Drób raz jeszcze

1. Data: 2000-03-13 18:12:00

Temat: Drób raz jeszcze
Od: "Camille" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ahoj,

Widzę, że nadziewane piersi kolegom smakowały. Nie macie pojęcia, jak się
cieszę :-). Zachęcona, niniejszym wrzucam na sieć kolejny przepis na ptactwo
domowe. Tym razem zrobimy z niego zupkę.

Dla 4 osób:
2 cebule
20 dag ziemniaków
20 dag marchwi
3 łyżki masła
3 szklanki rosołu z kury
1 szklanka śmietany
sól i biały pieprz
curry
2 kromki białego chleba

Warzywa obrać, drobno pokroić. Zeszklić je na 2 łyżkach masła, a potem
ugotować w rosole. Gdy będą miękkie przecedzić zupę, odcedzone warzywa
zmiksować. Do masy warzywnej wlać nieco rosołu i wymieszać na gładki krem.
Krem wlać do zupy, wymieszać, podgrzać. Dodać śmietanę i przyprawy. Chleb
pokroić w kostkę i zrumienić na ostatniej łyżce masła. Grzanki wrzucić do
zupy tuż przed podaniem (ja - jeżeli podaję grzanki do zupy - to stawiam je
w miseczce na stole i każdy sobie bierze, ile chce).

Mam nadzieję, że zupka zasmakuje Wam tak samo, jak piersi. Z góry dziękuję
za opinie.

Pozdrówka ciepłe

Camille

--
Tajemnicą powodzenia jest szczerość. Jeżeli potrafisz ją udawać, sukces masz
zapewniony.