Droga prywatna - pomocy !!!

1. Data: 2006-09-18 10:55:38

Temat: Droga prywatna - pomocy !!!
Od: Wąski <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów,

Mam taki problem:
Moja działka jest schowana w środku pomiędzy innymi działkami. Droga,
która do niej prowadzi jest w 1/3 własności moja w 2/3 własności pani
"X" i mieszka na działce "Z". Droga ta prowadzi również do 2 innych
działek "W" i "Y", której pani "X" jest właścicielem i na jednej z tych
działek mieszka Pan "X" (lokator w domu na działce "Y"), który jest jej
ojcem. Działka "Y" ma administracyjnie wjazd przydzielony z innej strony .
Myślę, że opis jest jasny - mam nadzieje.

Muszę zrobić nawierzchnię bo jak popada deszcz, to tonę w błocie.
Dodatkowo jako, że droga jest terenem prywatnym, będę chciał zamknąć go
bramą zdalnie zamykaną.
Pani X nie chce mi się dołożyć do zrobienia nawierzchni tej drogi,
ponieważ ona z niej nie korzysta.
A z drogi tej natomiast korzysta lokator domu Y, "bo mu wolno" twierdząc
, że ma zgodę pani X. Nie ma natomiast mojej zgody.

Pytanie:
Co mogę zrobić żeby wyegzekwować należną część za wykonanie drogi i
bramy na wjeździe na ten teren lub jak ograniczyć możliwość jeżdżenia
lokatora z domu Y.

Pani Y jak do tej pory wraz z całą rodziną i tak łazi mi po tej drodze
bo tak im wygodnie jak twierdzą.

Jest ktoś w stanie mi pomóc ograniczyć im to szwendalstwo po drodze w
którą władowałem już i właduję jeszcze niemałe pieniądze?

Pozdrawiam
Wąski

2. Data: 2006-09-18 16:57:43

Temat: Re: Droga prywatna - pomocy !!!
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wąski" napisał
> [...]

> na wjeździe na ten teren lub jak ograniczyć możliwość jeżdżenia lokatora z

Nie możesz ograniczyć - droga należy do pani X tak samo jak do Ciebie

> Pani Y jak do tej pory wraz z całą rodziną i tak łazi mi po tej drodze bo
> tak im wygodnie jak twierdzą.

no i mają przecież prawo - co się dziwisz ?

> Jest ktoś w stanie mi pomóc ograniczyć im to szwendalstwo po drodze w
> którą władowałem już i właduję jeszcze niemałe pieniądze?

nie ograniczysz - jedyna droga, to się DOGADAĆ, argumentów prawnych brak ...

Pozdrawiam
Kasia

3. Data: 2006-09-19 06:12:44

Od: Wąski <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):

> nie ograniczysz - jedyna droga, to się DOGADAĆ, argumentów prawnych brak ...
>
> Pozdrawiam
> Kasia

A jeżeli będę musiał drogę zrobić, a ona się nie będzie chciała dogadać
w kwestii rozliczenia tej inwestycji i mimo tego z drogi będzie korzystać...
Rozumiem, że pozostaje mi sąd...

4. Data: 2006-09-25 08:11:09

Od: Wąski <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wąski napisał(a):

Nikt nie ma z Was prywatnej drogi dojazdowej i problemów ze
współwłaścicielami?
A może ktoś wie jednak jak takiemu stanowi rzeczy zaradzić?

> Pozdrawiam
> Wąski

naprawa terakoty na balkonie
katalogi sklepów meblowych