... Pochwale sie :-)

11. Data: 2004-08-13 15:37:20

Temat: Re: ... Pochwale sie :-)
Od: "Cloudic" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "::: Solana :::" <s...@h...com> napisał w
wiadomości news:cfgt7k$bpk$1@news.onet.pl...
> Dzis mija nasza 10-ta rocznica slubu... :-)

Oby każda następna umacniała Wasz związek :).
Wszystkiego co najlepsze życzę i gratuluję :).

Ja taką 10-tą obchodziłam w czerwcu i muszę się pochwalić
że mąż bardzo mnie zaskoczył.
Byliśmy w ostatnim okresie po dosyć poważnym kryzysie.
W dodatku mąż jakoś nie pamiętał o poprzednich rocznicach.
Nie przygotowywałam się więc jakoś szczególnie do "tego wydarzenia ".

A tutaj...piękny bukiet czerwonych róż bardzo mnie zaskoczył.
A zaraz później usłyszałam, że mam pół godzinki na przebranie się,
bo idziemy do teatru :). Sztuka była bardzo trafiona do naszego święta
( taka o miłości ;). Na koniec dnia zostałm zabrana do najpiękniejszej
restauracji, gdzie czekała specjalnie dla nas przygotowana
romantyczna kolacja....
Na pewno zapamiętam tą rocznicę :).

- cloudic - niepoprawny romantyk...achhh... ;)

12. Data: 2004-08-13 17:35:55

Od: "Alina Majewska" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "::: Solana :::" <s...@h...com> napisał w
wiadomości news:cfgt7k$bpk$1@news.onet.pl...
> Dzis mija nasza 10-ta rocznica slubu... :-)
.... Kurcze, a
> moze tu nie ma juz tak zaawansowanych wiekiem par? ;-)

ŻYCZĘ WAM SZYSTKIEGO, CO NAJPIĘKNIEJSZE.

Jestesmy 23 lata po ślubie, a jest tak, jakby to się dopiero wydarzyło. A
nawet jeszcze lepiej.
Wino z czasem.......
Serdecznie pozdrawiam
Ala

13. Data: 2004-08-13 19:06:27

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

::: Solana ::: wrote:

> Dzis mija nasza 10-ta rocznica slubu... :-)
Kurcze, a
> moze tu nie ma juz tak zaawansowanych wiekiem par? ;-)

Są, są, nam pojutrze stuknie 12.
Wszystkie spędzamy egoistycznie tylko we dwoje.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

14. Data: 2004-08-13 19:11:51

Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "::: Solana :::" <s...@h...com> napisał w
wiadomości news:cfgt7k$bpk$1@news.onet.pl...
> Dzis mija nasza 10-ta rocznica slubu... :-)

Gratulacje i wszystkiego dobrego!

Kurcze, a
> moze tu nie ma juz tak zaawansowanych wiekiem par? ;-)

Są, są. Za 7 miesięcy będę miała 35 /tak!/ rocznicę ślubu. E.

15. Data: 2004-08-14 11:13:20

Od: Jacek Jureczko <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-13 01:04, Użytkownik ::: Solana ::: napisał:
> Dzis mija nasza 10-ta rocznica slubu... :-)
>
> Nawet nie wiem jaka nazwe ona posiada? Czy cos specjalnego wtedy wypada
> zrobic? Czytalam w archiwum, ze pierwsza rocznice spedza sie z rodzina
> (tesciowie, babcie, ciocie ;-) a kolejne bardziej intymnie.... Kurcze, a
> moze tu nie ma juz tak zaawansowanych wiekiem par? ;-)
>
> Pozdrawiam wszystkich,
> magda

my mamy 7 lat ;)
może i nie dużo, a jednak ;)

Jacek Jureczko
gg: 3319618
jabber: j...@c...pl
jabber: j...@j...wp.pl

16. Data: 2004-08-14 21:45:00

Temat: Odp: ... Pochwale sie :-)
Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja mam za miesiac 4 rocznice
nie mam jednak sie z czego cieszyc.............
jest to jak na razie najgorszy okres w moim zyciu

Użytkownik Jagodka <j...@g...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:1...@g...pl...

17. Data: 2004-08-15 18:16:09

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cfm12u$29c$1@news.onet.pl...
> a ja mam za miesiac 4 rocznice
> nie mam jednak sie z czego cieszyc.............
> jest to jak na razie najgorszy okres w moim zyciu

Kryzysy mijają i potem jest tylko lepiej. Wiem, że dosyć trudno w to
uwierzyć ale to prawda, przynajmniej w moim wypadku. Za kilka miesięcy minie
15 rocznica od chwili gdy padło sakrametalne TAK a kryzysów było kilka
.......Powodzenia!

Kaśka

18. Data: 2004-08-15 21:34:37

Temat: Dziekujemy !Re: ... Pochwale sie :-)
Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"::: Solana :::" <s...@h...com> skrev i meddelandet
> Dzis mija nasza 10-ta rocznica slubu... :-)

Kochani, serdecznie dziekujemy za wszystkie zyczenia i cieple slowa!

Moj maz po raz kolejny mnie zaskoczyl! Po pierwsze, nie zapomnial o tym dniu
;-) Po poludniu wybralismy sie do naszej ulubionej restauracji... Potem
pojechalismy do domu, gdzie zjedlismy zamowiony przeze mnie tort, taki sam
jak 10 lat temu. Wieczorem zabralam rodzinke na przejazdzke, niespodzianke,
do cudownego miejsca, ktore odwiedzilismy zaraz po slubie. Tym razem zdjecia
robila nasza 8-letnia corka, a jej 3-letnia siostra starala sie zadbac,
abysmy mieli rozesmiane miny :-)

Pozdrawiam,
magda :-)

19. Data: 2004-08-18 00:08:08

Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no....
trudno uwierzyć....
ale oboje intencje mamy dobre :-]]]

Użytkownik Kaszycha <k...@n...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cfo99a$563$...@a...news.tpi.pl...

20. Data: 2004-08-18 09:44:21

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cfu6kq$n56$1@news.onet.pl...
> no....
> trudno uwierzyć....
> ale oboje intencje mamy dobre :-]]]

:)) No to musi się udać!

NTG GDzie oddac krew w woj. podkarpackim? Wie ktos?
After Perfect day.....
Czym dojechac
test sprawdzam czy to dział i jak:)
jak spławić faceta bez wojny