Dwa głupie pytania

1. Data: 2009-03-18 10:54:19

Temat: Re: Dwa głupie pytania
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
news:49c20ede$1@news.home.net.pl...
> 1. Coś mi w zeszłym roku zeżarło chmiel. Widziałam na nim tylko kilka
> ślimaków. Czy możliwe, że to one tak dokładnie zeżarły wszystko, czy
> były tam inne niedostrzegalne szkodniki?

W ciągu miesiąca te ośligłe stworzenia zeżarły całe pudło kartonowe o dużych
rozmiarach.

> 2. Jak sadzić pestki dyniowatych? Poziomo, pionowo, którym końcem
> w dół?

Pewnie jak ci wpadną do dziurki...

2. Data: 2009-03-18 14:08:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> nie jak ci wpadną do dziurki tylko do dziurki w ziemi
> SJS

Nie słyszałem, aby do tej pierwszej wkładano, bo, że sieje się to i owszem.

3. Data: 2009-03-19 09:22:38

Temat: Dwa głupie pytania
Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2009-03-19 09:38:22

Od: Bbjk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger pisze:
> 1. Coś mi w zeszłym roku zeżarło chmiel. Widziałam na nim tylko kilka
> ślimaków. Czy możliwe, że to one tak dokładnie zeżarły wszystko, czy
> były tam inne niedostrzegalne szkodniki?

U nas było w pobliżu chmielu w zeszłym roku mnóstwo ślimaków w
pasiastych muszelkach (zjadały je masowo paszkoty, tłukąc muszle o
kamienie), a chmiel bardzo bujnie, nawet agresywnie obrósł altankę,
niemal tłumiąc bluszcze, właził też na bzy i modrzewie. Więc chyba coś
innego go Ci podżera.
--
Basia

5. Data: 2009-03-19 12:42:03

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2009-03-19 12:54:35

Od: "MM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tam inne niedostrzegalne szkodniki?
> 2. Jak sadzić pestki dyniowatych? Poziomo, pionowo, którym końcem

Napewno ślimaki. One są bardzo żarłoczne. Ale mogły być i inne bydlęta...

m.

7. Data: 2009-03-19 14:57:19

Od: "W." <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Jak sadzić pestki dyniowatych? Poziomo, pionowo, którym końcem
> w dół?
>
> --
> Krycha&Co(ty) Wiem niewiele, lecz powiem, co wiem,
> http://krycha.kofeina.net choć nie będzie to pewnie myśl złota:
> Najpiękniejszą muzyką przed snem
> jest mruczenie szczęśliwego kota. (F.Klimek)

Pestki dyniowatych siejemy wąskim końcem do góry. Jak wpadną odwrotnie, to
też dadzą sobie radę, nie ma powodu do paniki. Pozdrawiam.

8. Data: 2009-03-19 15:48:39

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik W. napisał:
> Pestki dyniowatych siejemy wąskim końcem do góry. Jak wpadną
odwrotnie, to
> też dadzą sobie radę, nie ma powodu do paniki. Pozdrawiam.

Dzięki. Zawsze siałam jak leci, czyli pewnie poziomo najwięcej padało.
Dopiero w zeszłym roku ktoś mi powiedział, że ustawienie nasion ma
znaczenie, ale nawet ten ktoś nie wiedział, jakie jest optymalne :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2009-03-19 17:44:37

Od: "skrybaogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie słyszałem, aby do tej pierwszej wkładano, bo, że sieje się to i owszem.

A ta pierwsza dziurka, to która dziurka?

Pozdrawiam dociekliwie

10. Data: 2009-03-19 19:30:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Mar 2009 18:44:37 +0100, skrybaogrodowy napisał(a):

> A ta pierwsza dziurka, to która dziurka?
>
> Pozdrawiam dociekliwie

W nosie. Konkretnie - lewa :-)

przygotowanie pod trawnik z rolki
Zielone zimą byliny - wycinac czy nie?
Złączki do rur PE nawadniających trawniki
HM...
abisynka ogrodowa - zakup we wrocławiu?