Dzięki za życzenia. :)

1. Data: 2003-01-06 08:10:29

Temat: Dzięki za życzenia. :)
Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po powrocie.
Wszystkim, którzy zaszczycili mnie życzeniami na priva a także pod choinką
psp, serdeczne buziaki. :)
Szkoda, że musiałam ograniczyć się do ogólnych życzeń, które złożyłam przed
wyjazdem, ale tam gdzie byłam nie miałam dostępu do sieci.
Miałam za to las w zimowej szacie, skutery śnieżne i szampana na stoku.
Humor psuła mi jedynie pewna ruda małolata, która "robiła ślepia" do mojego
Miśka.
Ten oczywiście "trzymał kamienną twarz", choć zauważyłam, że ukradkiem
zerkał na jej obcisłe portki. Zgroza.
Pocieszenia szukałam u mojej przyjaciółki Kici, która jest szczera aż do
bólu i takoż złośliwa.
Ta cholera stwierdziła, że gówniara ma przynajmniej dwie rzeczy, które są
poza moim zasięgiem.
Po pierwsze "jest obca". A po drugie "faceci lubią lolity". Myślałam, że ją
rozedrę.
No ale szczęśliwie jesteśmy w domu. Ruda moczyła majtki na darmo. ;P
Czego te gówniary chcą od dojrzałych facetów?
Chociaż ... przypomniałam sobie, że w czasach szkolnych sama podkochiwałam
się w belfrach.
Niech jej pościel miękką będzie. Amen. ;))

Pozdrówka. Bacha.

P.S. Widzę, że współczynnik życzliwości i tolerancji na grupie osiągnął
apogeum.
Niektórym grozi chyba idiopatia.
Kochajcie się do ciężkiej cholery! ;P

1. Data: 2003-01-06 09:20:51

Temat: Re: Dzięki za życzenia. :)
Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" napisała:

> [...]
> Szkoda, że musiałam ograniczyć się do ogólnych życzeń, które złożyłam przed
> wyjazdem, ale tam gdzie byłam nie miałam dostępu do sieci.

Fajnie, że jesteś. Również byłem lekko "odcięty" (nie przewidziałem tego
wcześniej), próbuję teraz nadrabiać swój brak uprzejmości. Nic ode mnie
pod choinką nie znalazłaś - tak samo jak przynajmniej dziesięć innych osób.
Życzę więc wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

> P.S. Widzę, że współczynnik życzliwości i tolerancji na grupie osiągnął
> apogeum.
> Niektórym grozi chyba idiopatia.
> Kochajcie się do ciężkiej cholery! ;P

Teraz to naprawdę nie wiem, o czym piszesz. Przecież kochamy się wszyscy! :-)

--
Sławek

P.S. Myślę sobie, że coś musi być w tych obcisłych portkach :-)))

1. Data: 2003-01-06 10:32:24

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek [am-pm] napisał w wiadomości news:avbhpt$17n$1@news.gazeta.pl...

> [...]
osób.
> Życzę więc wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

I wzajemnie Sławeczku. :)

> Teraz to naprawdę nie wiem, o czym piszesz. Przecież kochamy się wszyscy!
:-)

Przeleciałam trochę postów do tyłu i zauważyłam jak niektórzy wylewają na
siebie viadra pomyj.
Może przypadkiem trafiałam na takie. Wszystkich nie przeczytałam bo za dużo.

> P.S. Myślę sobie, że coś musi być w tych obcisłych portkach :-)))

Nawet wiem co. Też czasami noszę. ;)
Po świątecznych biesiadach trochę piją na szwach.

Bacha.

1. Data: 2003-01-06 13:27:17

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Bacha> wylosował takie:

> Przeleciałam trochę postów do tyłu

nie jestes kobietą.

--
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-01-06 13:48:55

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja również, qrka wodna, dziękuję za życzenia!
sam tylko ograniczyłem się do zyczeń dla ogółu ludzkości psp
a tu prosze, bach dostałem indywidualnie!
bardzo mi sie, qrka wodna, zrobiło miło.
pozdrawiam wszystkich serdecznie
a niektórych szczególnie ;-))

--
drz.wo

pieprzone korniki!
_______________
http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-01-06 13:51:16

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bob Mohylew na klaczy napisał w wiadomości

> nie jestes kobietą.
>
> trener is´dzia >

Kurde! Aż sprawdziłam. ;)
Coś Ty znowu wykombinował?
Czego mnie straszysz?

Bacha.

1. Data: 2003-01-06 14:08:35

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Bacha> wylosował takie:

> Bob Mohylew na klaczy napisał w wiadomości

ROTFL!!

> Kurde! Aż sprawdziłam. ;)
> Coś Ty znowu wykombinował?
> Czego mnie straszysz?

sixta januaris!
;-)

--
komu w drogę
temu pomogę

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-01-06 14:48:26

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ttren R napisał w wiadomości news:avc2t4$30o8$1@news2.ipartners.pl...

> sixta januaris!
> ;-)

No i Trzech Króli.
To co?
Jakieś szczelne te Twoje "żaluzje". ;)

Bacha.

1. Data: 2003-01-06 14:51:34

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Bacha> wylosował takie:

> Jakieś szczelne te Twoje "żaluzje". ;)

wiedziałem ze tak będzie ;-D
prima aprilis - sixta..
ja tam sie łaciny nie uczyłem ;-)

--
kurwa is te egy nagy fasz vagy
()

1. Data: 2003-01-06 15:01:56

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tren R napisał w wiadomości news:avc5b7$14c$1@news2.ipartners.pl...

> wiedziałem ze tak będzie ;-D
> prima aprilis - sixta..

Kalendarz Ci się spieszy. ;)

Bacha.

Wymuszanie Autorytetu - gdy brak już Argumentów
co sądzicie o hipnozie ?
Dieta optymalna.
Godziny gospodarcze psychologa
Nerwica