Duda powinien wygrać

91. Data: 2015-05-15 19:39:13

Temat: Re: Duda powinien wygrać
Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-15 o 18:47, gazebo pisze:

> a jak sobie zalatwi przeszczep?

jak będzie mógł zajść w ciążę - jak najbardziej, możliwość decydowania
mu się należy :)

--
"widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do

92. Data: 2015-05-15 19:45:00

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-15 o 19:39, ikka pisze:

> jak będzie mógł zajść w ciążę - jak najbardziej, możliwość decydowania
> mu się należy :)

no to Chajronik, alleluja i do przodu, jestem niezmiernie ciekaw
proklamacji kiedy twoj tylek znajdzie sie tam gdzie obecnie nie moze

--
gazebo

93. Data: 2015-05-15 19:54:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2015 19:37:34 +0200, ikka napisał(a):

> czy to już wszystkie twoje argumenty? :)
> wiem, ty inaczej nie potrafisz.

Ty masz JEDEN - macicę 3-]

--
XL
Kim jest ten fajny gość?

94. Data: 2015-05-15 20:02:24

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-15 o 19:54, Ikselka pisze:

> Ty masz JEDEN - macicę 3-]

ty masz macice blizniacza?

--
Ten, kiss me on the lips
Nine, run your fingers through my hair

95. Data: 2015-05-15 20:31:37

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty masz JEDEN - macicę 3-]

Głupiaś ty okropnie. Jakbyś w podstawówce po korytarzu jeszcze latała.

96. Data: 2015-05-15 20:36:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2015 20:31:37 +0200, ikka napisał(a):

> Głupiaś ty okropnie. Jakbyś w podstawówce po korytarzu jeszcze latała.

Mowa macicy = mowa nienawiści.

97. Data: 2015-05-15 20:37:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2015 20:02:24 +0200, gazebo napisał(a):

> ty masz macice blizniacza?
>
> --
> Ten, kiss me on the lips
> Nine, run your fingers through my hair
> Eight, touch me
> Slowly, slowly
> Seven, hold it
> Let's go straight
> To number one

Widze, że koniecznie-koniecznie chcesz ze mną o czymkolwiek porozmawiać.

98. Data: 2015-05-15 20:47:19

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-15 o 20:37, Ikselka pisze:

> Widze, że koniecznie-koniecznie chcesz ze mną o czymkolwiek porozmawiać.

jestem czasami niezmiernie ciekawskim czlowiekiem, a ze zaliczam teraz 9
sezon It's always sunny in Philadelphia to prosze o wybaczenie jesli
objawiam sie kapke nieskoordynowanym, poza tym, iXi, jestes lekiem na
wszelkie zlo

--
Remember when I cried to you a thousand times
I told you everything

99. Data: 2015-05-15 20:48:38

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-15 o 20:36, Ikselka pisze:

> Mowa macicy = mowa nienawiści.

nee, to sie zowie skleszczenie

--
gazebo