Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł

1. Data: 2010-07-13 06:34:24

Temat: Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem.

Ostatnio w marketach budowlanych i innych Biedronkach pojawiają się
drzwi "antywłamaniowe" w cene 300-500 zł. Co tak naprawdę są one są
warte ? W sieci krążył swego czasu film, jak ktoś kroi takie drzwi
otwieraczem do konserw. Chciałbym takie drzwi zainstalować w piwnicy;
estetykę zewnętrzną można czymś przysłonić.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

2. Data: 2010-07-13 06:45:26

Temat: Re: Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł
Od: Krzysiek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-13 08:34, PeJot pisze:
> [...]
> otwieraczem do konserw. Chciałbym takie drzwi zainstalować w piwnicy;
> estetykę zewnętrzną można czymś przysłonić.

mała siekierka lub młotek też się sprawdzi :)

3. Data: 2010-07-13 12:32:37

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli mają kryte wewnątrz zawiasy to wcale niełatwo będzie je sforsować, do piwnicy
mogą być akurat.

-----

4. Data: 2010-07-13 12:38:04

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot <P...@o...pl> napisał(a):

> [...]
>otwieraczem do konserw. Chciałbym takie drzwi zainstalować w piwnicy;
>estetykę zewnętrzną można czymś przysłonić.

Za 3 stowy to mozna kupic drzwi do bloku wewnatrz mieszkania, a nie antywlamaniowe.
Co prawda antywlamaniowe napisales w cudzyslowiu, ale i tak podejrzewam,
ze takie drzwi to z kopa mozna wywalic. A nawet jesli nie, to zastosowany zamek
pewnie byle slusarz otworzy w minute.

5. Data: 2010-07-13 13:10:41

Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ze takie drzwi to z kopa mozna wywalic. A nawet jesli nie, to zastosowany

Tak jest miejsce na zamek ale i tak są słabe.

6. Data: 2010-07-13 17:22:03

Od: "lolo" <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> W sieci krążył swego czasu film, jak ktoś kroi takie drzwi
> otwieraczem do konserw.

http://tinyurl.com/34xtn52

;-)

--
Pozdrawiam Lolo
L.O.L.O. Lifeform Optimized for Logical Observation

7. Data: 2010-07-13 22:18:06

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"PeJot" i1h1dg$s9q$...@n...onet.pl

> [..] warte ? W sieci krążył swego czasu film, jak ktoś kroi takie drzwi otwieraczem
do konserw. [..]

Cicho, bez wysiłku, estetycznie... :)
(niemal jak do samochodu, gdy zapomnę o zamknięciu dachu czy okna)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

8. Data: 2010-07-14 05:18:16

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesmiewca pisze:

> [...]
> ze takie drzwi to z kopa mozna wywalic. A nawet jesli nie, to zastosowany zamek

No cóż, za 3 stówy ciężko będzie zaprojektować i zrobić stalowe drzwi do
piwnicy. Kratę już prędzej.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

9. Data: 2010-07-14 09:10:17

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Policz ile kosztuje kilogram stali i wyjaśnij dlaczego gówniane drzwi np. gerda
kosztują 6× więcej, niż powinny, a chińskie w sam
raz.
Możesz w ten sposób zająć się wieloma produktami, od klapek do elektroniki.

-----

10. Data: 2010-07-14 12:52:19

Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lolo" <f...@h...com> napisał w wiadomości
> http://tinyurl.com/34xtn52

I to jest dowód na to jakie one są kiepskie? Jak na moje to zdewastowali je
ładnie ale nie otworzyli, dodatkowo narobili przy tym sporo hałasu, co wcale
nie jest w czasie włamania bez znaczenia.
Wracając do sedna sprawy. Ja mam takie od około 4 lat jako wejściowe do domu
i wszystko jest ok. Nie rdzewieją, działają i nie mam prawa złego słowa
powiedzieć na ich temat. Jako drzwi do pwinicy to bym się przez 3 sekundy
nie zastanawiał. Dla przezornych prostą metodą za dodatkowe kilka złotych
będzie obicie ich grubszą blachą.

Tomasz

Folia adhezyjna (antystatyczna) na okno
[Jaka] Roleta okienna- beż wkrętów ?