Drętwieje ręka - brak jednoznacznej diagnozy lekarzy

11. Data: 2010-02-02 09:40:12

Temat: Re: Drętwieje ręka - brak jednoznacznej diagnozy lekarzy
Od: solvent <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:
> Miałam niedawno straszny upadek w mieszkaniu, Hydraulik postawił za
> moimi nogami swoja sporą i ciężką, brudną torbe (...)
> Tych chamów nie da się nauczyć, żeby nie stawiali złośliwie swoich klamotów pod
> cudzymi nogami (...)

Być może przypadkowo, a być może złośliwie. Nie wiem, ale zawsze warto
być ostrożnym.

> Teraz mam już prawie cały kręgosłup zniszczony. Tak mi powiedzieli
> lekarze na ostrym dyżurze po prześwietleniu mnie.

Trudno powiedzieć co wyszło na RTG, ale "cały kręgoslup zniszczony" lub
"kręgosłup do wyrzucenia" to raczej mało prawdopodobne terminy medyczne.
Mam nadzieję, że nie jest tak źle. Jeśli masz skan swojego RTG lub opis
radiologiczny zdjęcia, to napisz. Może będę mógł pomóc.

> Chciałabym, żeby ten hydraulik został ukarany, żeby dostał nauczkę.
> (...) hydraulik nie zastosował się do przepisów BHP (...)

Nie jest to zbyt etyczna postawa.. Poza tym zauważ, że pewnych ludzi
trudno nauczyć nowych rzeczy, nawet jeśli dostaną 'nauczkę'
Niezależnie od wszystkiego, skoncentruj swoje wysiłki raczej na
polepszeniu swojego stanu niż na walce z wiatrakami.

Poza tym nie wiem, czy w przepisach BHP znajdziesz punkt dot. stawiania
torby przez hydrauliia. Jeśli tego nie udowodnisz, to mogą powiedzieć,
że to Ty nie zastosowałaś się do BHP i nie zachowałaś należytej
ostrożności. Różnie to będzie można zinterpretować. Wiesz jak jest w
Polsce. No ale trochę zeszliśmy z tematu.

> Brałam kiedyś ketonal, mam nawet w domu. Nic a nic nie pomagał. Dlaczego
> tak się przyczepiłeś akurat do tego ketonalu? Reklamę mu robisz? To
> chodzi o zdrowie, funkcjonowanie w życiu codziennym , a nie cyckanie się
> o jakieś głupie 2,50.

Droga Animko. Otóż Profenid i Ketonal to jedna i ta sama substancja!
Nie robię reklamy, tylko zwracam uwagę, że można kupić dokładnie to samo
po niższej cenie. Dla Ciebie może nieistotne, ale są ludzie, którzy
leczą się przewlekle i np. zaoszczędzone 20 PLN miesięcznie daje 240 PLN
rocznie.

Polopiryna i Aspiryna to ta sama substancja produkowana przez dwie różne
firmy. Krople do oczu Visine (14 PLN) natomiast Starazolin (9PLN) - to
samo! Zovirax krem 5% (2 gramy) - 18 PLN, natomiast Hascovir Pro 5%(5
gram!!) kosztuje 7 PLN (za dwa gramy ok. 2.80 PLN) a więc różnica w
cenie kolosalna. Nie każdy wie, że istnieją leki generyczne!

12. Data: 2010-02-02 12:19:56

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-02 10:40, solvent pisze:

> Być może przypadkowo, a być może złośliwie. Nie wiem, ale zawsze warto
> być ostrożnym.

Miałam iść do drugiego pokoju po taki jeden papierek-protokół.
Odwróciłam się zrobiłam 2 kroki i upadłam przez tą torbę na brodę.
Przytrzymywałam się rękami i dlatego straciłam władzę w rękach. Nie
byłam potem w stanie nacisnąć na klamkę drzwi, nic nie mogłam zrobić.
Klatka piersiowa obita, kolana potłuczone. Faszerowałam się proszkami
przeciwbólowymi i za 2 dni pojechałam na ostry dyżur.

> Trudno powiedzieć co wyszło na RTG, ale "cały kręgoslup zniszczony" lub
> "kręgosłup do wyrzucenia" to raczej mało prawdopodobne terminy medyczne.

To ja tak mówię, lekarz powiedział to jakoś inaczej, tylko nie pamiętam jak.

> Mam nadzieję, że nie jest tak źle. Jeśli masz skan swojego RTG lub opis
> radiologiczny zdjęcia, to napisz. Może będę mógł pomóc.

Nie mam skanu. Opisu też lekarz nie zrobił. Mam kliszę, którą tam
wydrukowali. Teraz to się odbywa wszystko komputerowo, nie wywołują
zdjęć rentgenowskich tylko drukują.
Kiedyś próbowałam zeskanować w swoim skanerze jakąś kliszę z
prześwietlenia, ale nie udało się. Jak to zeskanować ?

> [...]
> gram!!) kosztuje 7 PLN (za dwa gramy ok. 2.80 PLN) a więc różnica w
> cenie kolosalna. Nie każdy wie, że istnieją leki generyczne!

Bardzo Ci dziękuję ze te cenne informacje. Kiedyś kupowałam ten
Hascivir, bo zużywałam 2 tubki dziennie - jak miałam półpaśćca. Nie
wiedziałam jednak, że to jest dokładnie to samo co Zovirax.

--
animka

13. Data: 2010-02-02 13:01:26

Od: solvent <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:
> Faszerowałam się proszkami
> przeciwbólowymi i za 2 dni pojechałam na ostry dyżur.

Lepiej nie zwlekać, tylko jechać od razu. Miejmy jednak nadzieję, że nie
będzie następnego razu

> Kiedyś próbowałam zeskanować w swoim skanerze jakąś kliszę z
> prześwietlenia, ale nie udało się. Jak to zeskanować ?

Jeśli to klisza, to można użyć białej kartki jako podkładki.
Szkoda, że nie masz opisu, bo radiolog, który opisuje zdjęcia z reguły
zawsze więcej widzi.

> Bardzo Ci dziękuję ze te cenne informacje. Kiedyś kupowałam ten
> Hascivir, bo zużywałam 2 tubki dziennie - jak miałam półpaśćca. Nie
> wiedziałam jednak, że to jest dokładnie to samo co Zovirax.

Cieszę się, że mogłem pomóc.

14. Data: 2010-02-02 19:16:14

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-02 14:01, solvent pisze:

> [...]
W tym dniu leżałam, na drugi dzien ostry dyżur był na Bródnie (taxi ok.
200 zł w obie strony, bo daleko). Trzeciego dnia pojechałam na Lindleya.

Teraz, od stycznia każdy szpital ma już ostre dyżury, ale w grudniu
jeszcze tak nie było.

> Lepiej nie zwlekać, tylko jechać od razu. Miejmy jednak nadzieję, że nie
> będzie następnego razu

1,5 roku temu zaczepiłam się o sznur od odkurzacza i strasznie upadłam z
całej wyskokości na twardą podłogę w kuchni. Odkurzacz miałam w pokoju,
a sznur włączony był w kuchni. Zaczepiłam się jak o jakąś skakankę. Po
pół roku zaczęłam to bardzo odczuwać. Coś mi się w kolanach porozłaziło.

> Jeśli to klisza, to można użyć białej kartki jako podkładki.

Położyłam kartkę A4 na szkło i wyszła biała strona. Potem zeskanowałam
normalnie i nawet dobrze wyszło. Na ten adres e-mail mam Ci to wysłać,
czy na inny?
Z tego co zauważyłam to nie jesteś w Polsce? Widzę to: Denmark.

> Szkoda, że nie masz opisu, bo radiolog, który opisuje zdjęcia z reguły
> zawsze więcej widzi.

No, szkoda, że ta babka, która prześwietlała nie zrobiła opisu, ale jej
chyba nie wolno, tylko lekarz powinien to zrobić. Lekarze z kolei nie
mają na to czasu na ostrym dyżurze, bo ludzie w kolejce czekają.

Czekam na odpowiedź i pozdrawiam,

--
animka

15. Data: 2010-02-02 23:25:46

Od: solvent <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:
> normalnie i nawet dobrze wyszło. Na ten adres e-mail mam Ci to wysłać,
> czy na inny?
> Z tego co zauważyłam to nie jesteś w Polsce? Widzę to: Denmark.

Tak, mieszkam obecnie w Danii, ale jak wyślesz na ten adres mailowy to
będzie ok.

16. Data: 2010-02-03 02:34:27

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-03 00:25, solvent pisze:

> Tak, mieszkam obecnie w Danii, ale jak wyślesz na ten adres mailowy to
> będzie ok.

Tylko skąd ta swietna znajomość u Ciebie cen leków w Polsce? Hmmm

Wysyłam zaraz do Ciebie te swoje klisze :-)
Dopiero przed skanowaniem zobaczyłam, że nie prześwietlili mi całego
kręgosłupa tylko szyjny :-( Te uszkodzenia/dyskopatię to widać bardzo
wyraźnie.

animka

17. Data: 2010-02-03 08:02:14

Od: "TOmek" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam

Dziękuję serdecznie za podpowiedzi
pozdrawiam
ZR

18. Data: 2010-02-03 09:29:02

Od: solvent <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:
> Tylko skąd ta swietna znajomość u Ciebie cen leków w Polsce? Hmmm

Mam internet oraz dostęp do polskiej bazy leków :)

Właśnie odpisuję na priv'a

19. Data: 2010-02-03 12:15:52

Od: magda <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
To mogą być rożne przyczyny. Należy zrobić rezonans magnetyczny. To
podstawa. Jeśli ucisk na nerwy lub tętnice to wyjdzie na rezonansie. Czy
to od kręgosłupa szyjnego? hmm
Niekoniecznie. To zależy tez w jakiej postawie ci drętwieją? Czy we
wszystkich czy jak sie na przykład źle ułożysz? Za mało napisałeś.
Zastanawiają mnie to puchnięcie rąk!
Ja ma problemy z całym kręgosłupem ale zaczęło sie od lędźwiowego. Od
tamtego roku mam problem z odcinkiem T i wydaje mi sie ze to właśnie od
niego mi drętwieją ręce a w 2-ch palach u prawej ręki mrowi mi. trochę
sie przestraszyłam. Korzystałam z metody Yumeiho i jest dużo lepiej.
Jeśli nie masz przepukliny w kręgosłupie to korzystaj z masaży. Są
najlepsze. Efekty widać u mnie tak po ok. 8 masażach. Najlepiej wziąć 15
masaży.
To tak po krótce bo można by dużo pisać na ten temat. Jeśli to
faktycznie od kręgosłupa to skorzystaj z dobrego kręgarza. Trzeba
działać szybko bo czas działa na twoja niekorzyść. Ja miałam już
skierowanie do neurochirurga ale to juz ostatnia deska ratunku i
niebezpieczne. Trzeba szukać innych metod. Lekarze nie zawsze maja
rację. weź to pod uwagę. Najlepszymi obserwatorami swojego ciała
jesteśmy my sami. Trzeba również ćwiczyć i naciągać kręgosłup. rano po
przebudzeniu przeciągaj sie to dużo daje. Jeśli dasz radę. Najpierw
ustal przyczynę Twojej dolegliwości bo to postawa a później działaj.
Życzę zdrowia.
Magda

20. Data: 2010-02-03 12:19:06

Od: magda <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale od boreliozy tez może to być. Sprawy neurologiczne jak najbardziej.

ból za uchem
Zaniki pamięci u osoby starszej
moze komus sie przyda
C.d. - Bicie w szpitalu psychiatrycznym