Drzwi Wewnętrzne - jakie i gdzie

1. Data: 2001-10-18 08:36:04

Temat: Drzwi Wewnętrzne - jakie i gdzie
Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję drzwi wewnętrznych do mieszkania, czy ktoś może mi poradzić jaką
firmę wybrać??
powinny być w miarę dzwiękoszczelne i pełne, najlepiej regulowane
ościeżnice.

1. Data: 2001-10-18 21:01:59

Temat: Re: Drzwi Wewnętrzne - jakie i gdzie
Od: Wojtek Sylwestrzak <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:

> Poszukuję drzwi wewnętrznych do mieszkania, czy ktoś może mi poradzić jaką
> firmę wybrać??
> powinny być w miarę dzwiękoszczelne i pełne, najlepiej regulowane
> ościeżnice.

W Warszawie w miare ladnie wykonane i imho wzglednie duzy wybor jest w Lapeyre,
tylko jak cos bardziej nietypowego wybierzesz, to trzeba czekac :-(

--w

1. Data: 2001-10-19 07:24:13

Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuję.
TG

1. Data: 2001-10-21 08:01:17

Temat: Odp: Drzwi Wewnętrzne - jakie i gdzie
Od: "wujek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje drzwi PORTA. Cala gama modeli za rozsadne pieniadze
i oczywiscie regulowane oscierznice.Troche gorzej z kolorami ale mozna cos
wybrac.
www.porta.com.pl

wujek

Użytkownik Tomek <t...@i...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qm4er$er9$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-10-21 10:39:07

Od: "vpw" <p...@p...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

"wujek" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> Proponuje drzwi PORTA. Cala gama modeli za rozsadne pieniadze
> i oczywiscie regulowane oscierznice.Troche gorzej z kolorami ale mozna cos
> [...]

Proponuje pojechac do sklepu i zobaczyc Porte. A popatrz na Inter-door.
http://www.interdoor.com.pl/.

vpw

1. Data: 2001-10-22 11:48:06

Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> www.porta.com.pl

Proponuję się zastanowić- regulowane ościeżnice tej fimy biora nawet
najmniejszą ilość wilgoci z powietrza i zwyczajnie się wypaczają.
Grzegorz

stara farba
Kuchnia gazowa ceramiczna.
Szukam zmywarki 45 używanej