Dysonans posmoleński

1. Data: 2010-12-18 11:57:56

Temat: Dysonans posmoleński
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

"- Niektóre wnioski w tym raporcie są nieuzasadnione. Nie mówię, że
fałszywe, ale nie znajdują potwierdzenia w badaniach - ocenił raport MAK w
sprawie katastrofy w Smoleńsku premier. Szef rządu powiedział w rozmowie z
dziennikarzami, że uwag jest o wiele za dużo.
Tusk: Rosjanie nie dopełnili wymogów wynikających z konwencji chicagowskiej
- Projekt raportu Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego (MAK) - dotyczący
katastrofy smoleńskiej - w tym kształcie, w jakim został przysłany przez
stronę rosyjską, jest bezdyskusyjnie nie do przyjęcia - stwierdził."

http://bit.ly/hDvBvp

Myślę, że elektorat PO będzie musiał jakoś zlikwidować ten dysonans
poznawczy. Więc - albo uzna ten elektorat, że był wodzony przez nos i jest
ogólnie mówiąc stadem baranów, albo stwierdzi, że to Tusk jest baranem.
Podpowiedzcie mi jakie są jeszcze inne możliwości :)

"Mam o Donaldzie Tusku z każdym tygodniem coraz gorsze zdanie, ale, wbrew
jego medialnej klace, nigdy nie będę z niego robił idioty. A przecież to
właśnie oznaczałoby teraz poważne potraktowanie olśnienia, jakiego niby
doznał premier po sześciu miesiącach, po tym, jak dawno już popioły
wystygły, dowody zostały przemielone i zaorane, zeznania urzędowo
skorygowane, a oryginalne czarne skrzynki poddane Bóg jeden wie jakim
zabiegom konserwacyjnym. Gdyby uwierzyć, że oto teraz, po sześciu
miesiącach opluwania ?małpiarni? (jak nas nazwał usłużny Adam Michnik),
wyszydzania i deprecjonowania wszelkich przejawów krytycyzmu wobec
rosyjskiego ?śledztwa?, rugowania z mediów dziennikarzy odmawiających
podporządkowania się obłudnej propagandzie, kłamliwego powtarzania, że
wszystko jest znakomicie, współpraca układa się wzorowo, jesteśmy
dopuszczani do każdej informacji na każdym szczeblu ? teraz oto nagle
połapał się biedny chłopczyna z boiska, że go ruscy okiwali. Że ich raport
jest ?bezdyskusyjnie nie do przyjęcia?. A nawet, że są w Rosji ? Boże ty
mój! ? źli ludzie, którzy chcą ukryć prawdę!"

http://bit.ly/e3n4JK

"Jak dobrze być barankiem
i wstawać sobie rankiem,
i biegać na polankę,
i śpiewać sobie tak:
be be be, kopytka niosą mnie,
be be be, kopytka niosą mnie."

2. Data: 2010-12-18 13:48:42

Temat: Re: Dysonans posmoleński
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-grudzień-10 w ramce <news:1ojtbbxz92mkj.dlg@trenerowa.karma>
pędzel Nowy lepszy tren R zmalował:

> [...]
> katastrofy smoleńskiej - w tym kształcie, w jakim został przysłany przez
> stronę rosyjską, jest bezdyskusyjnie nie do przyjęcia - stwierdził."

http://rebelya.pl/discussion/14442/turowski/#Item_0

"Tajemniczy Polak namawiał rosyjskich funkcjonariuszy do aresztowania i
zniszczenia sprzętu autora pierwszego filmu z miejsca katastrofy
smoleńskiej ? wynika z akt śledztwa Wojskowej Prokuratury Okręgowej w
Warszawie, do których dotarł portal Rebelya.pl.

?Chcę zeznać, że gdy funkcjonariusze próbowali mi wyrwać torbę z kamerą,
którą schowałem do środka, w grupie rosyjskich funkcjonariuszy był
przynajmniej jeden Polak. Ci co mnie zatrzymali zapytali się czy mnie zna.
On odpowiedział po polsku, ja nie znam tego człowieka, a następnie po
rosyjsku powiedział, żeby mnie aresztować i zniszczyć sprzęt? - mówił autor
pierwszego filmu z miejsca katastrofy, montażysta TVP, Sławomir Wiśniewski
w czasie przesłuchania w prokuraturze wojskowej w Warszawie.

Wiśniewski dodał: ?Ja kojarzę z twarzy tego człowieka, wydaje mi się, że
jest to jakiś pracownik ambasady albo konsulatu polskiego. Rozpoznałbym go,
był wysoki, szczupły, krótko obcięty szatyn, w długim beżowym płaszczu.
Miał na pewno więcej niż 50 lat. Jestem przekonany, że był to Polak, mówił
po polsku bez akcentu, twardo, bez zmiękczenia?.

""Był (Turowski) wysoko oceniany przez naszych rosyjskich partnerów, o czym
wiem drogą nieoficjalną ? mówił ówczesny szef MSZ Władysław Bartoszewski,
rekomendując Turowskiego na stanowisko ambasadora na Kubie 8 marca 2001 r.

Po objęciu funkcji szefa MSZ przez Radosława Sikorskiego Turowski szybko
staje się jedną z jego najbardziej zaufanych osób. Według naszych
informacji ma zasadniczy wpływ na proces zbliżenia polsko-rosyjskiego.
Jednym z ostatnich zadań Turowskiego był udział w przygotowaniach wizyt
Donalda Tuska, a potem Lecha Kaczyńskiego w Smoleńsku. "

Jak dobrze być barankiem, prawda?
:)

3. Data: 2010-12-18 13:53:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" napisał w wiadomości grup

[...]

=================
Zwolnić urzędnika w świetle jupiterów, nie zgadzać się z ekspertyzą MAK-
która w ogóle nie powinna mieć miejsca- a zaistniała PRZEDE WSZYSTKIM dzięki
niemu, umorzenie Rosjanom ponad miliarda długów- za frajer- za samo to
powinien dostać od wyborców dożywotnią emeryturę polityczną- o
zainteresowaniu prokuratorii nie wspomnę. Jednak spora część społeczeństwa
popiera jego i jego dziadowskie rządy-
co_świadczy_o_nich_i_o_tym_że_na_to_zasługują.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

4. Data: 2010-12-18 14:37:18

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" napisał w wiadomości grup

> [...]

> sprawie katastrofy w Smoleńsku premier. Szef rządu powiedział w rozmowie z
> dziennikarzami, że uwag jest o wiele za dużo.

http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2010/12/18/katastrofa-
posmolenska/
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

5. Data: 2010-12-18 14:54:53

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-grudzień-10 w ramce <news:ieigtg$ssv$1@news.onet.pl> pędzel Chiron
zmalował:

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" napisał w wiadomości grup

> [...]

Chiron, a Ty czytujesz posty przedpiścy zanim na nie odpowiesz? :)

6. Data: 2010-12-18 15:09:28

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

posmolenska/

Chiron, a Ty czytujesz posty przedpiścy zanim na nie odpowiesz? :)

????????????????????????????????????????? Nie zrozumiałem- serio? Możesz
napisać coś więcej? Ja oczywiście czytam- Twój przeczytałem dokładnie. W
czym problem?

--

Chiron, zaciekawiony i zdziwnięty

Prawda, Prostota, Miłość.

7. Data: 2010-12-18 16:11:26

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-grudzień-10 w ramce <news:ieiipq$dk2$1@node1.news.atman.pl> pędzel
Chiron zmalował:

> [...]
>
> ????????????????????????????????????????? Nie zrozumiałem- serio? Możesz
> napisać coś więcej? Ja oczywiście czytam- Twój przeczytałem dokładnie. W

Podałeś link do artykułu, który był w moim poście :)

A tu, jeśli komuś zdegenerowany i dogmatyczny umysł pozwoli przełknąć
nazwisko "Macierewicz", bardzo ciekawy wywiad. Nie wiedziałem, że kontroler
lotów, Plusnin, zachowywał się nastepująco:

"Jaki dramatyczny sens mają słowa Pawła Plusnina, jednego z kontrolerów
lotu, który powiedział w krótkim, 10-sekundowym zaledwie wywiadzie dla TVN:
"Ja robiłem wszystko, żeby ich uratować". Warto przypomnieć sobie tę
dramatyczną scenę, on uciekał przed kamerą schodami do góry, oni go pytali
co może im powiedzieć, wreszcie odwrócił się i rzucił te słowa: "Mogę
powiedzieć wam tylko jedno: ja robiłem wszystko, żeby ich ratować". Tak, on
robił wszystko żeby ich uratować, ale ktoś na tej wieży i ktoś w centrali
moskiewskiej postępował inaczej."

http://bit.ly/fmCLyX

8. Data: 2010-12-18 16:37:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" napisał w wiadomości grup

> [...]

robił wszystko żeby ich uratować, ale ktoś na tej wieży i ktoś w centrali

A- to rzeczywiście wtopa- :-). Problem w tym, że chciałem wskazać na
poprzedni artykuł:
http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2010/12/16/dobry-premi
er-i-zli-bojarzy/

Na podstawie tego pisałem swój post- o tym, jak rządzi Tusk.
No cóż- Ludzie_w_Polsce_w_większości_go_kochają.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

9. Data: 2010-12-21 23:36:22

Od: zażółcony <R...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, jeśli chodzi o zaistnienie dysonansu - to coś jest na rzeczy, trenerze
:)
Zrobiłeś tu fajną i klasyczną projekcję :), ścisnęło Cię tak, że aż się
musiałeś 'wypróżnić' na zewnątrz, żeby się zdystansować ... Czyż nie ?

Taniec
ciekawa kariera
król Polski szuka żony
Girls, czy Julian Assange (Wikileaks) wydaje się Wam sexy?
Dear Mr Kaczynski :) (większość po angielsku)