Dretwienie dloni

1. Data: 2005-10-25 13:20:24

Temat: Dretwienie dloni
Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Witam
Do jakiego lekarza zwrocic sie w sprawie dretwienia dloni?
Internista zalecil aspiryne,ale nie pomaga.

Melodi

2. Data: 2005-10-25 14:55:45

Temat: Re: Dretwienie dloni
Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <e...@w...net> napisal w wiadomosci

> Do jakiego lekarza zwrocic sie w sprawie dretwienia dloni?
> Internista zalecil aspiryne,ale nie pomaga.

nie ma prostej odpowiedzi.. Do ortopedy jesli to ma zwiazek z kregoslupem,
do reumatologa jesli to problem raumatologiczny, do neurologa jesli
neurologiczny. Ba, nawet do psychiatry. Generalnie zaczelabym od badan - rtg
odcinka szyjnego kregoslupa, OB, jesli podwyzszone to CRP albo przeciwciala
przeciwcytrulinowe. To da odpowiedzi na pytanie czy to kregoslup czy cos
reumatologicznego. Ja w wakacje przeszlam przez to samo. Zaczelo sie od
dretwienia dloni, skonczylo na tym, ze przy wstawaniu z lozka musialam sie
podeprzec bo bym upadla. Przeszlam mnóstwo badan, odwiedzilam mnóstwo
lekarzy, zaliczylam nawet rehabilitacje. Podejrzewano ciesn nadgarstka,
stwardnienie rozsiane, reumatoidalne zapalenie stawow. Oparlo sie w koncu o
pobyt w szpitalu. I finalna diagnoza brzmiala mam depresje i atypowa reakcje
organizmu na stres. Pomogly leki antydepresyjne. Pierwszy raz obudzilam sie
bez zdretwialych dloni dzien po zaliczeniu egzaminu w sesji poprawkowej. Ot,
potega nerwów;-/

HaNkA

3. Data: 2005-10-25 18:14:06

Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> napisał
w wiadomości news:djlh0n$hfn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> nie ma prostej odpowiedzi..

[ciach]

A jesli to samo dotyczy calych rak?

Rafal

Odpowiadajac na moj email
usun cyfry z adresu

4. Data: 2005-10-25 18:46:14

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>
> [...]

To tez nie ma prostej odpowiedzi. mozna odwiedzić np. neurologa. On jest w
stanie stwierdzić, czy problem jest orotpedyczny, czy może ma inną
przyczynę.
U mnie podobne objawy miały podłoże nerwicowe.
O.

> --
> Pozdrawiam
> Rafal