Duda powinien wygrać

151. Data: 2015-05-16 02:26:02

Temat: Re: Duda powinien wygrać
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-15 o 22:13, Ikselka pisze:

> Bądź trzecia.

dopiero 2.26

--
gazebo

152. Data: 2015-05-16 06:56:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-15 23:32, obywatel Budzik uprzejmie donosi:
> Użytkownik Qrczak q...@q...pl ...

> Mnie pytasz?
> Ja z tych, co nie czekam az ktos mi cos da - na wszystko trzeba zapracowac.

Nie. Pytam tych, co uważają, że jakiś kołek na stołku da. Retorycznie
raczej.

153. Data: 2015-05-16 06:57:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-16 00:06, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Dna jeszcze nie widziałeś.

154. Data: 2015-05-16 06:58:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiele osób szuka jakiejkolwiek pracy - i TO jest dramat.

Wiele osób ma jakiekolwiek kwalifikacje - i to jest DRAMAT.

155. Data: 2015-05-16 07:00:19

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-16 00:08, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> To, co prezes: facetowi, któremu żona ukradła dziecko i go pomawia- że
> powinien uważać przy wyborze teściowej. Dobre- popieram! Byle tak dalej.
> No ale teraz ma suflerkę- to se chłopina poradzi. Z niepełnosprawna-
> gdyby nie zbyt nachalne działanie suflerki- można by pomyśleć, że
> naprawdę dobrze udaje, że kocha ludzi

No oczywiście, skoro ludzie sami nie potrafią rozwiązywac swoich
problemów, koniecznie powinien to za nich czynić prezydent.

156. Data: 2015-05-16 07:01:49

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-16 00:11, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Odróżniasz czerwone od zielonego?

157. Data: 2015-05-16 09:53:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-05-16 00:06, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Dna jeszcze nie widziałeś.

Tego nie wiesz.

--

Chiron

158. Data: 2015-05-16 09:57:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-05-16 00:08, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> No oczywiście, skoro ludzie sami nie potrafią rozwiązywac swoich
> problemów, koniecznie powinien to za nich czynić prezydent.

Michalkiewicza zapytali, czy jako liberał gospodarczy popiera wykup polskiej
ziemi przez cudzoziemców. Odpowiedział, że przyczyna wykupu to jest
sytuacja, w której bardziej się opłaca chłopu wziąć pieniądze i wstawić na
lokatę bankową niż użytkować. I od rządu, prezydenta- należy sie spodziewać,
że stworzy klimat, w którym uprawa roli będzie opłacalna. Inne wyjście-
proponowane przez demos- zakaz ustawowy- wprowadzi tylko zamęt, niczego nie
zmieni, zwiększy liczbę urzędników a także przyczyni się do dalszego wzrostu
korupcji. Jeszcze raz: rządzący są od stworzenia klimatu gospodarczo
społecznego

--

Chiron

159. Data: 2015-05-16 10:03:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-16 o 00:08, Chiron pisze:

> gdyby nie zbyt nachalne działanie suflerki- można by pomyśleć, że
> naprawdę dobrze udaje, że kocha ludzi

Gdyby nie mało dyskretna Szydło, można by pomyśleć, że Duda naprawdę
kocha żonę?

http://www.fakt.pl/polityka/andrzej-duda-tez-ma-sufl
erke-szydlo-podpowiada-dudzie,artykuly,545099.html

Ewa

160. Data: 2015-05-16 10:47:02

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby nie mało dyskretna Szydło, można by pomyśleć, że Duda naprawdę kocha
> żonę?
>
> http://www.fakt.pl/polityka/andrzej-duda-tez-ma-sufl
erke-szydlo-podpowiada-dudzie,artykuly,545099.html

Ja. Komorowski nie kocha ludzi. Tylko udaje
Ewa: Duda udaje, że kocha żonę

ciekawa taka dyskusja, że hej:-)

--

Chiron