"Drobna, urocza wpadka"...

411. Data: 2011-06-01 19:43:30

Temat: Re: "Drobna, urocza wpadka"...
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-01 21:19, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-06-01 16:34, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Albo kwasem. Kwas wyżre wszystko.

> No a dziś się dowiedziałam, że ponoć to nie jest zasługa ogórków.
> Chyba się muszę przerzucić na pomidory czy inna sałatę.

A jak ma się sprawa z truskawkami? Bo ja się truję nimi od kilku dni
namiętnie. Na samotność oczywiście...

Ewa, i nic...

412. Data: 2011-06-01 19:44:44

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-01 19:25, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

> W przypadku tej historii to raczej Ty robisz z siebie upartego osła,
> Chironie.
> Nie wiem, czy na serio jej nie rozumiesz, czy po prostu sobie też z
> ludzi masz zwyczaj głupio żartować.

> Ewo- a Ty rozumiesz? Może nie rozumiem- proszę wytłumacz. Powaga.

Co konkretnie mam Ci wytłumaczyć?

Ewa

413. Data: 2011-06-01 19:46:31

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-01 20:06, Ikselka pisze:

> Twoje wnioski są "powalające", ale jak napisałam - EOT.

Wnioski są, jakie są. W końcu blisko 40 lat doświadczeń.

Ewa

414. Data: 2011-06-01 19:53:12

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-06-01 21:43, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> A jak ma się sprawa z truskawkami? Bo ja się truję nimi od kilku dni
> namiętnie. Na samotność oczywiście...

Tu nie wiem. Spożywam mrożone zapasy z roku ubiegłego. Ale pokazują się
arbuzy... kto wie... może one zakumplowane z ogórkami bardziej...

Qra

415. Data: 2011-06-01 19:54:25

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-01 21:42, cbnet pisze:
> Więc tego nie rób!

OK, OK, już się zamykam :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

416. Data: 2011-06-01 19:56:50

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słusznie, ale...

obawiam się, że to i tak może nic nie dać, bo jeszcze
nie podjąłem decyzji czy ci daruję tym razem.

Hmmm....

--
CB

417. Data: 2011-06-01 19:58:56

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-01 21:56, cbnet pisze:

> Słusznie, ale...
>
> obawiam się, że to i tak może nic nie dać, bo jeszcze
> nie podjąłem decyzji czy ci daruję tym razem.
>
> Hmmm....

Mam się dalej bać? :)

418. Data: 2011-06-01 20:01:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Profilaktycznie: śmiało jak najbardziej możesz.

419. Data: 2011-06-01 20:27:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:43:55 +0200, medea napisał(a):

> Zwłaszcza jeśli od 30 lat są wciąż te same. Człowiek się jednak
> zazwyczaj trochę zmienia, dojrzewa, rozwija, nabiera doświadczenia i na
> różne rzeczy patrzy inaczej.

Jeśli patrzy ciągle nieprawidłowo, to rzeczywiście musi zmieniać sposób
patrzenia.

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

420. Data: 2011-06-01 20:28:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

===============
> A co mam wybaczać? Ja mam swoją żonę- i ją bardzo kocham. Mam nadzieję, że
> podobnie Ty możesz napisać o Tobie i Twoim małżowinku:-). A że starszy pan?
> No cóż- 50 lat to nie młodość.

36 też już nie. Więc niby dlaczego ten kocioł garnkowi...
--

Majster od tapet.
Victor?
To nie jest takie miejsce...