Dzień Dziecka/ Dzień Sportu Szkolnego

1. Data: 2005-06-04 07:37:59

Temat: Dzień Dziecka/ Dzień Sportu Szkolnego
Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest w Waszych szkołach? U mnie zrobiono to tak:

http://www.szkola.nowemiasteczko.org/yapig/view.php?
hit=yes&gid=16

Zapraszam do obejrzenia

--
RomanS
______________________________

2. Data: 2005-06-04 18:51:29

Temat: Re: Dzień Dziecka/ Dzień Sportu Szkolnego
Od: "m@rkop" <markopmaupapost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4 czerwca 2005 (09:37:59), Roman Stachowiak napisał(a) :

> Jak to jest w Waszych szkołach?

W mojej było tak:
http://www.czernikowo.pl/index.php?strona=2492

m@rkop
w adresie zamień maupa na @

POMOCY!! Nie wiem co mam wybrać!?
papier do dyplomów, kolorowe, brytole, gdzie tanio i bezpośrednio?
KOMPUTEROPISANIE i inne
Film na fizykę
Festiwal Kultury Bialoruskiej