Dywany w przedszkolach

1. Data: 2020-09-07 18:55:31

Temat: Dywany w przedszkolach
Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możecie mi wytłumaczyć, jakie złowrogie bakterie, wirusy i inne wyziewy emitują
dywany w przedszkolach, obecnie starannie zwinięte z
sal przedszkolnych do piwnic?
I o ile zdrowsze jest z medycznego punktu widzenia życie na gołej podłodze,
szczególnie gdy włączą centralne ogrzewanie i zaczną się
przeciągi??

2. Data: 2020-09-13 17:58:31

Temat: Re: Dywany w przedszkolach
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-09-07 o 18:55, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
> I o ile zdrowsze jest z medycznego punktu widzenia życie na gołej
> podłodze, szczególnie gdy włączą centralne ogrzewanie i zaczną się

Żadne.
Ale nie da rady codziennie dezynfekować.

3. Data: 2020-09-15 15:46:49

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

--
Jak przed miesiacami czytalem o zakazach wejscia do lasu w PL, to mnie
juz nic nie dziwi, szczegolnie gdy teraz wiadomo, ze korona wirus

Po paru tygodniowej przerwie nadal chodze (DE) na gimnastyke grupowa (do
8 osob) oraz treningi silowe (2-2.5 h). We wszystkich pomieszczeniach,
gdzie trenuje, sa wykladziny pcv (od zawsze), a do cwiczen na podlodze
bierze sie maty. Wszystkie urzadzenia, ktorych sie uzywalo i dotykalo,
musimy dezynfekowac (w salach sa liczne butelki z plynami, spryskiwacze,
sciereczki lub rolki z papierem). Od zawsze trzeba miec ze soba recznik.
Terminy zamawia sie telefonicznie, w internecie lub osobiscie. Przy
wejsciu i w czasie cwiczen trzeba miec maseczke lub (niektorzy) przylbice.

Natomiast w sali do gimnastyki jest wykladzina dywanowa (ta sama od
nastu lat) i jesli cwiczymy na lezaco, to bierzemy maty + wlasny
recznik. Maseczki nosimy poza sala.

sb.

Leki sprzed kilkunastu laty...
zwyrodnienie stawów