Dziękuję,Mirzan;))

1. Data: 2006-11-27 13:35:49

Temat: Dziękuję,Mirzan;))
Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za podesłanie mi,a zapewnie wielu jeszcze innym działkowcom nasion lilii.
Jeśli miałbyś ochotę na nasiona 5 odmian azalii(sarina,golden flare,firebal,glowning
embers i toucan)-daj znać.

pozdr.
jurek

2. Data: 2006-11-27 16:49:49

Temat: Re: Dziękuję,Mirzan;))
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeśli miałbyś ochotę na nasiona 5 odmian azalii(sarina,golden
flare,firebal,glowning embers i toucan)-daj znać.

Dzięki, ale u mnie azalie nie chcą rosnąć.Posadziłem osiem ładnych
krzaków, zostały cztery marne.Gleba jak beton, suchej gliny 15m.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2006-11-27 22:34:32

Od: s...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):

> Dzięki, ale u mnie azalie nie chcą rosnąć.Posadziłem osiem ładnych
> krzaków, zostały cztery marne.Gleba jak beton, suchej gliny 15m.
> Pozdrawiam.Mirzan

Witaj
Nie wiem dlaczego ale chyba nie dochodzą maile ode mnie do Ciebie -
wysłałam 3 i nic:/
Albo to mój komputer robił problemy przed naprawą :((
Bardzo prosze czy mógłyś się odezwać??

z pozdrowieniami

SylwiaS

4. Data: 2006-11-28 05:31:25

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wysłałam  3 i nic:/
> Albo to mój komputer robił problemy przed naprawą  :((

Odzywam się,nie dochodzą, do Ciebie też nie.Podaj adres, wyślę nasionka.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2006-11-28 08:42:21

Od: "Halina Eisner" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gleba jak beton, suchej gliny 15m.
I na tej glinie tak ci lilie rosną? To ja też chcę lilie :)

H.

6. Data: 2006-11-28 09:03:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I na tej glinie tak ci lilie rosną? To ja też chcę lilie :)

Rosną w pojemnikach, w ziemi rozluźninej różnymi sypkimi materiałami,
jak piasek, żużel, kora, styropian itp.
Podaj adres, to wyślę Ci nasina lilii.
Pozdrawiam.mirzan

7. Data: 2006-11-28 10:45:21

Od: "Halina Eisner" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rosną w pojemnikach, w ziemi rozluźninej różnymi sypkimi materiałami,
> jak piasek, żużel, kora, styropian itp.

Ech, już myślałam, że to będą optymalne rośliny na glinianki ;-)

H.

8. Data: 2006-11-28 11:28:14

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ech, już myślałam, że to będą optymalne rośliny na glinianki ;-)

Trąbkowe nieźle znoszą ciężką ziemię, azjatyckim trzeba przygotować
grzędę, przekopując korę, trociny,podłoże z pieczarkarni, zielony
bób, fasolkę szparagową i co się jaszcze wymyśli.
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2006-11-28 13:58:17

Od: "Halina Eisner" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trąbkowe nieźle znoszą ciężką ziemię, azjatyckim trzeba przygotować
> grzędę, przekopując korę, trociny,podłoże z pieczarkarni, zielony
> bób, fasolkę szparagową i co się jaszcze wymyśli.

Brzmi obiecująco, popróbuję :)

H.

10. Data: 2006-11-28 19:50:05

Od: "zgraja1" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, ale u mnie azalie nie chcą rosnąć.Posadziłem osiem ładnych
> krzaków, zostały cztery marne.Gleba jak beton, suchej gliny 15m.
> Pozdrawiam.Mirzan

z azaliami nie mamy doświadczeń, ale z taką glebą - tak. takie
rośliny sadzimy w cieniu i sztucznie utworzonych, płytkich, lecz
rozległych dołkach. powstają one po prostu przez rozrzucenie ziemi
'od miejsca gdzie akurat stoisz'. co prawda w takim dołku zostaje
jałowa glina - lecz gromadzi się wilgoć z opadów [i dość szybko
glina staje się ziemią]. między dołkami jest dość sucho, ale jest
tam podwójna warstwa gruntu ornego. w ten sposób mamy dwa różne i
dość dobre środowiska, oraz urozmaicony teren. [no, ale my
prowadzimy taki dość dziki ogród.]

Oświetlenie w Ogrodach Zimowych
jak tak sobie troche grupe poczytam...
Miscanty z nasion?