Dosiego roku

1. Data: 2006-12-31 00:08:14

Temat: Dosiego roku
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...a zielonego najbardziej i czego sobie tylko zapragniecie :-)

życzę i pozdrawiam , TeresaR

2. Data: 2006-12-31 08:49:46

Temat: Re: Dosiego roku
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> ...a zielonego najbardziej i czego sobie tylko zapragniecie :-)
>
> życzę i pozdrawiam , TeresaR

Tobie tego samego i jeszcze troszkę więcej
:-)

skryba

3. Data: 2006-12-31 08:52:26

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teresa wrote:
> ...a zielonego najbardziej i czego sobie tylko zapragniecie :-)
>
> życzę i pozdrawiam , TeresaR

I zielonego i czerwonego, niech Wasze ogrody, balkony, Wasze życie, mieni
się kolorami tęczy. Szczęśliwego, radosnego, kolorowego, Nowego Roku
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

4. Data: 2006-12-31 13:37:06

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...a zielonego najbardziej  i czego sobie tylko zapragniecie :-)
>
> życzę i pozdrawiam , TeresaR

Ja również życzę Wszystkim szczęśliwego Nowego Roku.
A Grupie życzę pasjonujących tematów do dyskusji,ciepłej atmosfery
wieczorem przy kompie i miłych spotkan w realu :)

Pozdrawiam, Lilka

5. Data: 2006-12-31 14:22:57

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Lilka wrote:

> Ja również życzę Wszystkim szczęśliwego Nowego Roku.
> A Grupie życzę pasjonujących tematów do dyskusji,ciepłej atmosfery
> wieczorem przy kompie i miłych spotkan w realu :)

Żeby Wam dobrze rosło - wtedy tematy będą miłe.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2006-12-31 17:49:15

Temat: Re: Dosiego roku i życzenia dla Sylwestra
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):
> [...]

Jak spotkania to niezapomniane są te na Woli a skoro tam to i
Sylwek jako gospodarz.
Wszystkiego Najlepszego.

> Żeby Wam dobrze rosło - wtedy tematy będą miłe.

I zdrowo się chowało.
pozdr. Jerzy

7. Data: 2006-12-31 20:19:17

Od: "a" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak spotkania to niezapomniane są te na Woli a skoro tam to i
> Sylwek jako gospodarz.
> Wszystkiego Najlepszego.
Kolrowego Nowego Roku życzę
Grazyna

8. Data: 2006-12-31 20:19:55

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I zielonego i czerwonego, niech Wasze ogrody, balkony, Wasze życie, mieni
> się kolorami tęczy. Szczęśliwego, radosnego, kolorowego, Nowego Roku
> --

Szczęśliwego Nowego Roku :)

Pozdr.Krystyna

9. Data: 2006-12-31 22:41:37

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszelkiej pomyślności w Nowym 2007 Roku! :-)

10. Data: 2006-12-31 23:25:01

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał:
> Wszelkiej pomyślności w Nowym 2007 Roku! :-)

Lepszego Nowego 2007 Roku, bezstresowej pogody, obfitych plonów życzy
--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

Jaka roslina pnaca wieloletnia