Dynia zamiast ogórków

1. Data: 2016-09-11 17:06:09

Temat: Dynia zamiast ogórków
Od: "leku" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysiałem w maju ogórki a we wrześniu
mam do zbioru dynie :)
To nie jest żart.
Macie jakieś racjonalne wytłumaczenie na taką anomalię.
Pestki dyni rozróżniam od nasion ogórków :)
Przypadkowy wysiew też niemożliwy bo nigdy dyni nie uprawiałem.
Ogórków trochę też było ale dynia zdominowała grządki.
Jakieś mutanty czy co ?

pozdrawiam
leku

2. Data: 2016-09-11 20:22:36

Temat: Re: Dynia zamiast ogórków
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "leku" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wysiałem w maju ogórki a we wrześniu
> Ogórków trochę też było ale dynia zdominowała grządki.

Hejka. Nastąpiła po prostu dobra zmiana.
Pozdrawiam nonszalancko Ja...cki

3. Data: 2016-09-11 20:44:34

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Użytkownik "leku" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Nastąpiła po prostu dobra zmiana.
> Pozdrawiam nonszalancko Ja...cki

Skoro tak, to jutro idę popatrzeć, co na wierzbie urosło.

--
Jarek

4. Data: 2016-09-12 09:06:33

Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Nastąpiła po prostu dobra zmiana.
> Pozdrawiam nonszalancko Ja...cki
ROTFL.
thx za zajebiste zaczecie mojego dnia...
tak btw
to oidp to na szklarni w holland pracownice szczepily ogorki na podstawki z
... dyni ? chyba.... z dyni, z czegos w kazdym razie to bylo...
ze niby korzen lepszy czy cos...
jak nic dostawca nasion dla tego co je ostatecznie tutaj pakuje przestawial
maszyne z jednego na drugie i dlatego byla mieszanka.
jedno z racjonalnych wytlumaczen...
a tak btw dynia.
do zamknietego - nieuzywanego juz w tym roku kompostu zona wyrzucila
kartofle, obierki...to byl akurat osttatni dosyp...
jakosc jej obierania byla widocznei 'znakomita' skoro za pare dni bede z
tego kompostu wyciagac wlasne kartofle...
tak sobie mysle
moze dynie tam na wiosne wsadze od gory... skoro kartofel urósł....
na samym biohumusie powinny wyrosnac olbrzymie!
takie dynie - te wielkie - to sie kupuje ot tak po prostu?
one poza wygladem nadaja sie jeszcze do czegos?
na pestki?

5. Data: 2016-09-12 09:19:06

Od: "leku" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "abn140" napisał w wiadomości grup

[...]

---------------------------------
W międzyczasie doczytałem trochę o szczepieniu ogórka na podkładzie
z dyni co ma zapewnić odporność na choroby.
Może nasiona z tak wychodowanych ogórków w którymś kolejnym pokoleniu
przejmują cechy dyni ?

pozdr
leku

biohumus w plynie...