Drętwienie rąk i języka

1. Data: 2007-08-30 18:22:46

Temat: Drętwienie rąk i języka
Od: Peri <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio mój brat wylądował w nocy w szpitalu. Pojechał tam sam taksówką
po tym jak osoba pełniąca dyżur pod numerem 999 powiedziała mu, żeby wziął
2 pyralginy. Oczywiście powiedział tej osobie jakie ma objawy.

W szpitalu powiedzieli mu, że to z powodu braku potasu. Zrobili mu EKG,
które podobno nie wykazało nic złego. Poleżal kilka godzin, dostał jakąs
kroplówkę i wyszedł do domu. Następnego dnia powtórzyło się to samo.
Jedyne zalecenie jakie otrzymał w szpitalu to zrobić badanie krwi na
elektrolity (tutaj mogę się mylić. tak mi powiedział). Oczywiście nie
jestem lekarzem i nie znam się na medycynie, ale jakoś nie chce mi się
wierzyć, żeby to było spowodowane tylko brakiem potasu.

Czy poradziliby Państwo do jakiego lekarza należałoby się udać? Jak znam
życie (bardzo przepraszam) to lekarz pierwszego kontaku nie będzie chętny
wysłać brata na jakieś poważniejsze badania niż krwi i pewnie trzeba
będzie się badać prywatnie.

--
Piotr

2. Data: 2007-08-30 19:57:37

Temat: Re: Drętwienie rąk i języka
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-08-30 20:22 Peri pięknie wystukał/a:
> Ostatnio mój brat wylądował w nocy w szpitalu. Pojechał tam sam taksówką
> po tym jak osoba pełniąca dyżur pod numerem 999 powiedziała mu, żeby
> wziął 2 pyralginy. Oczywiście powiedział tej osobie jakie ma objawy.

Pod numerem 999 w Warszawie siedzi pielęgniarka dyplomowana. Musiała
zostać wywalona z roboty w swoim zawodzie skoro siedzi teraz przy
telefonie. Ona nie dopuści nikogo do lekarza, nie połączy z lekarzem
celem udzielenia porady przez telefon. Sama się mądrzy i jest po prostu
bezczelna. Przez nią mało co nie umarłam.
Jak długo ona jeszcze będzie rządzila na tym Pogotowiu Ratunkowym?

--
animka

3. Data: 2007-08-31 14:09:34

Od: "se" <s...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Może być sto powodów na to. Na przykład mały udar, czyli wylew krwi do
mózgu, zaburzenia nerwicowe lub inna choroba psychiczna, zażywane narkotyki.

4. Data: 2007-08-31 21:09:42

Od: Peri <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-08-2007 o 16:09:34 se <s...@s...org> napisał(a):

> Może być sto powodów na to. Na przykład mały udar, czyli wylew krwi do
> mózgu, zaburzenia nerwicowe lub inna choroba psychiczna, zażywane
> narkotyki.

Czyli robienie tylko badania krwi na elektrolity to jakaś bzdura?
Zobaczymy na co lekarz pierwszego kontaktu skieruje.

--
Piotr

hipoglikemia??
pr
Badania pracownicze a alkohol
powikłąnia i "niemiłe objawy" po wycince wyrostka
tłumaczenie z łaciny....