Dzieje się! 11 maja 2019 14:00 Warszawa

1. Data: 2019-05-12 04:25:12

Temat: Dzieje się! 11 maja 2019 14:00 Warszawa
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

11 maja 2019 14:00 Warszawa

2. Data: 2019-05-12 04:29:04

Temat: Re: Dzieje się! 11 maja 2019 14:00 Warszawa
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-12 04:25, Ilona wrote:
> 11 maja 2019 14:00 Warszawa

3. Data: 2019-05-19 22:24:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> 11 maja 2019 14:00 Warszawa
>
> Wielki Marsz Stop447
> https://www.youtube.com/watch?v=gexOP0MtNqQ&feature=
youtu.be&t=390

Nasi tu byli :-)
A ja akurat w Sejmie przemawiałam - na Narodowym Kongresie Kobiet. Działo
się!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2019-05-20 00:21:03

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-19 22:24, XL wrote:

youtu.be&t=390

> Nasi tu byli :-)
> A ja akurat w Sejmie przemawiałam - na Narodowym Kongresie Kobiet. Działo
> się!

to się feministki pochlastają!

https://www.youtube.com/watch?v=tbpUI4W1ITM

5. Data: 2019-05-20 00:49:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

youtu.be&t=390

> to się feministki pochlastają!

No dokładnie. Bywszy łódzki lewacki sabat Środy i inne tego sortu Hollandy
nazwały szumnie ,,Kongresem Kobiet".
Nasz jest NARODOWY!

> https://www.youtube.com/watch?v=tbpUI4W1ITM

Oooo, załapała mnie kamera dopiero na sam koniec - podczas wspólnego
okrzyku, skrajnie z lewej ;-) - jasnoszary kostium i biała bluzka :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2019-05-20 20:47:10

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-20 00:49, XL wrote:

> [...]
>>

> Oooo, załapała mnie kamera dopiero na sam koniec - podczas wspólnego
> okrzyku, skrajnie z lewej ;-) - jasnoszary kostium i biała bluzka :-)

Jak miło i jakie piękne pamiątkowe zdjecie.

7. Data: 2019-05-20 21:21:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

youtu.be&t=390

> Jak miło i jakie piękne pamiątkowe zdjecie.

O tak. Głos męski w tle to Winnicki. To on robił to nagranie. Nie
mieściłyśmy się w kadrze i zaczął ,,skrajne" panie usadzać bardziej z
przodu, na krzesłach - ,,pani o tu, a pani tu..." . Jedna z pań w tym
momencie głośno skonstatowała: ,,Prezes rozdaje stołki!"
Leżałyśmy ze śmiechu, foto-układ się niemal rozsypał ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2019-05-20 22:00:20

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-20 21:21, XL wrote:

> [...]
> momencie głośno skonstatowała: ,,Prezes rozdaje stołki!"
> Leżałyśmy ze śmiechu, foto-układ się niemal rozsypał ?

Dobrze by było.
Trzeba koniecznie te postulaty przełożyc na działania w terenie i
postawić tame temu levackiemu zdziczeniu.

I jedna całkiem młodziutka uczestniczka, jak promyczek nadziei na
przyszłość.

wiersz lubny
wiersz lubny
ZDRAJCOM