Drzwi balkonowe plastikowe zamykane na pilota dla osoby niepełnosprawnej ?

1. Data: 2005-05-13 18:31:20

Temat: Drzwi balkonowe plastikowe zamykane na pilota dla osoby niepełnosprawnej ?
Od: "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

może ktos z grupowiczów pomoże mi namierzyć firmę, która oferuje drzwi
plastikowe balkonowe zamykane elektrycznie na pilota. Szukam czegoś takiego
ponieważ jestem niepełnosprawny cierpię na zanik mięśni często zostaję sam w
domu i muszę wtedy sam wpuścić lub wypuścić znajomych. Jestem za słaby żeby
dosięgnąć do klamki a nawet jakby była niżej nie dam rady jej zamknąć lub
otworzyć. Dlatego pytam o drzwi balkonowe ponieważ w moim pokoju mam właśnie
okno balonowe, które wychodzi na taki jakby ganek z podjazdem dla mojego
wózka. Nadmienię, że interesuje mnie okno balkonowe plastikowe, a nie drzwi
np. aluminiowe bo zależy mi też na szczelności. Proszę o namiary na firmy
produkujące coś takiego lub mogące
przystosować gotowe okno balkonowe plastikowe.

Pozdrawiam
Sebastian