Dynie i kabaczki - przerywac?

1. Data: 2011-07-31 19:34:12

Temat: Dynie i kabaczki - przerywac?
Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i jak w temacie pytam.
Latos wakacje sprzyjaja u mnie dyniowatym, ktore kwitna jak najete i
maja zawiazki. I tu rodzi sie pytanie, czy nalezy przerywac zawiazki
owocow zostawiajac wybrane, czy tez nie?
A pod rosnace juz kabaczki i dynie dawac jakies podkladki izolujace od
gruntu? Siakies plytki styropianowe alboco?
Z gory dziekuje :)
--
zbgi amator

2. Data: 2011-08-01 14:23:51

Temat: Re: Dynie i kabaczki - przerywac?
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A pod rosnace juz kabaczki i dynie dawac jakies podkladki izolujace od
> gruntu? Siakies plytki styropianowe alboco?

W uprawie dyni olbrzymiej dodatkowym zabiegiem jest usuwanie niepotrzebnych
zawiązków owoców, tak aby na roślinie zostało od 3 do 4 owoców. Zabieg ten
przeprowadzamy gdy owoce, które chcemy pozostawić osiągną rozmiary piłki
tenisowej. Równocześnie z usunięciem nadmiaru owoców skracamy też pędy,
pozostawiając po 3 do 4 liście nad ostatnim owocem.
Z Kabaczkami podobnie choć zawiązków możemy zostawic nieco więcej.
Styropian tym roślinom jako podkładka nie zaszkodzi.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

Domena budowa-ogrodow.pl oraz zielona-alejka.pl
irlandzka pogoda
Re: Kosiarki spalinowe
Bóg w chrześcijaństwie Jaka jest Jego Natura?
Acupuncture