Doskonały i prosty przepis na placek drożdzowy ze sliwkami

11. Data: 2005-08-23 13:50:19

Temat: Re: Doskonały i prosty przepis na placek drożdzowy ze sliwkami
Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
news:def1p6$mli$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dokładnie tak sie to robi. Zrobienie rozczynu nie jest wielką
> filozofią, po
> 10-20 min wrzucasz to z pozostałymi składnikami do malaksera i
> gotowe. Potem
> zostawiasz w malakserze zeby sobie podrosło - akurat w czasie
> nagrzewania
> sie piekarnika, wyrosniete ciasto na blache, na to sliwki, kruszonka
> gotowe. Naprawde nie potrzeba wiele czasu.

No to czeba było napisać, że to szybkie ciasto dla posiadaczy
malakserów (czy innych takich), a dla tych co mają tylko 2 (słownie:
dwie) własne ręce jest to zwykłe ciasto drożdżowe :)))

Ania
--
~*~*~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~*~*~
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*

12. Data: 2005-08-23 14:08:42

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@o...pl> napisał(a):

> Mogę po południu.
> Tylko że to ciasto wyrabiane w thermomixie, ale myślę, że mozna spróbować co
> wyjdzie przy wyrabianiu w malakserze.

buuu,nie posiadam, ale dziekuje za checi
zdrowki
hania

13. Data: 2005-08-24 05:35:17

Od: "cherokee" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <jurek@post> napisał w wiadomości
> No to czeba było napisać, że to szybkie ciasto dla posiadaczy
> malakserów (czy innych takich), a dla tych co mają tylko 2 (słownie:
> dwie) własne ręce jest to zwykłe ciasto drożdżowe :)))

A nie, nie! Ręcznie też pójdzie szybko, bo nie jest kłopotliwe w wyrabianiu.

pozdr

cherokee

14. Data: 2005-08-24 06:35:58

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "@nn" <jurek@post> napisał w wiadomości
>
> A nie, nie! Ręcznie też pójdzie szybko, bo nie jest kłopotliwe w
wyrabianiu.

Witaj

przekorę jakąś wzbudza we mnie to Twoje twierdzenie że ciasto jest takie
błyskawiczne, skoro jest normalnym ciastem drożdżowym tradycyjnie
wyrabianym. Niby czym się różni przy wyrabianiu ręcznym od każdego innego
ciasta drożdżowego?

pozdrawiam
Basia

15. Data: 2005-08-24 07:20:34

Od: "cherokee" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> wyrabianym. Niby czym się różni przy wyrabianiu ręcznym od każdego innego
> ciasta drożdżowego?

Tym, ze rosnie bez problemu, nie trzeba czekać godzinę, aż zwiekszy swoją
objętość, a i wyrabia się błyskawicznie.
Poza tym efekt jest doskonały, co przy drożdzowym z owocami jest raczej
niełatwe do osiągnięcia.

pozdr

cherokee

16. Data: 2005-08-24 07:28:58

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tym, ze rosnie bez problemu, nie trzeba czekać godzinę, aż zwiekszy swoją
> objętość, a i wyrabia się błyskawicznie.

zatem dobry jest zestaw produktów i ich ilości do tego ciasta i tu jest
tajemnica sukcesu a nie w samej recepturze, która naprawdę się niczym nie
rózni od innych ciast.

> Poza tym efekt jest doskonały, co przy drożdzowym z owocami jest raczej
> niełatwe do osiągnięcia.

bez przesady z tym niełatwym do osiągnięcia...

pozdrawiam
Basia

Z pl.misc.militaria - jabłak na grillu by Fishman ;-)
Złe siedzi w kuchni.
Co jadlem?
Ustrojstwo do naleśników
Cukier waniliowy czy wanilinowy?