Drzwi antywlamaniowe - Krakow

1. Data: 2007-09-07 11:07:13

Temat: Drzwi antywlamaniowe - Krakow
Od: "joan" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Poniewaz mielismy probe wlamania do mieszkania w kamienicy i przy probie tej
niestety uszkodzono drzwi, poszukuje nowych drzwi wejsciowych, najlepiej
antywlamaniowych lub wzmocnionych (albo innych solidnych, ktorych
prymitywnemu zlodziejowi nie bedzie sie chcialo forsowac lomem).
Problem w tym, ze te drzwi sa chyba dosc nietypowe - pytalam juz w paru
miejscach i powiedzieli, ze nie maja mozliwosci wykonania takich drzwi. W
tej chwili drzwi, ktore sa zamontowane, to dwa symetryczne skrzydla o
lacznej szerokosci 121 cm i wysokosci 234 cm. Wewnetrzne wymiary futryny:
123 x 234. Zalezy mi na mozliwie niewysokim koszcie przy w miare dobrej
jakosci:).
Czy ktos sie orientuje, czy takie drzwi sa do zamowienia gdzies w Krakowie?
Jak na razie odpowiadano mi, ze najwiekszym problemem jest tu wysokosc tych
drzwi, ale chyba da sie to jakos rozwiazac? W google wyszukalam, ze czasem
sie stosuje naswietla. Radzcie, polecajcie, prosze:).
Pozdrawiam,
joan

2. Data: 2007-09-11 10:28:52

Temat: Re: Drzwi antywlamaniowe - Krakow
Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadąc w stronę centrum od ronda Matecznego po prawej stronie (w takim
kompleksie ogrodzonym blacha falistą) przed stacją benzynową jest firma,
kiedyś tam byłem i widziałem w ofercie ich własne produkty. Może tam
spróbuj.
Pdr. Mariusz

sąsiad z góry chodzi w drewniakach - pomocy
warunki badania wentylacji : czy jest norma określająca ?
Izolacja budynku, a ulewne deszcze, bardzo pilne.
Parapet balkonowy [Wroclaw]
jaki dywan