Dziadostwo

1. Data: 2015-05-01 23:18:52

Temat: Dziadostwo
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam wrażenie że obecnie trzeba mieć do każdej strony internetowej inną przeglądarkę.
Jak to działa na tablecie, a raczej nie działa?
1. Google Chrome, ma tak wspaniałą cechę że nie wysyła postów. Udaje że wysyła a się
nie pojawiają.
2. Firefox blokuje tablet i trzeba go odinstalować, przed aktualizacją obecną film 2h
w kinie, na tej przeglądarce trwał 3h, bo tak się ślizga video, teraz nie wiem bo
wywaliłem bo blokuje tablet.
3. IE blokuje się od reklam na stronach internetowych, reset tableta i max 5 stron
zanim znowu reset tableta.
4. Opera pięknie pokazuje strony ale nie czyta przycisków i konta czy wyślij/ wycofaj
to dla nie jeden przycisk i nic nie wyśle ale nie oszukuje jak chrome, baranieje na
przyciskach.
5. Europejskie przeglądarki nie czytają polskich znaków na blogach , trzeba enigme do
nich wykombinować, narazie nie mam enigmy.
6. Korzystam z Chińskich które świetnie widzą polskie znaki, ale teraz jedna na siłe
mi robi widok mobilny i się zawzieła i nie chce inaczej co bardzo utrudnia proces.
7. Niektóre posiadają adblocka na reklamy ale znowu wideo nie działa lub co innego.

Ktoś zna przeglądarkę na android normalną?

2. Data: 2015-05-01 23:36:46

Temat: Re: Dziadostwo
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-01 o 23:18, Penetrator pisze:
> [...]
> 7. Niektóre posiadają adblocka na reklamy ale znowu wideo nie działa lub co innego.
>

> Ktoś zna przeglądarkę na android normalną?

a to tam nie firmowej przegladarki?

--
gazebo

3. Data: 2015-05-01 23:44:13

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 2015-05-01 o 23:18, Penetrator pisze:
- pokaż cytowany tekst -
a to tam nie firmowej przegladarki?

--
gazebo

Firmowa to IE, kilka stron i wisi, reset tableta, bo nie ma adblocka i reklamy ją
zapychają.

4. Data: 2015-05-01 23:49:47

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dlatego mówie dziadostwo, bo to chaos jest, IE nie ma adblocka i go reklamy
zawieszają, można zainstalować adblocka w system ale trzeba robić roota, czyli
tracisz gwarancje.

5. Data: 2015-05-01 23:53:37

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-01 o 23:44, Penetrator pisze:
> Firmowa to IE, kilka stron i wisi, reset tableta, bo nie ma adblocka i reklamy ją
zapychają.
szukales na anglojezycznych stronach? jakis Hover Browser czy Dolphin
Browser?

--
gazebo

6. Data: 2015-05-01 23:59:45

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dolphin i to drugie nie czyta polskich znaków na blogach. Ty wejdź z Dolphin na bloga
...watykanizacja lub kontra z lewej...zobaczysz że nie rozpoznaje polskich literek .
Tym samym trudno przeczytać co pisze autor i komentujący i co do Dolphin też lubi
zawisnąć.

7. Data: 2015-05-02 00:14:36

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-01 o 23:59, Penetrator pisze:
> [...]
literek . Tym samym trudno przeczytać co pisze autor i komentujący i co do Dolphin

a mnie opierdalaja, ze bez pliterek, chociaz ostatnio dali se na luz,
poza Stokrotka :]

--
gazebo

8. Data: 2015-05-02 00:36:56

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]
też lubi zawisnąć.

a mnie opierdalaja, ze bez pliterek, chociaz ostatnio dali se na luz,

Teraz naprzykład napisałem posta na watykanizacji z Baidu i nie wiem czy tam jest, bo
Baidu mi pokazuje mój wpis, a inne przeglądarki pokazują że go nie ma. No i można
kurwicy dostać. Pobrałem jeszcze jakąś nowość i nic z nie nie wysłałem bo pod
pytaniem czy nie jesteś robotem, zamiast chasła pokazuje znaki drogowe . Każda
przeglądarka jest chyba robiona pod zapatrywania autora.?

9. Data: 2015-05-02 00:52:35

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Acha Baidu, ta która czyta polskie literki robi to co chrome, oszukuje że zamieszcza
posty, wcale ich nie zamieszcza.

10. Data: 2015-05-02 01:42:45

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale jaja odstawiają coś takiego jak Puffi browser każą płacić abonament za używanie
Flash player. Czyli chcesz you tuba pać abonament. Ja pierdole.

Nie wiem co mi odbiło
Was naprawdę dziwią niusy...
Zjazd wyborców Komorowskiego.
"Ida" w trzeźwej ocenie młodych.