Duphaston-skutki uboczne

następny post »
From: "Marysia" <z...@c...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Duphaston-skutki uboczne
Date: Sat, 19 Apr 2003 13:33:09 GMT

Bardzo proszę o wszelkie informacje na temat ewentualnych niepożądanych
skutków ubocznych duphastonu. Lekarz zapisał go mojej żonie, niemniej jednak
jest to hormon, którego moja żona bardzo się obawia. Jak długo zazwyczaj
bierze się go we wczesnej ciąży? Bardzo dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
Zbyszek