Duch Sanacji

1. Data: 2017-11-16 13:52:09

Temat: Duch Sanacji
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obecny rząd odtwarza politykę Sanacji. Mamy w PiS kult Marszałka,
Kaczyńskiego jako Naczelnika, Morawieckiego jako Kwiatkowskiego.

2. Data: 2017-11-16 15:58:08

Temat: Re: Duch Sanacji
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Obecny rząd odtwarza politykę Sanacji. Mamy w PiS kult Marszałka,
> Kaczyńskiego jako Naczelnika, Morawieckiego jako Kwiatkowskiego.

Przesadzasz.

--
XL

3. Data: 2017-11-16 16:09:15

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.11.2017 o 15:58, XL pisze:

> Przesadzasz.

Zdaje się Tobie sanacja nie przeszkadza, więc to raczej nie zarzut do rządu?

4. Data: 2017-11-16 16:14:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Zdaje się Tobie sanacja nie przeszkadza, więc to raczej nie zarzut do rządu?

Nie że zarzut, tylko przesada.
Nikt żadnego kultu nie wprowadza.

--
XL

5. Data: 2017-11-16 16:20:28

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.11.2017 o 16:14, XL pisze:
> Nie że zarzut, tylko przesada.
> Nikt żadnego kultu nie wprowadza.

Może przesada ze słowem "kult", ale nie chodzi mi o kult Kaczyńskiego,
tylko nawiązywanie do Piłsudskiego.

6. Data: 2017-11-16 16:32:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Może przesada ze słowem "kult", ale nie chodzi mi o kult Kaczyńskiego,
> tylko nawiązywanie do Piłsudskiego.

Kto nawiązuje?

--
XL

7. Data: 2017-11-16 16:53:22

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.11.2017 o 16:32, XL pisze:

> Kto nawiązuje?

Obecna narracja głównego nurtu. Tylko "prawicowi ekstremiści" krytykują
Marszałka.

8. Data: 2017-11-16 17:55:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-16 o 13:52, pinokio pisze:
> Obecny rząd odtwarza politykę Sanacji. Mamy w PiS kult Marszałka,

"(...) u człowieka główną rolę odgrywa moralność. Że religia i wszystkie
przepisy są dla ludzi bez rozumu i wykształcenia, jest to ich postrachem
i chroni od zepsucia, a człowiekowi rozumnemu trzeba tylko postępować
moralnie...."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-11-16 18:13:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Obecna narracja głównego nurtu.

Ogólnik niczego nie mówiący.

> Tylko "prawicowi ekstremiści" krytykują
> Marszałka.

Czyli wg Ciebie brak krytyki Marszałka to KULT?
No no...

--
XL

10. Data: 2017-11-16 18:31:19

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.11.2017 o 18:13, XL pisze:
> Czyli wg Ciebie brak krytyki Marszałka to KULT?
> No no...

"Wprowadzona przez dyktaturę sanacyjną ustawa ,,o ochronie czci marszałka
Piłsudskiego" była unikatem w ustawodawstwie świata. Można było w Polsce
krytykować każdą postać historyczną i polityczną z przeszłości i
teraźniejszości z wyjątkiem Piłsudskiego. Ustawa ta w istocie stanowiła
także i ochronę nad­użyć przed możliwą krytyką."

http://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2016/05/jozef
-pilsudski-bohater-czy-zdrajca/

Stan wiedzy Polaków.
braunmovies!
,,60 tysięcy nazistów maszerowało w Warszawie."
Wielu ,,gorących" nocy...
O produktywności i kreatywności.