Dretwienie po operacji kosci lódeczkowatej.

1. Data: 2006-04-24 11:25:35

Temat: Dretwienie po operacji kosci lódeczkowatej.
Od: p...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
13 kwietnia w Stocerze (Konstancin) moja kosc lódeczkowata
zostala zespolona srubka po 10 miesiacach przygód od jej
zlamania.

3 dni po operacji - pojechalem do szpitala z dosc mocnym
odretwieniem calej
reki. Po rozcieciu gipsu nastapila natychmistowa ulga, jednak
pozostalo
silne odretwienie w okolicy paliczka blizszego w kierunku ciecia
promieniujace na 5-10 cm..

Po tygodniu, przy zmianie opatrunku - uslyszalem info od lekarza:
tak moze byc.

Czekajac na niego w gab zabiegowym mialem chwile aby posprawdzac
reke
(chwila bez gipsu) i wiem jedno, to nie jest wina uciskajacego gipsu.
Kompletnie sie nie znam - dlatego Was pytam - co tym sadzicie?
Ile moze potrwac to cholernie piekace juz dretwienie?
Wiem ze dlon jest mocno unerwiona, czy ewentualne przeciecie nerwów

samoistnie sie goi?

Oto zdjecie szwów > http://foto.chudkiewicz.com/?go=koment&idnews=734