Dzień Dobry/ Dobry Wieczór?

1. Data: 2002-09-21 17:06:30

Temat: Dzień Dobry/ Dobry Wieczór?
Od: "Ola" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim miłym Paniom i Panom!
Z tej strony Ola, mama niespełna czteroletniej Weroniki, zapalona hafciarka
i nie tylko!
Lubię również robić na drutach a także samodzielnie tworzyć kartki
okolicznościowe z życzeniami dla przyjaciół.
Widzę, że większość preferuje xxx, mam jakieś stare wzorki w burdach i
skaner, więc chętnie się podzielę!
Myślę, że trochę z Wami posiedzę i może na coś się przydam!
Pozdrawiam
Ola, Gdańsk

1. Data: 2002-09-21 17:28:30

Temat: Re: Dzień Dobry/ Dobry Wieczór?
Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach
> [...]
| skaner, więc chętnie się podzielę!
| Myślę, że trochę z Wami posiedzę i może na coś się przydam!

Witam Cię Olu serdecznie,
oj pobędziesz z nami, pobędziesz...
inaczej się nie da,
zresztą - zobaczysz sama.

Pozdrawiam,
Iwona (Wrocław)

1. Data: 2002-09-21 17:29:07

Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj, Olu!
Ta "krzyżykowa preferencja" to tylko pozory!
Falami przechodzi przez grupowiczki (i grupowiczów) zainteresowanie
wszystkimi rodzajami robótek. I xxx, i patchwork, i frywolitki, ostatnio
koronki klockowe.
Kartki...? No, tego chyba jeszcze nie było...? Takie krzyżykowe?
Mam nadzieję, że będzie Ci tu dobrze!
Pozdrawiam!
Wiesia

Użytkownik Ola <o...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ami911$kcg$...@n...onet.pl...

1. Data: 2002-09-21 18:27:51

Temat: Re: Dzień Dobry/ Dobry Wieczór? Oraz kartki
Od: "Ola" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Kartki...? No, tego chyba jeszcze nie było...? Takie krzyżykowe?
Kartki z kolorowego brystolu, z różnymi motywami naklejonymi z wierzchu,
wyciętymi też z brystolu ale w innym kolorze, bądź np z flaneli, przyciętej
nożyczkami w ząbki, naklejonej na flizelinę. Niedługo juz chyba uruchomię
produkcję bożonarodzeniową, to będę miała do wglądu.
Poza tym kiedyś zaczęłam patchworkową kapę, ale skończyła na dnie szafy.
Aktualnie jestem w trakcie robienia dużego granatowego obrusa z haftem
richelie.
Ola

1. Data: 2002-09-21 18:58:57

Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie! Dokładnie to miałam na myśli - dużo wszystkiego, a czasu tak
mało! Trafiłaś dokładnie tu, gdzie trzeba ;-))

napisał:amidpg$17a$...@n...onet.pl...

1. Data: 2002-09-21 20:52:51

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy, witamy coraz więcej nas a wybory niedlugo. Jak tak dalej pójdzie to
się w partię przekształcimy i tych wszystkich rządowych niudaczników
wygryziemy. Na razie jeżeli o kartkach mowa to już była na grupie strona ale
przypominam www.craftcreations.com/Projects21/projects21.html
Przepiękne kartki i to dla nas krzyżykowców.
Pozdrawiam,
Dorota

1. Data: 2002-09-22 14:44:31

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Sep 2002 19:06:30 +0200, "Ola" <o...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>skaner, więc chętnie się podzielę!
>Myślę, że trochę z Wami posiedzę i może na coś się przydam!

Witaj Olu! Napewno Ci tu będzie dobrze.
Eulalka z Gdyni
p.s. Też mam niespełna czteroletniej Weroniki :-))))

1. Data: 2002-09-22 14:47:30

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy, rozgość się. Zapraszamy do wspólnego krzyżykowania i innych ręcznych
zajęć.
Na jesienne złe pogody ta grupa to najlepsza pociecha.

Ela
(Warszawa)

1. Data: 2002-09-22 14:49:03

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witamy, witamy coraz więcej nas a wybory niedlugo. Jak tak dalej pójdzie
> się w partię przekształcimy i tych wszystkich rządowych niudaczników
> wygryziemy.
A może naprawdę watro pomyśleć o jakiejś partii? Ja zgłaszam swój akces.

Ela

1. Data: 2002-09-23 06:35:22

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może naprawdę watro pomyśleć o jakiejś partii? Ja zgłaszam > swój akces.

Dziewczyny jaka partia?! Będziemy siedziały w Sejmie i dziubały robótki czy
wogóle już na to nie będziemy miały czasu.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

RE: CZEŚĆ PO URLOPIE
Ech, znów po prośbie
witam i pytam