Drugie dziecko.

11. Data: 2006-03-01 13:10:01

Temat: Odp: Drugie dziecko.
Od: "Maga" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zazwyczaj. Widywałam przypadki, kiedy było zupełnie inaczej...
> Sytuacja kiedy pierwsze dziecko jest chore/po wypadku jest zupełnie
> inna. Po rzucie okiem na bloga Magi, uważam, że jednak powinna
> wysupłać pieniądze na fachową pomoc.
>
> --

Myślę, że nam obojgu by się to przydało. Ktoś trzeci powinien nam przemówić
do rozsądku.
hm...

Agata i Maciek (21.04.2004)
Mój cały świat: www.maciek.synek.pl

12. Data: 2006-03-01 13:29:15

Temat: Re: Odp: Drugie dziecko.
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga <a...@s...pl> napisał(a):

> Myślę, że nam obojgu by się to przydało. Ktoś trzeci powinien nam przemówić
> do rozsądku.
> hm...

Zdecydowanie. Może spróbujcie. To nie jest łatwa sytuacja.
Powodzenia życzę :)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

13. Data: 2006-03-01 14:14:43

Temat: Re: Drugie dziecko.
Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> mam
>
> To bardzo optymistyczne:)
> Wielkie dziękuję!:):)
> --
> Pozdrawiam
> Agata i Maciek (21.04.2004)
> Mój cały świat: www.maciek.synek.pl

Trzeba być optymistą, pamiętaj o tym i głowa do góry ! :)
Mam wrażenie ze w rachunku ZA i Przeciw zwyciezy jednak ZA
Trzmam kciuki :)

14. Data: 2006-03-09 09:55:10

Od: "truskawa" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAga schrieb:

> [...]
> sobie rady.
> Boję się też, że dla drugiego dziecka nie starczy mi miłości, że zdradzę to

Agatko
jak widac srednio sobie radzisz ze soba i z jednym dzieckiem. Mam
wrazenie, ze podswiadomie myslisz, ze drugie dziecko jako nowa sytuacja
rozwiaze Twoje problemy, a moze byc odwrotnie. Z mojej strony takie
male pytanko, co na to Twoj MAZ!
truskawa

15. Data: 2006-03-09 19:46:04

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

truskawa napisał(a):

> [...]
> wrazenie, ze podswiadomie myslisz, ze drugie dziecko jako nowa sytuacja
> rozwiaze Twoje problemy, a moze byc odwrotnie. Z mojej strony takie

O matko!
Agata _nigdy_ nie słuchaj takiego bełkotu! Radzisz sobie jak każda mama
- raz lepiej, raz gorzej. Twój synek wymaga dodatkowej opieki, więc być
może tych "gorzej" jest więcej niż za zwyczaj. Ale to normalne. Trzymaj się.

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

16. Data: 2006-03-09 20:56:47

Od: "truskawa" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

;-)))
masz racje . Kazda matka biega do psychologa i prosi o otoczenie o
wsparcie;-)))
Dam Ci dobra rade: walnij sie najpierw w swoj durny leb, zanim
zaczniesz pocieszac kogos,
kto nie radzi sobie ze swoim zyciem i potrzebuje pomocy psychologa.
truskawa
nienormalna matka, ktora nie ma podobnych problemow i nie nazywa
wychowania dziecka "radzeniem sobie".

17. Data: 2006-03-10 05:18:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "truskawa" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> truskawa
> nienormalna matka, ktora nie ma podobnych problemow i nie nazywa

Ty sobie zawsze i ze wszystkim radzisz.
Winszuję.

18. Data: 2006-03-10 08:13:09

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> truskawa
> nienormalna matka, ktora nie ma podobnych problemow i nie nazywa

Och, może masz po prostu wystarczająco niski stopień empatii.

Margola

19. Data: 2006-03-10 08:19:55

Od: "Maga" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAga schrieb:

> [...]

wrazenie, ze podswiadomie myslisz, ze drugie dziecko jako nowa sytuacja
rozwiaze Twoje problemy, a moze byc odwrotnie. Z mojej strony takie

Mąż też sobie dobrze radzi.
Wiesz co? Jeśli chciałaś wywołać u mnie smutek i wyrzuty sumienia, to
gratuluję, udało Ci się.
Pozdr.
Agata

20. Data: 2006-03-10 09:08:27

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga napisał(a):

> Mąż też sobie dobrze radzi.
> Wiesz co? Jeśli chciałaś wywołać u mnie smutek i wyrzuty sumienia, to
> gratuluję, udało Ci się.

Wiesz, jeśli Ty masz zamiar przejmowac się każda bzdura, która
przeczytasz na newsach, to raczej zrezygnuj, bop wpędzisz się e
depresję. Dziewczyno, radzisz sobie najlepiej, jak w danej chwili
mozesz, szukasz pomocyzamiast załamywać ręce i przejmujesz się
bzdetami, które pisze ktoś, kto wie o twojej sytuacji tyle, co wyczytał
w paru linijkach tekstu???

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

Prawda
spadek
UWAGA! PTASIA GRYPA: Główny Inspektor Sanitarny informuje!
Jak pomoc ?
Realne marzenia (?)