Dowody na to ze maz terri Schiavo chce ja zamordowac /dlugie/

31. Data: 2005-03-31 21:32:47

Temat: Re: Dowody na to ze maz terri Schiavo chce ja zamordowac /dlugie/
Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mayorbien <b...@f...hoga.pl> napisał(a):

> [...]
> nie było ale na Boga sąd musiał się kierować jakimiś przesłankami żeby
> zadecydować tak a nie inaczej. Nie uprawiajmy teorii spisku.

> Prawo amerykańskie to dopuszcza więc?
>
> Faszyzm i komunizm razem wziete.
>
> Nie do końca rozumiem. Niby dlaczego?
>
> A maz zgarnal przy tym
>
> A zadałeś sobi pytanie kto płacił za 15 lat leczenia i opieki na Terri?

> Nie wiedziałam, że u nas u władzy zawsze byli komuniści. Wałęsa -
komunista,
> Buzek -komunista. To może Maria Skłodowska-Curie też była komunistką? :-)))

Za leczenie Terri placilo towarzystwo ubezpieczeniowe w zadnym wypadku nie
maz Terri.

32. Data: 2005-03-31 21:39:33

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Guzik <...@i...blabla.pl> napisał(a):

> [...]
> całe to gadanie jest generalnie OT ( jak większośc postów z udziałem
> Darii), ale wiecie co , lubie to czytać , nie macie pojęcia jaki ja sie
> wtedy czuje NORMALNY pozdrawiam całą polską część grupy, "hamerykańskich"
> oszołomów nie... i jeszcze jedno jak bym kiedyś miał tak wegetować to proszę
> o odłączenie aparatury i mały zastrzyk na pożegnanie ( nie lubie być
> głodny...) a całą grupę biorę na świadków swojej ostatniej woli , w związku
> z czym popdpisuję sie prawdziwym imieniem i na dodatek nazwiskiem też (
> choć wiem że żadnej mocy sprzwczej to mieć nie będzie...) Paweł Juras.

Maz Terri zabral jej pieniadze ktore ona dostala z odszkodowania za mall
practice czyli za niedouczenie jakiegos konowala ktory czegos nie dopatrzyl
i przyczynil sie do takiego stanu w jakim byla. Ponad milion dolarow . Mialo
to byc na jej rechabilitacje. Na ten cel przeznaczyl grosze reszte dla
siebie. Zreszta nie bede powielala artykulu ktory juz raz napisalam.

33. Data: 2005-04-01 03:14:26

Od: w...@c...ca (wszebor) szukaj wiadomości tego autora

> Czy zauważyliście, że ludzie po wyjeździe do Hameryki jakoś dziwnie
> głupieją?
> Pozdrówka - Agnieszka

Kto z kim przestaje takim sam zostaje.

34. Data: 2005-04-01 08:53:21

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz 'Seco' Suchecki napisał
> A mnie się wydaje że kłamiesz bezczelnie Daria. W dodatku kopiujesz
> czyjś list i się pod nim podpisujesz.
>
> List dokładnie tej samej treści ukazał się 2005-03-29 18:02 na
> portalu onetu.
>
> http://info.onet.pl/1,15,11,10187974,30647273,153120
6,0,forum.html

> To, że zmieniłaś osobę w pierwszym słowie to nie znaczy że jest to
> twój list.

Zmienila tylko w pierwszym :) "Zrozumialem" juz pominela.

Shame shame shame :P

Gosia

35. Data: 2005-04-01 10:15:54

Temat: Mam za mało informacji w tej sprawie.
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Jak chyba wszyscy, tak i ja mam za mało informacji w tej sprawie. Ale jeśli
śmierć mózgu Teri nie jest kompletna, to zagłodzeinie jej jest morderstwem.

zatoki
witaminy naturalne a syntetyczne
Stomatologia w uspieniu
żołądek