Duda powinien wygrać

181. Data: 2015-05-18 21:11:38

Temat: Re: Duda powinien wygrać
Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-16 o 00:16, Chiron pisze:

> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> W ciążę zachodzi się skutkiem działania jaj i macicy- używając
> Twojego języka. Skoro tak- to oboje ponoszą odpowiedzialność
>
> --
>
> Chiron

Owszem. Ale jeśli to nie były twoje jaja, to od mojej macicy ci wara.

--
"widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do

182. Data: 2015-05-18 21:12:07

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-16 o 11:37, Budzik pisze:
> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Tak, tak - tylko znajdz takiego pracownika...
> Yeti normalnie...

na wagę złota...

183. Data: 2015-05-18 21:26:57

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-18 o 21:11, ikka pisze:

> Owszem. Ale jeśli to nie były twoje jaja, to od mojej macicy ci wara.

to wiatr, to wszystko wina wiatru znad morza

--
gazebo

184. Data: 2015-05-18 22:55:19

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-18 o 21:26, gazebo pisze:

> to wiatr, to wszystko wina wiatru znad morza

sugerujesz, że coś Chironowi wywiało? Na pewno nie w moim kierunku :D

185. Data: 2015-05-18 23:36:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 May 2015 21:11:38 +0200, ikka napisał(a):

> Owszem. Ale jeśli to nie były twoje jaja, to od mojej macicy ci wara.

Od pustej - ZAWSZE.
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

186. Data: 2015-05-18 23:45:06

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-18 o 23:36, Ikselka pisze:

> Od pustej - ZAWSZE.

tak to dinozaury wyginely

--
gazebo

187. Data: 2015-05-18 23:51:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 May 2015 23:45:06 +0200, gazebo napisał(a):

> tak to dinozaury wyginely

Krzykaczki pokroju tutejszej Macicąmyślącej rozmyślnie używają słowa
"macica" jako eufemizmu - ZAMIAST słowa "DZIECKO w macicy".

--
XL
Nawet osławiony "Masa" w zeznaniach miał prawo do wyboru sprawy w której

188. Data: 2015-05-19 00:02:59

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-18 o 23:51, Ikselka pisze:

> Krzykaczki pokroju tutejszej Macicąmyślącej rozmyślnie używają słowa
> "macica" jako eufemizmu - ZAMIAST słowa "DZIECKO w macicy".

masz chociazby swiadomosc do kogo i gdzie to napisalas? jak kiedys w
niedziele zabralem dziecko na przedpopopludniowosniadaniospacer to
napotkalismy ankieterow mlodoszkolnych, na pytanie czy jestem za aborcja
i eutanacja padlo 2x tak, moze dziewczynki zmylil wiek mojej corki, co
do mnie raczej trudno sie pomylic, swoje apologetyzujace teksty mozesz
stosowac na wlasnych nienormatywnych stopkach, na tej grupie to nie dziala

--
gazebo

189. Data: 2015-05-19 00:34:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 May 2015 00:02:59 +0200, gazebo napisał(a):

> [...]
> do mnie raczej trudno sie pomylic, swoje apologetyzujace teksty mozesz
> stosowac na wlasnych nienormatywnych stopkach, na tej grupie to nie dziala

Twoje poglądy oznaczają, że Twoja córka ma szczęście, że się urodziła oraz
że wcale nie oznacza, że ona kiedyś pozwoli pożyć Tobie...

190. Data: 2015-05-19 05:35:03

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-19 o 00:34, Ikselka pisze:

> Twoje poglądy oznaczają, że Twoja córka ma szczęście, że się urodziła oraz
> że wcale nie oznacza, że ona kiedyś pozwoli pożyć Tobie...

jasne, przyjdz i podpal mi dom chrzescijanko

--
gazebo

I co odjebaliście?
Kultura bicia kobiet