Duda 2020

21. Data: 2020-03-30 04:05:45

Temat: Re: Duda 2020
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-29 15:23, XL wrote:

> Chyba za bardzo się nakręcasz, nie uważasz? Usiłowałam jeszcze żartować,
> balansując na granicy, ale chyba nie warto. Mułem jesteś i mułem
> pozostaniesz.

Moze, przedawkowal paracetamol...?

22. Data: 2020-03-30 10:28:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Moze, przedawkowal paracetamol...?

Zwykły wąchacz z awersją do Kobiet,

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

23. Data: 2020-04-01 15:55:01

Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

<Ghost> wrote:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

>Aha! Coś mnie zmyliło, bo byłam przekonana, że jednak do mnie.

Do ciebie, czyli do wyjatkowego matola.

24. Data: 2020-04-01 16:33:12

Temat: Duda 2020+
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Niemcy mogom to i my tez:
https://www.radiomaryja.pl/informacje/niemcy-karty-d
o-glosowania-przyslane-do-domu-do-urn-mogl-je-wrzuci
c-sasiad-tak-bawaria-zorganizowala-wybory/

Wg rosjan epidemia we Wloszech sKOnczy siem 5 maja, u nas zapewne 9tego.
https://www.o2.pl/artykul/koronawirus-we-wloszech-sp
ecjalisci-przewiduja-kiedy-skonczy-sie-epidemia-6494
788076029569a

25. Data: 2020-04-01 17:36:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.04.2020 o 16:33, m...@g...com pisze:

Dostałem potwierdzoną informację, że Andrzej Duda jutro ogłosi
rezygnację z kandydowania w wyborach prezydenckich.
Że zmądrzał.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2020-04-01 19:44:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> W dniu 01.04.2020 o 16:33, m...@g...com pisze:
>
> Dostałem potwierdzoną informację, że Andrzej Duda jutro ogłosi
> rezygnację z kandydowania w wyborach prezydenckich.
> Że zmądrzał.

Prima aprilis, głupku. Ale dziękuj za chwilę radości ?
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

27. Data: 2020-04-02 08:53:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.04.2020 o 19:44, XL pisze:

> Prima aprilis,

Ależ mnie oszukali! Że też ja się nie domyśliłem... co ja bym bez ciebie
zrobił tytanie intelektu?

> głupku.

Niby ja jestem głupkiem, a jednak to ty pomyślałaś, że się dałem nabrać :):)

> Ale dziękuj za chwilę radości ?

Cieszy mnie, że nie dałaś się nabrać, że zmądrzał.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2020-04-02 09:41:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ależ mnie oszukali! Że też ja się nie domyśliłem... co ja bym bez ciebie
> zrobił tytanie intelektu?

> Niby ja jestem głupkiem, a jednak to ty pomyślałaś, że się dałem nabrać :):)

No jak mógłbyś - ty jako głupek nie musisz się nabierać. JESTEŚ Z GRUNTU
NABRANY ?

> Cieszy mnie, że nie dałaś się nabrać, że zmądrzał.

Gdy głupek ocenia, że ktoś zmądrzał, bo uciął sobie ucho, trudno się
nabrać.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Szaleńcy