Droga do raju

11. Data: 2011-05-19 19:06:48

Temat: Re: Droga do raju
Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

news:ir3lpn$1b14$1@news.mm.pl...
> Co za koszmarna Debilka.
> Nawet jak ma przed nosem napisane czarno na białym
> to i tak nic nie potrafi pojąć.
> Dennie bezmózga Latawica [wirtualna].

Tak bardzo Ci zależy na zwróceniu na Ciebie uwagi przez Ixi? Zauważ-
inaczej_tego_wytłumaczyć_się_nie_da. Na ile zdajesz sobie sprawę z patologii
takich zachowań- raczej próżno pytać, prawda?

--

Chiron

12. Data: 2011-05-19 19:29:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2011 19:57:00 +0200, cbnet napisał(a):

> Co za koszmarna Debilka.
> Nawet jak ma przed nosem napisane czarno na białym
> to i tak nic nie potrafi pojąć.
> Dennie bezmózga Latawica [wirtualna].

Dupku, kto wesoły=szczęśliwy idzie poniewierać swoje życie i życie innych?
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

13. Data: 2011-05-19 19:30:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2011 20:52:52 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> kogoś naszej kultury- jednak tam to normalka. Ba! Amerykanie nazywali
> samoloty kamikaze "stupid bomb". Dla Japończyków- to Oka, bóg Oka (Kwiat
> Wiśni- w znaczeniu mistycznym) W muzeum, gdzie przechowywano eksponat
> takiego samolotu (specjalne konstrukcja o napędzie rakietowym), ktory
> ocalał- weszła wycieczka Japończyków. Kustosz za bardzo nie wiedział, jak
> ich oprowadzić: amerykanie powszechnie sobie drwili z tego eksponatu, z
> historyjek o kamikaze, które opowiadał. A Japończycy
> zareagowali...uwielbieniem, duma: to nasz Oka.

Mówisz o tych, co ŻYLI. To oni reagowali uwielbieniem.

14. Data: 2011-05-19 19:31:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2011 21:06:48 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> inaczej_tego_wytłumaczyć_się_nie_da. Na ile zdajesz sobie sprawę z patologii
> takich zachowań- raczej próżno pytać, prawda?

Dopomina się jak umie.

15. Data: 2011-05-19 19:42:41

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dopomina się jak umie.

Mimo całego braku sympatii, jaki mam do niego- jednak mi go szkoda.
Poważnie. Wydaje mi się, że on naprawdę inaczej nie potrafi- tyle, że mało
kto potrafi na tej grupie wyciągnąć do niego ręke tak, żeby ją uścisnął a
nie pogryzł. Niedawno czytałem jego dialogi z kiwiko. Normalnie- jak nie on.
Może bym tego nie czytał z takim zainteresowaniem- gdyby nie to, że sprawiał
na mnie wrażenie człowieka, który chce i potrafi się zbliżyć do drugiego
człowieka. Nie wiem, na jak długo, ani nawet na ile. Jednak- odniosłem
wrażenie, że się zbliżył. Teraz zastanawia mnie, co jest w osobowości
kiwiko takiego wyróżniającego dla cbneta. Nie wiem- nie mam jeszcze żadnej
teorii.
Np to:
<4db51be2$1$2451$65785112@news.neostrada.pl>
wątek: Palmowoniedzielnie

--

Chiron

16. Data: 2011-05-19 19:46:02

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-19 18:21, medea pisze:

> Może kwestia rozumienia tych pojęć - gniewny i smutny. Jak się tak
> bliżej przyjrzeć, to te cechy kryją w sobie wiele wspólnego, przede
> wszystkim brak radości czerpanej z życia.

No właśnie w tym kierunku bym szedł... Nam się rzadko te pojęcia "wiążą
ze sobą", co przekłada się później na ocenę motywacji i określenie
sposobów przeciwdziałania...

Stalker

17. Data: 2011-05-19 19:57:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2011 21:42:41 +0200, Chiron napisał(a):

> Teraz zastanawia mnie, co jest w osobowości
> kiwiko takiego wyróżniającego dla cbneta. Nie wiem- nie mam jeszcze żadnej
> teorii.

Wg mnie tylko to, że musi=woli być wobec niej ostrożny - to niemożliwe,
żeby ktoś był naprawdę tak dziecinny i naiwny, jak to prezentuje kiwiko.
Przy tym kiwiko wciąż pozostaje zagadkową kiwiko, prezentując jedynie te
swoje hihi i pozorną delikatność :-)
Ale wyczywam na odległość, że kiwiko nie jest szczera. To poza, celowo
utrzymywana, taka konwencja postaci. Chwilami to widać wprost, kiedy
pokazuje nieco więcej niż koniuszek noska zza winkla... ale to na tyle
rzadkie chwile, że nawet trudno wskazać konkretne jej wypowiedzi. To tylko
chwile, przebłyski.

18. Data: 2011-05-19 20:16:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Debilka z ciebie przewybitna i gębę masz jak cholewę wiecznie
rozpostartą.
WSTYDU żadnego nie masz.

Po prostu rzyzgać się chce jak się czasem mimo wszystko trafi
na twoje wynurzenie (gdy nie trzeba skrolować listu i śledzić
tekstu dłuższego niż złozonego z kilku wyrazów...).

Gówno masz w głowie i jedynie gówna potrafisz z niej zapodawać.
Skąd się w ogóle biorą tacy nieprawdopodobni mutanci...?
Niezmienny szok.

--
CB

19. Data: 2011-05-19 20:18:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo, srardzo, dupardzo.
Wpełznij Szajbusie tam skąd wylazłeś, czyli w d*ę tej starej Debilki,
i wyluzuj.

--
CB

20. Data: 2011-05-19 20:48:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2011 22:18:52 +0200, cbnet napisał(a):

> Bardzo, srardzo, dupardzo.
> Wpełznij Szajbusie tam skąd wylazłeś, czyli w d*ę tej starej Debilki,
> i wyluzuj.

Biedaku.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

"Rusofile i rusofoby".
Pikieta "W obronie MATIOŁA".
niusy
O co chodzi z Libią
Znajdź kilka szczegółów różniących te dwa obrazki