Dulszczyzna zwolenników Hilarii

1. Data: 2016-11-14 11:02:52

Temat: Dulszczyzna zwolenników Hilarii
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/usa-osmio
latek-wyrzucony-z-domu-bo-w-szkole-glosowal-na-trump
a,691633.html

Wybory prezydenckie rozpaliły w USA emocje do czerwoności, dzieląc
Amerykę i Amerykanów, nieraz wewnątrz rodzin. W kalifornijskim mieście
Fresno matka wyrzuciła z domu ośmioletniego syna, bo w szkolnych
wyborach głosował na Donalda Trumpa. Później przekonywała, że to był
tylko żart. (http://www.tvn24.pl) (http://www.tvn24.pl)
(http://www.tvn24.pl) (http://www.tvn24.pl)

2. Data: 2016-11-15 02:27:41

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Amerykańska rasistowska organizacja Wierni Biali Rycerze Ku Klux Klan ogłosiła na
swojej stronie internetowej, że organizuje paradę zwycięstwa z okazji wyboru Donalda
Trumpa na prezydenta USA. Parada odbędzie się 3 grudnia w Karolinie Północnej.

http://strajk.eu/ku-klux-klan-organizuje-parade-zwyc
iestwa-z-okazji-wyboru-trumpa/

Wy to buraczyska macie wzory, skrajna patologia

3. Data: 2016-11-15 14:59:00

Temat: Re: Dulszczyzna zwolenników Hilarii
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2016 17:27:41 -0800 (PST), Lord Gender napisał(a):

> Amerykańska rasistowska organizacja Wierni Biali Rycerze Ku Klux Klan

G...o wiesz o KKK.

4. Data: 2016-11-15 19:18:29

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-15 o 14:59, Ikselka pisze:

> G...o wiesz o KKK.

LOL :)
Nie jest rasistowska? Pewnie sami patrioci...

Podziel się z nami wiedzą tajemną o KKK, bo ta oficjalna twierdzi, że to
rasiści...
Albo inaczej... wiedziałaś, że to rasiści, czy jesteś zaskoczona?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2016-11-15 21:18:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Nov 2016 19:18:29 +0100, Kviat napisał(a):

> Podziel się z nami wiedzą tajemną o KKK, bo ta oficjalna twierdzi, że to
> rasiści...

Naprawdę to wszystko, co ta "oficjalna" twierdzi??? Musisz mieć od tego
nawału "wiedzy" okropny przeciąg między uszami...

"TEN OKROPNY KU-KLUX-KLAN

Dawno temu oglądając jakieś jankeskie filmidło, usłyszałem zabawny dialog
prowadzony pomiędzy przedstawicielem ,,rasy kaukaskiej" (czyli białym) a
,,Afroamerykaninem". Murzyn rzekł do ,,białasa": Harold, skurczybyku, kiedy
wreszcie przestaniesz chlać?!"." Wtedy, kiedy ty, głupi złamasie,
zostaniesz <Wielkim Smokiem> Ku-Klux-Klanu"- odrzekł z niezmąconym spokojem
pijaczyna . Tak, dworowanie sobie z tej organizacji stało się obecnie
modne. Nic dziwnego- dzisiejsi ,,Klansmeni" sprzątający międzystanowe
autostrady, tudzież uciekający przed rozjuszonym tłumem pejsatych
starozakonnych na przedmieściach Chicago, wzbudzają tylko drwinę. Ale nie
zawsze tak było. Niegdyś potężny KKK wzbudzał skrajne i przeciwstawne
uczucia: od autentycznego uwielbienia po równie prawdziwy strach oraz
nienawiść.

Narodziny KKK wiążą się z inicjatywą 6 byłych żołnierzy konfederackich,
którzy spotkawszy się późną wiosną 1866 r. w Fort Pulaski (Tennessee),
postanowili stworzyć fraternistyczną organizację-rodzaj klubu- niosącą
pomoc frontowym towarzyszom dzielnej, lecz zwyciężonej Armii Południa. Jej
początkowe dwa człony nawiązywały do greckiego słowa ,,kyklos" (krąg,
zgromadzenie) ; ostatni był ukłonem w stronę 2 założycieli, w żyłach
których płynęła szkocka krew.

Rok później, na I zjeździe KKK, w jego szeregach nastąpiła zasadnicza
reorganizacja. Stworzono zhierarchizowaną strukturę z Wielkim Czarownikiem
(Grand Wizard) na czele, który sprawował władzę nad ,,Niewidzialnym Imperium
Południa". Został nim legendarny kawalerzysta, generał Nathan Bedford
Forrest- człowiek, który wygrał wszystkie bitwy... i przegrał wojnę.
Wypracowano również program zasadzający się na obronie Konstytucji, byłych
żołnierzy Konfederacji oraz- co najważniejsze- ochronie praw białej
większości regionu.

Po prawdzie było co i kogo bronić. Jankesi- niepomni umiarkowania i rozwagi
Abrahama Lincolna- zaprowadzili na Południu, w ramach tzw. Rekonstrukcji,
opresyjny reżim wojskowy będący de facto okupacją wrogiego terytorium.
Każdego Południowca, który był członkiem władz cywilnych lub służył w
konfederackiej armii (a większość białych ze stanów południowych przeszła
przez jej szeregi) pozbawiono prawa wyborczego. Prawo głosu przysługiwało
natomiast czarnym- w zdecydowanej większości analfabetom nie mającym
najmniejszego pojęcia o rządzeniu, sądzeniu czy prowadzeniu biznesu. W
regionie kwitła obrzydliwa, jawna korupcja. Przybywający z Północy
administracyjni złodzieje (zwano ich ,,carpetbaggers") na potęgę kupowali
głosy czarnych. Ich facjaty-pazerne, chciwe- widniejące na karykaturach
wręcz prowokują do przywołania historycznego prawidła: dzieje płyną, lecz
ryje pozostają. Podobnie postępowali miejscowi kolaboranci (,,scalawags").
Wysokimi podatkami wykończono całe rodziny. Na wsi i w miastach dawali o
sobie znać murzyńscy przestępcy. Gwałcili i rabowali niemal bezkarnie. W
razie wpadki ,,czarne sądy" uwalniały ich od winy.

Właśnie wtedy KKK przeszedł do ofensywy. Stał się czymś w rodzaju tajnego
związku walczącego z radykalnymi Republikanami z Północy, rodzimymi
zdrajcami i rozwydrzonymi byłymi niewolnikami. Stosował przy tym terror,
który dotykał również ludzi niewinnych. Jest kwestią otwartą, czy działania
KKK były kontynuacją wojny domowej, czy też była to zupełnie nowa jakość.
Myślę, że oba te elementy przenikały się wzajemnie. Wprawdzie Południowcy
porzucili myśl o secesji, ale twardo stali na gruncie przedwojennych
wolności stanowych. Wierzyli też w unikalność, nadrzędność i dominację
cywilizacji białego człowieka. W tym przekonaniu utwierdzali ich pastorzy i
duchowni innych wyznań.

Rozwiejmy przy okazji pewien mit. Otóż powszechnie uważa się, że KKK w
okresie ,,Rekonstrukcji"(czyli w latach następujących niemal bezpośrednio po
zakończeniu wojny secesyjnej) przybrał już wybitnie antykatolicki albo
,,paramasoński" charakter. Nie jest to zbyt ścisły sąd. Wprawdzie w Klanie
dominowali wszelkiej maści protestanci , ale takie właśnie było Południe:
przeważnie anglosasko-protestanckie; ściślej:"nowoprotestanckie". Jednak w
takiej południowej Luizjanie, gdzie swe piętno odcisnęli Francuzi i
Hiszpanie, przyłączali się do niego również katolicy. Dopiero na początku
XX wieku, w drugiej ,,Erze" istnienia Klanu (o czym za chwilę), zwyciężyły
tendencje wrogie Kościołowi Katolickiemu. Wiązało to się mniej z doktryną,
a bardziej z napływem nowych fal katolickich imigrantów zagrażających
homogeniczności, odrębności i samoświadomości Południa. W trzeciej
natomiast ,,Erze" Klanu (szczerze mówiąc: wołającej o litość ,,erce")
rozpoczętej w latach 50-tych XX w. wraz z nasileniem się postulatów
zniesienia segregacji rasowej, organizacja (raczej luźne grupy i grupki)
porzuciła hasła antykatolickie na rzecz wspólnej walki chrześcijan z nowymi
niebezpieczeństwami. Jednym z nich jest-zdaniem Klanu- ,,supremacja
żydowska" w USA. Nie muszę dodawać, że dla amerykańskich Żydów KKK jest
bardzo wygodnym przeciwnikiem. Zaryzykuję nawet stwierdzenie, iż
wygodniejszym od p. Wojciechem A. Wierzewskiego- optymistycznego znajomego
uwielbianej przeze mnie pani Natalii Dueholm i zwolennika dialogu między
żydowskim Goliatem oraz zupełnie bezbronnym (pozbawionym,hmh..., jąder)
polskim Dawidem. W każdym razie w ostatnich latach katolicy stojący na
czele klanowych organizacji nie wywołują większego zdziwienia. Zresztą w
obecnej dobie wszystko jest możliwe- nawet Mulat(i bardzo dobrze!)
przewodzący lokalnej prawicowej i antyfederalnej milicji obywatelskiej.

Powróćmy jednak do okresu ,,Rekonstrukcji", czyli lat 60-tych i 70-tych XIX
w. Szeregi KKK wzrastają lawinowo. Oblicza się, że w tym czasie przyłączyło
się do niego 500 tysięcy Południowców (więcej niż liczyła Armia Krajowa w
czasie ostatniej wojny, a mówimy o ,,przaśnym" wieku XIX!). Powstawały
gazety, stowarzyszenia, kluby sportowe z ,,klanem" w nazwie (gdyby w tym
czasie żył na Południu amerykański odpowiednik p. Jurka Owsiaka- zapewne
byłby aktywistą KKK!). Organizacja zaadoptowała na swoje potrzeby strój
nawiązujący do chrześcijańskich ascetyków. Stożkowy kaptur na głowie miał
pierwotnie symbolizować... anonimowe czynienie dobra. Wkrótce jednak
zabobonni Murzyni zaczęli uważać przebranych ,,Klansmenów" za duchy
konfederackich żołnierzy. Siłą rzeczy więc białe prześcieradła i szaty ( w
tej kolejności) stały się godną uwagi bronią psychologiczną.

Jej działanie wyjaśnię na przykładzie szeroko niegdyś dyskutowanego
wydarzenia. Otóż Klan ,,namierzył" Murzyna podpalającego stodoły w
pobliżu-jak pech, to pech- kwatery głównej KKK w Pulaski. Szybko złożono mu
stosowną wizytę w jasną, księżycową noc. Jeden z jeźdźców miał pod białą
szatą gumowy wąż umieszczony końcem w nieprzemakalnej torbie. Rozkazał
przerażonemu Murzynowi przynieść wiadro wody, następnie ,,wychylił je
duszkiem" twierdząc, iż po raz pierwszy zaspokoił pragnienie od czasu bitwy
pod Shiloh! Od tej pory Murzynowi odechciało się psot. Nikt nie jest na
tyle głupi, aby zadzierać ze zjawami.

Jeszcze na przełomie lat 60/70-tych XIX w. na członków KKK spadły okrutne
represje ze strony rządu i stanowej administracji. Organizację
zdelegalizowano, nastąpiły masowe aresztowania. Nawet za posiadanie
klanowego stroju groziła kara śmierci. Forrest- prawdziwy ,,lisowczyk"-
stanął jednak na wysokości zadania. Po uchwaleniu przez Kongres XV poprawki
zakazującej pozbawiania kogokolwiek praw politycznych ze względu na kolor
skóry, przynależność rasową i poprzedni stan prawny, organizację formalnie
rozwiązał, stawiając na lokalne struktury działające w sposób tajny. KKK
umarł żeby żyć!

Było to doprawdy znakomite posunięcie. W ciągu 20 lat całe Południe pozbyło
się rządów radykalnych Republikanów i czarnych. Usankcjonowane to zostało
decyzją Sądu Najwyższego (,,Plessy versus Ferguson") z 1896 r. oznaczającą
wprowadzenie segregacji rasowej (w największym uproszczeniu: formalnie
równi, ale osobno).

W tym miejscu krótka, acz konieczna dygresja. Stosunki między Południowcami
a Partią Republikańską były napięte aż do lat 50-tych XX w. Długo pamiętano
wyczyny republikańskich radykałów doby ponurej ,,Rekonstrukcji". Dlatego też
na Południu przez dziesiątki lat głosowano na Demokratów. Odwrócenie
przymierzy nastąpiło dopiero pół wieku temu, gdy Republikanie w rodzaju
Barry Goldwatera i innych sprzeciwili się, zresztą bezskutecznie,
forsowanej przez ,,siły postępu" integracji rasowej.

W okresie następującym po ,,Rekonstrukcji" Amerykanie, w tym rząd federalny,
zaczęli zmieniać zdanie na temat KKK. Przełomem był film ,,Narodziny
Narodu", który uznał organizację za symbol ponownego zjednoczenia Północy z
Południem w jeden ,,biały naród". Duże znaczenie propagandowe odegrało
również legendarne ,,Przeminęło z wiatrem". Tak oto formowała się druga
,,Era" Klanu. Do odnowionego KKK wstąpiły miliony Amerykanów- także tych z
Północy. Należeli do niego senatorowie, kongresmeni, stanowi gubernatorzy,
duchowni, biznesmeni. Po specjalnym pokazie ,,Narodzin Narodu" w Białym Domu
, KKK został osobiście pochwalony przez prezydenta Wilsona. Uznał on, że
Klan ocalił cywilizację na Południu, czyli zachował ją dla całej Ameryki. W
tych latach ,,Encyclopaedia Britannica" twierdziła, że KKK doby
,,Rekonstrukcji" był organizacją rycerską, stworzoną w celach samoobrony
przed ,,rekonstrukcyjnymi zamiarami Kongresu Stanów Zjednoczonych". Według
szacownego wydawnictwa powody powstania KKK były następujące:"...
nieobecność stabilnego rządu na Południu przez kilka lat po wojnie
secesyjnej... korupcja i tyrańskie rządy obcych, renegatów i czarnych...
pozbawienie prawa wyborczego białych... rozbrojenie białych... gwałty na
białych kobietach dokonywane przez czarnych mężczyzn...".

Uczciwie pisząc- jest w tych stwierdzeniach sporo racji. Można i trzeba
nawet protestować przeciwko wielu poczynaniom KKK, ale w życiu nie ma
skutku bez przyczyny!

Nowy Klan okazał się jednak kolosem na glinianych nogach. Gdy w latach 20-
tych XX w. władze wydały akty ograniczające masową imigrację- urok
organizacji zmalał. Swoje ,,trzy grosze" dorzuciły też potężniejące
,,żydowskie media", oskarżając KKK o sianie nienawiści, przemoc itd.

Nie było to całkiem zgodne z prawdą. Odnowiony KKK zerwał w zasadzie z
rewolucyjnymi praktykami okresu ,,Rekonstrukcji", ograniczając się do
funkcji czegoś na kształt klubu społecznego. Niektórzy jednak ,,Klansmeni"
reagowali agresywnie na ohydne zbrodnie, a już na pewno te, ofiarą których
padały kobiety i dzieci. Pamiętać bowiem należy, że Klan miał swoisty kod
honorowy uświęcający kobiecość i macierzyństwo. Na przykład gwałt na
kobiecie uważał za najgorszą z najgorszych zbrodni. Złapany ,,in flagranti"
przestępca nie mógł liczyć na miłosierdzie, lecz brutalny lincz. Sprawę
załatwiano w gronie lokalnych społeczności. Inna sprawa, że ginęli również
niewinni ludzie- ofiary pomyłek, pomówień i rasowych uprzedzeń.

Jak wspomniałem wyżej, trzecia ,,Era" Klanu narodziła się w późnych latach
50-tych XX w. w związku z żądaniami zniesienia segregacji rasowej. Ale to
już inna historia. Pozostawiam ją p. Natalii Dueholm,dla której strach jest
naturalnym wrogiem."

zródło:http://www.starwon.com.au/~korey/Ratajczak/te
n_okropny_ku.htm

6. Data: 2016-11-15 22:43:13

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-15 o 21:18, Ikselka pisze:

> Naprawdę to wszystko, co ta "oficjalna" twierdzi???

Skąd taki wniosek? Gdzie napisałem, że to wszystko?
Pała z logiki :)

> Musisz mieć od tego
> nawału "wiedzy" okropny przeciąg między uszami...

Tupnij jeszcze nogą.

I teraz wyjaśnij, dlaczego zapadałaś tekst "niewiadomokogo", w którym to
autor ubolewa, że KKK taki biedny, prześladowany... bo go za rasizm
prześladowano...

Tak sama z siebie mi pomagasz, czy taka durna jesteś i ci nie wyszło?

> "TEN OKROPNY KU-KLUX-KLAN
(...)
> Wypracowano również program zasadzający się na obronie Konstytucji, byłych
> żołnierzy Konfederacji oraz- co najważniejsze- ochronie praw białej
> większości regionu.

No ja pierdolę... gdzie tu rasizm? :)
Brzmi prawie jak PIS, który to występuje w obronie prześladowanego,
większościowego dodajmy, kościoła katolickiego w Polsce.

Co to za idiota pisał? Ochronie praw białej większości? Serio?
To coś jak jak teraz heteroseksualna większość walczy z gejami w obronie
swoich praw? :):)
Przepisałaś scenariusz do jakiejś parodii?

> [...]
> konfederackiej armii (a większość białych ze stanów południowych przeszła
> przez jej szeregi) pozbawiono prawa wyborczego.

I słusznie. Posmakowali losu niewolnika i pewnie im to tylko na zdrowie
wyszło.

> Prawo głosu przysługiwało
> natomiast czarnym-

No wreszcie.

> w zdecydowanej większości analfabetom nie mającym
> najmniejszego pojęcia o rządzeniu, sądzeniu czy prowadzeniu biznesu.

I pewnie stali się analfabetami dzięki dobroci i wspaniałomyślności
swoich panów z południa, którzy przez kilka pokoleń próbowali ich
edukować, ale oporni czarni się nie dali, więc założyli organizację KKK,
dobroczynną i tajną, aby zacząć siłą udzielać czarnym korepetycji z
matematyki.

Reszty nie cytuję, bo nie jestem aż tak okrutny żeby się tak długo nad
tobą znęcać (ale przeczytałem i właśnie dlatego miłosiernie ci
odpuszczę, dawno nie czytałem tak tendencyjnego tekstu).

Aaaa... i jeszcze to mnie urzekło:
",,żydowskie media", oskarżając KKK o sianie nienawiści, przemoc..."

Jaka ty jesteś przewidywalna :)

> zródło:http://www.starwon.com.au/~korey/Ratajczak/te
n_okropny_ku.htm

404 - File or directory not found.

Kto to jest ten Ratajczak? Właściciel serwera/domeny czy autor tekstu?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2016-11-15 23:36:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Skąd taki wniosek? Gdzie napisałem, że to wszystko?

> (Ciach bzdety)

Tam, gdzie rasizm to argument, aby jedynie potępić, chiciaż był jedynie
REakcją na konkretne zmasowane zjawiska ze strony czarnych. Nazwij jeszcze
rasistkami zgwałcone kobiety w Niemczech, bo się nie cieszą, oraz ich
mężów/braci/ojców podpalających namioty "imigrantów". Także 69 % Niemców,
którzy dziś żądają ich wydalenia i wstrzymania napływu nowych, to rasiści
wg twoich kryteriów. LOL

--
XL

8. Data: 2016-11-16 00:47:49

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-15 o 23:36, Ikselka pisze:

> Tam, gdzie rasizm to argument, aby jedynie potępić, chiciaż był jedynie
> REakcją na konkretne zmasowane zjawiska ze strony czarnych.

A te "zmasowane" (żałosne...) zjawiska ze strony czarnych to się tak
wzięły znikąd? Mieli ładnie podziękować panom za niewolę, gwałty,
tortury i relaksującą pracę przy biurku?

No biedni, kurwa, właściciele niewolników! Tak ich ci czarni pognębili,
że aż w ramach samoobrony musieli KKK założyć.

Puknij się w głowę. Biedni, kurwa, rasiści z KKK...
Ty masz odrobinę, tak chociaż odrobinę odrobiny jakiegoś rozumu?
(zapomniałaś przedstawić autora tego czegoś, co zacytowałaś)

> [...]
> którzy dziś żądają ich wydalenia i wstrzymania napływu nowych, to rasiści

Wytłumaczę ci to łopatologicznie, bo najwyraźniej nie rozumiesz
podstawowych pojęć:
rasista to ktoś, kto nienawidzi kogoś innego za to, że jest innej rasy,
ma inny kolor skóry. I tylko za to go nienawidzi, a w skrajnych
przypadkach jest za to gotowy zabić.
KKK zabijał za kolor skóry, a nie za to, że ktoś kogoś napadł czy
zgwałcił. Gdyby KKK nie byli rasistami, to z taką samą zapalczywością
ścigaliby białych za gwałt na czarnej. Nie ścigali, sami to robili.

I teraz o Niemczech.
Czy słyszałaś żeby w Niemczech jakiejś białej rodzinie spalono chatę, bo
dwie dzielnice dalej jakiś biały zgwałcił kobietę?

Więc _tak_, podpalający namioty imigrantom to są rasiści, ponieważ nie
ścigają gwałciciela, lecz _innego_ (_innych_) ludzi, tylko dlatego, że
pechowo mają taki sam kolor skóry jak ten gwałciciel.
Jeżeli w Niemczech biały zgwałci białą, to go stawiają przed sądem i
idzie do pierdla, i żadnemu białemu do głowy nie przyjdzie iść z
pochodnią do sąsiada i mu spalić mieszkanie, choć przecież i sąsiad i
gwałciciel są biali.
I jakoś dziwnym trafem 69% (skąd ty to bierzesz...) Niemców nie żąda
wydalenia z kraju białych, chociaż i biali gwałcą kobiety.

Owszem, wśród napływowej niewykształconej biedoty jest wyższy odsetek
patologii, ale to nie jest powód, żeby opluwać w tramwaju każdego
czarnoskórego studenta czy rzucać w niego kamieniami i palić mu chatę.
To jest rasizm.

Czy rzucał ktoś w twojego męża kamieniami, bo jakiś inny biały w waszym
czy sąsiednim mieście zgwałcił kobietę? Może masz jakiegoś białego
znajomego, którego opluli, bo jakiś inny biały, zupełnie obcy, z innego
miasta, się nachlał, naszczał w bramie i wybił witrynę sklepową bo mu
się wóda skończyła?
Ale jakby to zrobił czarny, to wszystkich czarnych jak leci na barkę i
wywieźć za morze, albo spalić im namioty.
To jest rasizm.

Czy teraz zrozumiałaś, czy nadal przerasta to twoje moce przerobowe?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2016-11-16 01:23:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
> rasista to ktoś, kto nienawidzi kogoś innego za to, że jest innej rasy,
> ma inny kolor skóry. I tylko za to go nienawidzi, a w skrajnych

O to to! Przechadzałeś się kiedyś po tzw czarnej dzielnicy w NY, Chic,
Londynie itp lub w dzielnicy muzułmańskiej w Londynie, Paryżu?Spróbuj raz,
a zrozumiesz, co NAPRAWDĘ oznacza rasizm.

https://m.youtube.com/watch?v=GDvJbYBCJ3A

--
XL

10. Data: 2016-11-16 01:37:37

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
Ale po co chorych pojebów tu wrzucasz wszyscy wiedzą co to jest KKK, radykalna
terrorystyczna organizacja rasiatowska zwalczająca wywolenie murzynów, dokonująca
mordów i zamachów, w normalnych linkach to organizacja terrorystyczna siejąca mord i
nienawiść.....jak jebane buractwo z polski skrajnie patologiczne. Tupanie z nóżki na
nóżkę nie pomoże to zwyrodnialcy, a że jest to bandytyzm chrześcijański to wiemy, jak
zapieniona religijna szmata nie może kogoś zamordować, to jest to ciężkie
prześladowanie szmaty.

Ciocia Hunia ma trzeci zawał.
Niemożliwe! Krystalicznie uczciwy Ziobro i takie numery?!
O dumie narodowej i nacjonalizmie
Wypowiedź feministki Alison Jagger
Szanowny panie Trump