Dzieki PiS wnuk Bronka bedzie mial na szkole

1. Data: 2016-04-28 16:22:11

Temat: Dzieki PiS wnuk Bronka bedzie mial na szkole
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wzruszajace!

http://www.rp.pl/Platforma-Obywatelska/160429258-Kom
orowski-mowi-czy-jego-corka-wezmie-500.html

Były prezydent powiedział w rozmowie z wp.pl, że ma sporą grupę dorosłych dzieci,
które mają własne rodziny. Przyznał też, że jego córka zdecydowała się skorzystać z
programu PiS. - Moja córka, która jest bardzo daleka od wszelkich sympatii
PiS-owskich, powiedziała mi: tato, ja wiem, że te 500+ to jest najgłupszy sposób
wydania pieniędzy publicznych na politykę społeczną, rodzinną. Ja wiem, że można to
zrobić i powinno się to zrobić o wiele lepiej, wydać te same pieniądze rozsądniej. Ja
wiem, że tu jest motywacja czysto polityczna ze strony PiS. Tato, ale ja chcę te 1000
zł - bo ma trójkę dzieci - bo ja je przeznaczę na szkołę dla Stasia. Czyli dla mojego
wnuka - powiedział Bronisław Komorowski.

--
Smart questions to stupid answers