Działka pełna niespodzianek:)

1. Data: 2012-04-27 22:24:22

Temat: Działka pełna niespodzianek:)
Od: Gonia J <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wylazło mi z ziemi coś nowego i pięknego. Taki malutki kwiatuszek, w
środku żółty z białymi brzeżkami, na zewnątrz biały z czarnym paseczkiem
pośrodku płatka. Na noc się zwija i śpi:) I wszystko wskazuje na to, że
mam tej pięknoty więcej!!!
I że na tym nie skończą się niespodzianki - poprzedni właściciele pchali
ponoć w ziemię wszystko, co było wieloletnie i mogę mieć jeszcze wiele
niespodzianek. Chyba kupię ten aparat foto...
pozdrawiam
G.
ps. pocieszała mnie dziś sąsiadka (40 lat na działce). Podobno będzie
ślicznie u mnie... za trzy lata...:)

2. Data: 2012-04-28 06:42:24

Temat: Re: Działka pełna niespodzianek:)
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-28 00:24, Gonia J pisze:
> [...]
> środku żółty z białymi brzeżkami, na zewnątrz biały z czarnym paseczkiem
> pośrodku płatka. Na noc się zwija i śpi:) I wszystko wskazuje na to, że

Anemony?
--
B.

3. Data: 2012-04-28 15:12:53

Od: " " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba kupię ten aparat foto...

Przeznacz wreszcie te parę stówek i kup tego aparata.
Pokażesz fotki. Ty ucierpisz finansowo,
ale my będziemy mieli okazję pocieszyć oko.
:-))

Pozdrawiam dokumentacyjnie
skryba

4. Data: 2012-04-28 19:49:24

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozdrawiam
> G.
> ps. pocieszała mnie dziś sąsiadka (40 lat na działce). Podobno będzie
pokop tam głębiej, może znajdziesz milsze niespodzianki?
SJS

Co to za krzew?
Datura z nasion
Róże - przezimowały u was?