Dysport&Marichuana

1. Data: 2002-10-13 11:47:00

Temat: Dysport&Marichuana
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam dziś porusze temat spastyki
W takie dni jak dziś mam mocniejszą spastyke :(
Staram się z tym walczyć ,znalazłem neurologa który polecił mi dysport
To zastrzyk który ma sparaliżować mięsień na gwarantowane 3 m-ce (jak sie ma
szczęście to i na dłużej)
Cena jednej fiolki to ponad 900 zł Wziołem takie 2 Wystarczyło na niewiele ale
coś tam pomogło Żeby obstrzyknąć się od pasa w dół myśle że potrzebował bym
jakiegoś litra tego specyfiku i nie jestem przekonany czy to by było zdrowe i
wykonalne a o kosztach nawet nic nie wspomne Alternatywą jest palenie
marichuany legalnej nie tylko w krajach beneluxu ale oczywiście nie u nas :-(
Cóż zamiast iść do apteki i kupić ją legalnie i z zyskiem dla państwa (pod
kontrolą lekarza) kupuje ją u młodych przestępców ryzykując prawnymi
konsekwencjami :-(
A wy moi mili jak sobie radzicie z spastyką ??
pozdrawiam wcale nie "naćpany" :-O
RobertD
GG#5066111
Czy macie zdanie na temat legalizacji narkotyków miękkich ??
PS
marichuana wyrosła z ziemi nawiasem mówiąc czemu nigdzie nie ma zakazu
spożywania i posiadania muchomora sromotnikowego - chyba jest trochę bardziej
szkodliwy :-))))))))))))))))) a mimo to legalny

2. Data: 2002-10-13 11:56:28

Temat: Re: Dysport&Marichuana
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Oct 2002 13:47:00 +0200
r...@p...onet.pl wrote:

> A wy moi mili jak sobie radzicie z spastyką ??

Średnio na jeża. Baclofen, Sirdalud - z różnym skutkiem. Im
większa aktywność fizyczna, tym większa spastyka - też
zaobserwowałeś u siebie taką zależność?

> pozdrawiam wcale nie "naćpany" :-O

Hm... Jak mnie ostatnio szpikowali kroplówkami, to też mi się
wydawało, że nie jestem naćpana. :PP

> Czy macie zdanie na temat legalizacji narkotyków miękkich ??

Ciekawy temat - poszukaj w archiwach. Była dość duża dyskusja nt.
narkotyków w kurortach dla ON.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

3. Data: 2002-10-13 12:02:19

Od: "Lech Dubrowski" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl>
> czemu nigdzie nie ma zakazu
> spożywania i posiadania muchomora sromotnikowego > - chyba jest trochę
bardziej
> szkodliwy :-))))))))))))))))) a mimo to legalny

Bo nikt go, w odroznieniu od narkotykow, swiadomie nie uprawia, nie handluje
nim i uzywa.

Leszek

---

4. Data: 2002-10-13 12:32:52

Od: "mkarwan" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Słyszałem od znajomego lekarza, że stosuje się ostrzyknięcia z jadu
kiełbasianego, ale to musi być fachowiec. Zastrzyki choć drogie to podobno
są bezpłatne jeśli są wykonywane przez specjalistów np. neurologa..
Ostrzyknięcia jadem kiełbasianym stosuje się w kosmetyce np. dla likwidacji
zmarszczek http://newsweek.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Art
ykul=8835

Z marychą i innymi jest gorzej jak z nikotyną. Przynosi chwilową ulgę.
Zacząć łatwo, przerwać trudno.

5. Data: 2002-10-13 12:37:00

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Oct 2002 14:32:52 +0200
"mkarwan" <m...@b...pl> wrote:

> Z marychą i innymi jest gorzej jak z nikotyną. Przynosi chwilową ulgę.
> Zacząć łatwo, przerwać trudno.

Z marychą może tak (nie wiem, nie brałam :)). Ale z innymi
narkotykami już nie koniecznie. Palacz papierosowy truje biernych
palaczy, narkoman - truje się sam.

--
Pozdrowieństwa,
Daga

6. Data: 2002-10-13 13:25:37

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Słyszałem od znajomego lekarza, że stosuje się ostrzyknięcia z jadu
> kiełbasianego,
zgadza się a nazywa się DYSPORT przynajmiej ja pod taką nazwą go nabyłem
> ale to musi być fachowiec. Zastrzyki choć drogie to podobno
> są bezpłatne jeśli są wykonywane przez specjalistów np. neurologa..
nie wierz w to mi zastrzyki robił bardzo poważny neuro chirurg i słono za to
zabuliłem :-((((
> Z marychą i innymi jest gorzej jak z nikotyną. Przynosi chwilową ulgę.
> Zacząć łatwo, przerwać trudno.
tu masz racje chwilową ulge Niestety nie działa dożywotnio :-(((((
dla tego powinno sie to robić pod kontrolą lekarza a nie po kątach :P
zanim się tak stanie to trzeba by było zalegalizować to ziele przynajmiej do
celów leczniczych
pozdrawiam
RobertD
GG#5066111

7. Data: 2002-10-13 13:43:59

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Im
> większa aktywność fizyczna, tym większa spastyka - też
> zaobserwowałeś u siebie taką zależność?
nie mam porównania przez cały czas mocno się staram być aktywny walcze z
schodami , jeszcze mi nie przeszLo może daltego że ady wyjść z domu mam 9
schodów które trzeba pokonać na balansie o wejściu samemu nie ma mowy no może
na tyłku bez wózka więc widzisz że spastyka już przy samym wyjściu mi mocno
przeszkadza i często muszę sie zbierać na dole :-)
Marycha sposób taki sobie ale skuteczny
Co z chipnozą i siłą sugestji czy ktoś prubował spastykę załagodzić na takich
seansach ?
pozdawiam
RobertD
GG#5066111
PS
spastyka mi upierdliwie i skutecznie przeszkadza i dla tego założyłem ten
pościk Podobno tonący się brzytwy chwyta

8. Data: 2002-10-13 13:50:09

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@p...onet.pl wrote:

> tu masz racje chwilową ulge Niestety nie działa dożywotnio :-(((((

nie znam sie (nie mam problemow ze spastyka) ale wiem ze w niektorych
rodzajach dystrofii (DD, LGMA 1x) po prostu ciacha sie sciegno ktore
ciagnie i po klopocie . Ciekawe czy w Twoim wypadku to by cos dalo czy
ma w ogole sens ...

A.A.

9. Data: 2002-10-13 14:26:52

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rodzajach dystrofii (DD, LGMA 1x) po prostu ciacha sie sciegno ktore
> ciagnie i po klopocie . Ciekawe czy w Twoim wypadku to by cos dalo czy
MA Jestem złamany na wysokości th7 więc trzeba by było "ciachnąć" wszystkie
mięśnie w nogach i w okolicy biodra Dla mnie to równoznaczne a amputacją
Jestem sceptykiem i fantastą Szczurkom już łamią kręgosłupy i po leczeniu
wraca większość funkcji poniżej złamania Kto wie może jeszcze za mojego życia
patent będzie dostępny dla ludzi , nie chce przekreślić sobie szans (na razie
fantastycznych) :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))))
pozdrawiam
naćpany i stojący fantasta
robertd GG#5066111

10. Data: 2002-10-14 08:35:20

Temat: Spastyczność
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

robertnik pisze w n...@n...onet.pl

> nie mam porównania przez cały czas mocno się staram być aktywny walcze z
> schodami

No tak, to trudno sprawdzić. :( Zresztą nawet nie wiem, czy warto.
Po stwierdzeniu, że tak mam, i tak nie mogę zareagować - bo co
mam zrobić, zmniejszyć swoją aktywność jeszcze bardziej? Mowy nie
ma!

> Marycha sposób taki sobie ale skuteczny

Rozwiń myśl. :-)

--