Druty-krok po kroku

1. Data: 2006-02-19 13:00:19

Temat: Druty-krok po kroku
Od: " Abebe" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!!!

Choć nie jestem początkującą drutowiczką , to wczoraj z księgarni zajrzałam do
w/w książki i ... jeśt moim zdanie świetna.
Czy ktoś ją ma?
Bardzo mi się spodobał sweterek dla facetów w zółtym kolorze - taki rozpinany,
ale nie chciałam kupować książki z powodu tylko tego sewterka (choć jakby tak
mocnie się przykjrzeć , to i inne modele też były całkiem całkiem!) licząc ,
że może ktoś to ma i może podeśle wzorek albo wie , gdzie w necie ...

Mam nadzieje ...

Abebe

2. Data: 2006-02-24 20:08:32

Temat: Re: Druty-krok po kroku
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że może ktoś to ma i może podeśle wzorek albo wie , gdzie w necie ...

Czy chodzi Ci o sweterek robiony Sciegiem dżersejowym i francuskim?
mam tą książkę. Niestety nie mam skanera więc pozostaje tylko jedno wyjście -
jak mi prześlesz na priv adres to po niedzieli skseruję i wyślę Ci pocztą.

Pozdrawiam z mroźnej Zielonej Góry

Aneta

3. Data: 2006-02-26 22:21:11

Od: " Abebe" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!!!

Chyba zdecyduję się na kupno tej książki :)

A czy jest tam jeszcze coś ciekawego?
Oglądałam w pospiechu :)

Warto ją kupić?

Pozdrawiam