Dowody na to ze maz terri Schiavo chce ja zamordowac /dlugie/

1. Data: 2005-03-30 20:15:08

Temat: Dowody na to ze maz terri Schiavo chce ja zamordowac /dlugie/
Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oceńcie sami ! Ktoś nas w błąd wprowadza tylko kto i dlaczego !

Połaziłam w sobotę po stronie terrisfight (dzisiaj zablokowana jakoby z
powodu przekroczenia limitu miesięcznego) gdzie są praktycznie wszystkie
informacje na temat sprawy Terri Schiavo (a propos wymowy to podają ją jako
Szajwo (Shy-voh) a nie Skiawo).

Jest tam cała historia od jej zapaści w 1990 (daty kolejnych działań obu
stron, reakcje sądów, itd). Są także informacje na temat innych osób dramatu
(prawników, sędziego).
Z całości wynika, że mąż chce ją koniecznie wyprawić na tamten świat od
momentu przelania pięniędzy z odszkodowania na konta (Terri dostała 750 000$,
mąż 300 000, mąż dziedziczy resztę pieniędzy z odszkodowania w przypadku
śmierci żony o ile dobrze zrozumiałem).

Inne ciekawostki,

w lutym 2000 roku trzech lekarzy stwierdziło pod przysięgą, że Terri może
przełykać (czyli paraliż nie jest kompletny) i nie jest w stanie PVS.

w tym samym miesiącu sędzia Greer odrzucił petycję dotycząca przeprowadzeniu
testu przełykania u Terri.

2 pażdziernika 2002 małżonek wystąpił do sądu o zezwolenie na kremację zwłok
małżonki po jej śmierci.

- była czy też jest na tej stronie kopia (PDF) pisma z dnia 26 października
2004 roku skierowanego przez rodziców do męża z ofertą przejęcia nad nią
opieki (tzn. dostaje on rozwód, gwarantują mu otrzymanie jego części spadku
po jej naturalnej śmierci, nie mają zastrzeżeń co do jego życia z Jodi (nowa
kobieta, nazwiska nie podano) i dwojgiem dzieci a także rodzice zobowiązują
się nie mieć żadnych roszczeń wobec Michaela Schiavo). FACET ODRZUCIŁ TĘ
OFERTĘ !

Prawnik George Felos otrzymał już w sumie $397,249.99 wypłaconego z funduszu
opiekuńczego (ok. 1.2 mln $) Terri za zgodą sędziego Greera.
Dla porównania inne osoby otrzymały:

Atty Gwyneth Stanley $10,668.05
Atty Deborah Bushnell $65,607.00
Atty Steve Nilson $7,404.95
Atty Pacarek $1,500.00
Atty Richard Pearse (GAL) $4,511.95
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
Atty George Felos $397,249.99
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
Other
1st Union/South Trust Bank $55,459.85
Michael Schiavo $10,929.95
Total $545,852.34

Co do decyzji o zagłodzeniu i odwodnieniu.

FACT: Florida Statute 744.3215
Rights of persons determined incapacitated:
(Prawa osób ubezwłasnowolnionych)
(1) A person who has been determined to be incapacitated retains the right
(Osoba uznana za ubezwłasnowolnioną/niesprawną) zachowuje prawa:

(i) To receive necessary services and rehabilitation.
(do otrzymywania koniecznej obsługi i rehabilitacji)

This is a retained right that a guardian cannot take away.
(Jest to prawo niezbywalne i opiekun nie może tego zmienić)

Additionally, it does not make exception for PVS patients.
(Dodatkowo nie czyni wyjątku dla pacjentów w trwałym stanie wegetatywnym
(PVS).

Terri has illegally been denied rehabilitation - as many nurses have sworn in
affidavits.

Terri nielegalnie odmówiono rehabilitacji - jak to zeznało pod przysięgą
wiele pielęgniarek)

Co do stanu Terri:
-------------------------------- -----------
MYTH: Terri is PVS (Persistent vegetative state)

FACT: The definition of PVS in Florida Statue 765.101:
(Definicja stanu PVS)
Persistent vegetative state means a permanent and irreversible condition of
unconsciousness in which there is:
(stały stan wegetatywny oznacza trwający i nieodwracalny stan nieprzytomności
w którym:)

(a) The absence of voluntary action or cognitive behavior of ANY kind.
(Brak jest spontanicznych działań lub zachowań poznawczych jakiegokolwiek
rodzaju).

(b) An inability to communicate or interact purposefully with the
environment.

(Niemożność komunikacji lub interakcji celowych z otoczeniem.)

Terri's behavior does not meet the medical or statutory definition of
persistent vegetative state.

(Zachowanie Terri nie odpowiada medycznej lub prawnej definicji PVC).

Terri responds to stimuli, tries to communicate verbally, follows limited
commands, laughs or cries in interaction with loved ones, physically
distances herself from irritating or painful stimulation and watches loved
ones as they move around her.

(Terri reaguje na pobudzenia, próbuje komunikować się głosowo, wykonuje
ograniczoną ilość poleceń, śmieje się lub płacze w interakcji z osobą kochaną
(?), fizycznie odsuwa się od drażniących lub bolesnych stymulacji i śledzi za
osobami jej znanymi).

None of these behaviors are simple reflexes and are, instead, voluntary and
cognitive. Though Terri has limitations, she does interact purposefully with
her environment.
(Żadne z tych zachowań nie jest prostym odruchem a wprost przeciwnie jest
celowe i świadczące o procesach myślowych. Chociaż terri ma ograniczenia,
jednak oddziałuje celowo z jej otoczeniem)

Powyższe pochodzi ze strony terrisfight org.

Nie wiem co o tym wszystkim sądzić, kto i kogo wprowadza w błąd.

Poza tym na stronie podano, że prawnik męża (G. Felos) jest podejrzany o
jakieś machlojki z finansami domu opieki, w którym obecnie znajduje się
Terri) pada suma ok. 15 mln $.

Jest informacja, że juz 1700 osób podpisało petycję o odwołanie sędziego
Greera z wyliczeniem 38 ośmiu naruszeń aktów prawnych (z podaniem numeru i
treści) jakich miał on dokonać podejmując decyzje co do Theresy Marii
Schiavo.

2. Data: 2005-03-30 21:04:03

Od: "mayorbien" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 000$,
> mąż 300 000, mąż dziedziczy resztę pieniędzy z odszkodowania w przypadku
A podają tam może czy ubezpieczenie Terri obejmuję opiekę lekarską tego
typu? Czy też "sama" za to płaci?

> [...]
> przełykać (czyli paraliż nie jest kompletny) i nie jest w stanie PVS.
> w tym samym miesiącu sędzia Greer odrzucił petycję dotycząca

Po co przeprowadzać test skoro trzech lekarzy zeznało, że może przełykać

> 2 pażdziernika 2002 małżonek wystąpił do sądu o zezwolenie na kremację
> zwłok
> małżonki po jej śmierci.

Co to niby ma oznaczać? Że w jakiś sposób przyczynił się do jej stanu i po
śmierci chce zatrzeć ewentualne ślady?

> [...]
> zobowiązują
> się nie mieć żadnych roszczeń wobec Michaela Schiavo). FACET ODRZUCIŁ TĘ

Nic w tym dziwnego.

> [...]
> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
> Atty George Felos $397,249.99
> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!

Nie rozumiem.

> [...]
> kochaną
> (?), fizycznie odsuwa się od drażniących lub bolesnych stymulacji i śledzi

Trochę to śmierdzi teorią spiskową. Gdyby były jakiekolwiek uchybienia w
procedurze na pewno obrońcy Terri by to wyciągnęli.

Osobiście nie mogę się zdecydować po czyjej stronie stoję. Jednak muszę Ci
przypomnieć, że w wielu sprawach mocno nagłośnionych przez amerykańskie
media powstają zawsze różne teore spiskowe nie mające z prawdą wiele
wspólnego. Tym razem może być podobnie.

3. Data: 2005-03-30 21:21:38

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mayorbien <b...@f...hoga.pl> napisał(a):

> [...]
> przypomnieć, że w wielu sprawach mocno nagłośnionych przez amerykańskie
> media powstają zawsze różne teore spiskowe nie mające z prawdą wiele

Wiesz, ze jak nie wiadomo o co chodzi to przewaznie chodzi o pieniadze.

4. Data: 2005-03-30 21:30:11

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypomnieć, że w wielu sprawach mocno nagłośnionych przez amerykańskie
> media powstają zawsze różne teore spiskowe nie mające z prawdą wiele

tia

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez m.i.n. New York Timesa (
podaję za Disinfo ) około 60% procent obywateli USA wierzy w teorie spiskowe

(http://www.teksty.gildia.pl/kormak/pop_spiski)
a jak wiadomo, nasza kolezanka jest HAMerykanka co chodzi po bulki na
fifth avenju i sledzi spiski :) a tak w ogole to oco chodzilo? bo przy
tabelce z wyplatami nie widze zwiazku z checia czy niechecia
zamordowania :)

ale fakt faktem, ze nie powinni jej glodzic, a jak juz to powinna dostac
zastrzyk

no ale ze eutanazja jest zakazana, a glodzenie nie, to tak musze robic
przykre

osobiscie jestem za eutanazja w okreslonych przypadkach

pozdrawiam
doslaw

5. Data: 2005-03-30 21:59:44

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jak wiadomo, nasza kolezanka jest HAMerykanka co chodzi po bulki na
> fifth avenju i sledzi spiski :)

No i po co flooda zaczynać? Tym razem Daria napisała posta może nieco OT ale
za to bez picia do kogokolwiek z nas.

:-)

Pozdrawiam

Seco

6. Data: 2005-03-30 22:00:55

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <d2f1cc$9a0$1@inews.gazeta.pl>
tako rzecze Daria :

> Oceńcie sami ! Ktoś nas w błąd wprowadza tylko kto i dlaczego !

Poszedl maly Jasio do cyrku i tak sie zlozylo, ze musial usiasc w
pierwszym rzedzie. Rozpoczal sie wystep i na arene wychodzi Klaun
Szyderca. Podchodzi do Jasia i pyta:
- Jak masz na imie?
- Jasiu.
- A wiec Jasiu, czy ty jestes glowa krowy?
- Nie.
- A czy ty jestes tulowiem krowy?
- Nie.
- A wiec Jasiu, ty jestes dupa wolowa HAHAHA! (zasmial sie szyderczo
Klaun Szyderca).
Smutny Jasio wrocil do domu, opowiedzial wszystko
tacie, na co ten mu mowi:
- Jasiu, jutro tez pojdziesz do cyrku.
- Ale jak to? Do cyrku? A Klaun Szyderca? Znowu bedzie sie smial.
- Nie martw sie Jasiu, tym razem pojdzie z toba Wujek Staszek Mistrz
Cietej Riposty.
No i tak sie stalo. Nastepnego dnia poszli Jas i
Wujek Staszek Mistrz Cietej Riposty do cyrku, usiedli w pierwszym
rzedzie i czekaja na wystep Klauna Szydercy. Wychodzi wiec Klaun
Szyderca na arene i zaczyna swoj znany wystep. Podchodzi do Jasia i
pyta:
- Jasiu, czy ty jestes glowa krowy?
Na co Wujek Staszek Mistrz Cietej Riposty:
- Spierdalaj!

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

7. Data: 2005-03-30 22:17:14

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał(a):

> No i po co flooda zaczynać? Tym razem Daria napisała posta może nieco OT
> [...]
Bo to jest wlasnie polactwo, zawistne, zazdrosne , zle. Nawet gdybym do
nikogo nie pila a tylko napisala, ze mieszkam w USA juz bym miala za swoje i
tak bylo na poczatku od tego zaczelo sie moje niegrzeczne odpowiedzi.

8. Data: 2005-03-31 08:14:32

Od: "big mama" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo to jest wlasnie polactwo, zawistne, zazdrosne , zle. Nawet gdybym do
> nikogo nie pila a tylko napisala, ze mieszkam w USA juz bym miala za swoje
> tak bylo na poczatku od tego zaczelo sie moje niegrzeczne odpowiedzi.

A nie sądzisz, że to nie kwestia Twojego zamieszkania w USA jest problemem
tylko sposób w jaki piszesz o Polakach. Jesteś Polką (tak sobie wnioskuję),
piszesz na polską grupę w obraźliwy sposób o Polakach to nie dziw się że
masz nieprzychylne komantarze. Nie twierdzę tym samym, że Polacy są bez wad.
Maja ich bez liku tak jak i Amerykanie, Niemcy, Włosi itp. Tylko problem
tkwi w tym w jaki sposób się o tym mówi.

9. Data: 2005-03-31 09:45:38

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo to jest wlasnie polactwo, zawistne, zazdrosne , zle.

I w dodatku nie popuści. Zamiast olać tamtego posta ty Dario - Polko
musiałaś teraz ponownie pojechać po Polakach.

Czy to takie trudne przemilczeć. Jak już musiałaś coś napisać to mogłas się
zwrócić konkretnie do dosława. A nie znowu swoje "jacy to Polacy sa be..."

10. Data: 2005-03-31 10:00:09

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zauważyliście, że ludzie po wyjeździe do Hameryki jakoś dziwnie
głupieją?
Pozdrówka - Agnieszka

zatoki
witaminy naturalne a syntetyczne