Drzwi przesuwne do szafy z lustrem - pytanie

1. Data: 2008-02-05 12:38:29

Temat: Drzwi przesuwne do szafy z lustrem - pytanie
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Samodzielnie składam szafę i teraz przyszło do wyboru drzwi przesuwnych (2
bedą z lustrami). Lustra maja być na całej powierzchni drzwi w całości - 90
x 245 cm w jednym kawałku.
Możliwe są opcje aby lustro było przyklejone do płyty OSB albo było samo
lustro bez płyty. Podobno lustro bez płyty jest bezpieczniejsze.
Jakie macie opinie na temat konstrukcji drzwi przesuwnych z lustrem? Która
konstrukcja jest warta polecenia?
Jacek

2. Data: 2008-02-05 12:43:56

Temat: Re: Drzwi przesuwne do szafy z lustrem - pytanie
Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek pisze:
> Samodzielnie sk?adam szafe i teraz przysz?o do wyboru drzwi przesuwnych (2
> bed? z lustrami). Lustra maja byae na ca?ej powierzchni drzwi w ca?o?ci - 90
> x 245 cm w jednym kawa?ku.
> Mo?liwe s? opcje aby lustro by?o przyklejone do p?yty OSB albo by?o samo
> lustro bez p?yty. Podobno lustro bez p?yty jest bezpieczniejsze.
> Jakie macie opinie na temat konstrukcji drzwi przesuwnych z lustrem? Która
> konstrukcja jest warta polecenia?
> Jacek

wszelkie firmy co robia drzwi przesuwane, maja rama+lustro
nawet w castoramie sprzedaja za okolo 200 pln takie

3. Data: 2008-02-05 13:21:26

Od: "aliali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> lustro bez płyty. Podobno lustro bez płyty jest bezpieczniejsze.
> Jakie macie opinie na temat konstrukcji drzwi przesuwnych z lustrem? Która

Jeżeli lustro bez płyty to podklejone folią, wtedy być może że jest
bezpieczniejsze. Mam takie rozwiązanie ale jeszcze nie sprawdzałem czy
bezpieczniejsze. ;)

4. Data: 2008-02-05 14:38:28

Od: "Tomasz Murgrabia" <p...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli lustro bez płyty to podklejone folią, wtedy być może że jest
> bezpieczniejsze. Mam takie rozwiązanie ale jeszcze nie sprawdzałem czy
> bezpieczniejsze. ;)

Problem jest w tym że formy robiące takie zabudowy kupują najtańszą folię
winylową często nawet nie potrafią wyklejać i pozostawiają wiele bąbli.
:-( A ta jest bardzo miękka i bardzo łatwo przecina się od ostrych
krawędzi.
Najlepsze byłoby wyklejenie takiego szkła folią podłogową która jest bardzo
gruba i wytrzymała, albo specjalną folią antywłamaniową poliestrową
najcieńszą jaka jest dostępna.
Wtedy masz gwarancje że nawet po pęknięciu lustra nic ci nie odpadnie - i
takie lustro można śmiało dalej używać.

Ja osobiście wybrałbym opcję wyklejaną folią antywłamaniową grubości 4mil -
nie jest to tanie. :-( (robią to najczęściej firmy które wyklejają szyby
samochodowe tzw."przyciemniają").

Ale jeżeli nie ma kasy to wersja lustra wyklejana specjalnym silikonem do
cienkiej płyty też będzie o wiele bardziej bezpieczniejsza niż lustro
podklejane tanią folią, warunkiem jest wyłożenie kleju na całej powierzchni
:-(. Ale takiej wersji nigdzie nie widziałem żeby ktoś robił. :-(

Jeżeli będzie zwykła tania folia to może i nikomu się nic nie stanie - ale w
stanie pękniętym będzie wymagała natychmiastowej wymiany.

Pozdrowienia
Tomek (Były sprzedawca folii reklamowych -
okienno/samochodowych.) :-)

5. Data: 2008-02-06 00:29:52

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nierealne.
JaC

-----

> warunkiem jest wyłożenie kleju na całej powierzchni

Klej ośmiorniczka - czym czyścić
Swiatło z okna - by nie raziło
Jak naprawić zamek błyskawiczny
Komfort mieszkania, a odległość od drogi ekspresowej...
Plexi