Drewno w lazience

1. Data: 2007-03-11 20:03:46

Temat: Drewno w lazience
Od: "Tomek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello
Żona chce koniecznie drewnianą podłogę w łazience.
Poszukuje osób które mają takie rozwiązania
i mogliby opisać swoje wrażenia.
Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2007-03-11 20:35:14

Temat: Re: Drewno w lazience
Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Mar, 21:03, "Tomek" <t...@g...pl> wrote:
> Hello
> Żona chce koniecznie drewnianą podłogę w łazience.
> Poszukuje osób które mają takie rozwiązania
> [...]

Fajny pomysł:) To musi być dobre:)
Ja też miałam taką obsesję:) niestety to dosyć kosztowne rozwiązanie.
W związku z tym poszłam po najmniejszej lini oporu i kupiłam płytki,
które udają wyglądem drewno:)), jak na razie chyba mi się podoba;)
est

3. Data: 2007-03-12 07:09:38

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poranna.kawa napisał(a):
> Fajny pomysł:) To musi być dobre:)
> Ja też miałam taką obsesję:) niestety to dosyć kosztowne rozwiązanie.
> W związku z tym poszłam po najmniejszej lini oporu i kupiłam płytki,

podloga drewniana w lazience musialaby byc z drewna wodoodpornego np
tekowego.. a to drogie.
Polecam tak jak poranna kawa napisala - plytki imitujace drewno.
Sliczne sa w Porcelanosie
np:
seria Roble/Merbau
to co prawda z jakiejs pepikowej strony ale nie mam czasu na szukanie
oryginalnego zrodla:
na str 9
http://www.vybavenikoupelen.cz/obklady/pdf/Porcelano
sa.pdf

--
Pozdrawiam - T0SIA

4. Data: 2007-03-12 10:48:47

Od: "pstryk" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hello
> Żona chce koniecznie drewnianą podłogę w łazience.
> Poszukuje osób które mają takie rozwiązania
> [...]

Mam od lipca i polecam, co prawda nie jest to jakis dlugi okres czasu, ale
nic sie z nia na razie nie dzieje.

Poza tym, ze pieknie wyglada, bardzo przyjemnie sie po tym chodzi boso:
cieplutko, komfort jak przy

ogrzewaniu podlogowym non-stop.

Podloge zrobilem z deski barlineckiej (jatoba) 110zl m2

grunt + klej 250 - 300zł (pewnie mozna taniej ale klej musi byc
dwuskladnikowy) na lazienke 4,5 m2

Podloga skladana byla na silikon do paneli, przerwe dylatacyjna zalalem
zwyklym silikonem, na to jeszcze

listwa z gumkami po obu stronach.

pozdrawiam

Daniel

5. Data: 2007-03-12 19:37:01

Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz pokazać jakieś fotki?
Jak taka podłoga reaguje na zalanie wodą, płyny do czyszczenia (dość
agresywne np. domestos) itp?

g.

6. Data: 2007-03-15 19:05:04

Od: "pstryk" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz pokazać jakieś fotki?
> Jak taka podłoga reaguje na zalanie wodą, płyny do czyszczenia (dość
> agresywne np. domestos) itp?

Na zalanie to trudno powiedziec, ale na normalne chlapanie (jak to w
lazience) na razie nie reaguje.
Co do srodkow to nie ma potrzeby stosowania agresywnych, raczej Pronto.
A tu pare fotek:

http://strony.aster.pl/dax/podloga/

Daniel

7. Data: 2007-04-11 15:48:59

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mam kempas, normalnie lakierowany jak w pokojach, niestety ten gatunek drewna chyba
za bardzo pracuje, niepostrzeżenie
kapało coś tygodniami z pralki (oczywiście Wh....... na gwarancji ;)) i w tym miejscu
drewno się podniszczyło -
poczerniało - na krańcach klepek.
Sam jestem ciekaw, czy do łazienki lepiej lakierować, czy np. zaoleić, bo w tym
drugim przypadku nie bardzo sobie
wyobrażam utrzymywanie czystości (no chyba, że łazienka bez WC).
JaC
PS. Łazienka z oknem, bez okna raczej w drewno bym nie wchodził.....

> Jak taka podłoga reaguje na zalanie wodą, płyny do czyszczenia (dość agresywne np.
domestos) itp?

wybór odkurzacza
ile za robocizne budowa domu?
mam grzyba :-(
żółte ściany - jaki kolor zestawu wypoczynkowego?
AMICA - chłodziarko-zamrażalka