Dziecięce konkursy piękności.

31. Data: 2018-03-24 19:07:39

Temat: Re: Dziecięce konkursy piękności.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Masz rację, że w jednej chwili nie da się uwolni c od tych uzależnień,
> ale stopniowo można zapanować nad nimi wszystkimi. W końcu niektórzy
> mistrzowie Orientu potrafią się doprowadzić do różnych stanów anomalnych
> z punktu widzenia niewtajemniczonego. To przecież kwestia... woli.:)

Tia. Na ile fizologia tej woli pozwoli ?

> Trzeciego wyjścia, "trzeciej drogi" nie dopuszczasz?

Mogę dopuszczać trzecią, czwartą, ochnastą - tylko po co dopuszczać
nieistniejące alternatywy rzeczy istniejących?
Nie, nie dopuszczam. Nie jestem bajkopisarką.

--
XL

32. Data: 2018-03-25 17:27:05

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2018 o 19:07, XL pisze:

> Tia. Na ile fizologia tej woli pozwoli ?

Fizjologia, czy chcesz czy też nie, jest pod kontrola mózgu a ten jest
maszyną Umysłu. Fizjologia to tak jak jedno z urządzeń komputera, tyle
tylko, że są to urządzenia niższego (głębszego) poziomu zarządzania. Ale
wszystko jest sterowane przez Umysł. Sama wiesz przecież, że aplikacja
komputerowa nie zajmuje się przerwaniami, licznikami, urządzeniami I/O.
Tym zajmują się wyspecjalizowane kawałki systemu. Tak samo Umysł jest
podzielony jest na warstwy obsługujące różne poziomy fizjologii organizmu.

> Mogę dopuszczać trzecią, czwartą, ochnastą - tylko po co dopuszczać
> nieistniejące alternatywy rzeczy istniejących? Nie, nie dopuszczam.
> Nie jestem bajkopisarką.

To, że Ty tego nie doświadczyłaś wcale nie oznacza, że to coś nie
istnieje. Jesteś niewiernym Tomaszem. :)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

33. Data: 2018-03-25 19:03:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Fizjologia, czy chcesz czy też nie, jest pod kontrola mózgu

Super. Jak długo Twój mózg potrafi powstrzymywać odruch defekacyjny lub
odruch opróżniania pęcherza w sytuacji przepełnienia? Bo o próbach
powstrzymywania akcji porodowej przez kobiety czasem się, owszem, słyszy -
kiedy jest np. ogłoszona premia od GUS dla pierwszego obywatela urodzonego
w nowym roku. Może nawet niektórym się udaje, ale nigdzie o tym nie
napisano?

--
XL

34. Data: 2018-03-25 19:16:02

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2018 o 19:03, XL pisze:

> [...]
> pierwszego obywatela urodzonego w nowym roku. Może nawet niektórym
> się udaje, ale nigdzie o tym nie napisano?

Pewnie, że jak się nażresz to i musisz się wysrać. :)
Ale jak jesz niewiele i odpowiednio przygotowanej strawy to przez długi
czas możesz kombinować z wydalaniem.
Ale są tez tacy kuglarze, którzy prawie nie jedzą a żyją. I niektórych z
nich opisywano. :)

35. Data: 2018-03-25 22:04:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Pewnie, że jak się nażresz to i musisz się wysrać. :)

O - i na tym się s(nomen omen)kup :-)

> Ale jak jesz niewiele i odpowiednio przygotowanej strawy to przez długi
> czas możesz kombinować z wydalaniem.

Hmmmm, jak długi? - ano tylko tak długi, na jaki fizjologia ,,kombinować"
pozwala.
Nie da się ,,kombinować" zbyt długo poniżej energetycznego minimum. Nawet
Budda, siedząc 40 dni (czy ile tam) pod drzewem Bodhi, wbrew powszechnym
wyobrażeniom jadł i to bardzo treściwie 3-}

> Ale są tez tacy kuglarze, którzy prawie nie jedzą a żyją. I niektórych z
> nich opisywano. :)

Oszustów jest dosyć. ,,Niejedzących" lub/oraz opisujących.

--
XL

36. Data: 2018-03-29 11:51:59

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2018 o 22:04, XL pisze:

> O - i na tym się s(nomen omen)kup :-)

Ale można zjeść tylko tyle ile organizm jest w stanie zamienić na
energie. Wówczas kupkać już wtedy nie będziesz musiała.:)

> [...]
> energetycznego minimum. Nawet Budda, siedząc 40 dni (czy ile tam)
> pod drzewem Bodhi, wbrew powszechnym wyobrażeniom jadł i to bardzo

Bo był obżartuchem; my nie musimy powielać Jego zachowań. :)

> Oszustów jest dosyć. ,,Niejedzących" lub/oraz opisujących.

I znowu to odwieczne "oszustwo"... XL, coś z tym trzeba zrobić.:)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

Gra w FakeNewsy: uodPOrni czy wytre-n/s-uje?
Kto zabijał w Katyniu?
Nie chciałem być rasistą
To jak to w końcu było...
Wywiad z Trollem