Dwie kobiety a miesiaczka

31. Data: 2001-07-04 08:04:14

Temat: Re: Dwie kobiety a miesiaczka
Od: "Ann" <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "loggy" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
news:9hrvji$1jlb$1@news2.ipartners.pl...
> Użytkownik "Ann" <a...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem czy to do konca o to chodzi ale robiono badania na kobietach i
> dawano im do wachania meskie feromony (szczegoly pomine ;-) ). Co wyszlo?
> Otoz kobietom ustabilizowal i wyrownal sie okres i wynosil rowno 29 dni.
Nic
> ze wczesniej jedne mialy okres krotszy a inne dluzszy. Systematyczne
> wachanie meskich feromonow wszystko wyrownalo.
> Tak mi sie przypomnialo - moze to jakas wskazowka?
>
> pzdrw
> Loggy

Noo.. tak srednio, bo przeciez jak ktoras mieszka z facetem to wcale jej sie
nie normuje miesiaczka, tylko idzie wlasnym "rytmem". Problemem jest druga
kobieta, byc moze z przewaga wlasnie meskich hormonow. Ale juz sama nie
wiem. Bo w pokoju siedzimy my dwie i facet, a przeciez nie mam wiecej
hormonow meskich niz on? ;-)
Czyli - wiem, ze nic nie wiem! ;-)

Ann
e...@p...onet.pl
a...@p...com.pl
ICQ: 3455782
Gadu-Gadu: 1044633

32. Data: 2001-07-05 10:06:20

Od: "Justyna" <n...@e...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Od jakiegos czasu siedze w pokoju z druga kobieta. Po jakis dwoch
miesiacach
> nasze miesiaczki wyrownaly sie, tzn. ona dostosowala sie do mnie i teraz
> mamy w tym samym czasie co do jednego dnia. Pamietam, ze zawsze tak sie
> dzieje jak ta druga ma czegos tam wiecej. No wlasnie, czego mam wiecej ze
> ona sie do mnie dostosowala a nie ja do niej?

...moze Ty bierzesz pigulki a ona nie?

Justyna

33. Data: 2001-07-09 04:54:21

Od: "Ann" <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora