Dzien Kobiet

1. Data: 2001-03-08 05:45:48

Temat: Dzien Kobiet
Od: "Hory" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Happy birthday to you
Happy birthday to you... nie to przeciez bylo na urodziny...

A wiec moze troche po polsku... Kochane Kobiety, w imieniu swoim i calej
rodziny... chcialem Wam slozyc najserdeczniejsze zyczenia... hmmm... co ja
wam moge zyczyc, piekne jestescie, madre tez, no czego Wam jeszcze do
szczescia brakuje... oo wiem, zycze Wam wspanialych i opiekunczych facetow i
jak najmniej bolu podczas rodzenia dzieci.... :)

Hory

1. Data: 2001-03-08 10:45:46

Temat: Re: Dzien Kobiet
Od: "Gosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialem Wam slozyc najserdeczniejsze zyczenia...

Bardzo dziękuję w imieniu swoim i wszystkich kobiet
Bardzo miło że o tym pomyślałeś :-)))))))

Gosia

1. Data: 2001-03-08 13:02:40

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

A u mnie w kalendarzu (jednym, drugim) nic nie ma o takim dniu :P

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-03-08 13:07:07

Od: l...@p...onet.pl (Marlena Lipińska ) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8 marca Hory <h...@a...pl> na <p...@n...pl> zyczyl:

> Happy birthday to you
> Happy birthday to you... nie to przeciez bylo na urodziny...

Nic nie szkodzi nawet jak falszujesz odrobine, licza sie intencje.

> [...]
> szczescia brakuje... oo wiem, zycze Wam wspanialych i opiekunczych facetow
> jak najmniej bolu podczas rodzenia dzieci.... :)

Mam nadzieje, ze Panie nie beda mi miale za zle jesli w Ich imieniu i swoim
podziekuje. Czasem powtarzaj to w dzien normalny i szary... a w taki to
potrzebne

Serdecznie pozdrawiam,
Marlena Lipińska

G-G 148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wpl.pl

1. Data: 2001-03-08 19:54:32

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spider" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
> A u mnie w kalendarzu (jednym, drugim) nic nie ma o takim dniu :P

A ja nie widze powodu do radosci z powodu tego dnia.
Zwlaszcza raz w roku.
Przepraszam, jesli komus zepsulam humor...
Nic na to nie poradze.
Eva

1. Data: 2001-03-08 22:46:13

Od: "Remigiusz Babicz" <r...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eva" <e...@p...onet.pl> napisała

> A ja nie widze powodu do radosci z powodu tego dnia.
> Zwlaszcza raz w roku.
> Przepraszam, jesli komus zepsulam humor...
> Nic na to nie poradze.

A wedlug mnie, kazda okazja, jest dobra, zeby zrobic komus przyjemnosc.
Chyba nie powiesz, ze nie cieszy cie, jezeli ktos (nieznajomy?) zrobi dla
ciebie niespodziewanie cos milego...?

reik.

1. Data: 2001-03-08 23:59:36

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Remigiusz Babicz" <r...@s...uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> A wedlug mnie, kazda okazja, jest dobra, zeby zrobic komus przyjemnosc.
> Chyba nie powiesz, ze nie cieszy cie, jezeli ktos (nieznajomy?) zrobi dla
> ciebie niespodziewanie cos milego...?

No, nie każda ;-), IMO.

Ale masz rację - cieszy.
Eva

1. Data: 2001-03-09 07:35:38

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wedlug mnie, kazda okazja, jest dobra, zeby zrobic komus przyjemnosc.
> Chyba nie powiesz, ze nie cieszy cie, jezeli ktos (nieznajomy?) zrobi dla
> ciebie niespodziewanie cos milego...?

No trudno tu mowic o niespodziance :)
A poza tym niektorzy to traktuja jako obowiazek, bo ktos tam oczekuje
prezentu akurat w taki dzien.
Zapomnisz kwiatka i awantura gotowa ;)
pa

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-03-09 18:16:54

Od: "Mrowka" <mrowka19@poczta wp.pl.> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>szczescia brakuje... oo wiem, zycze Wam wspanialych i opiekunczych facetow
>jak najmniej bolu podczas rodzenia dzieci.... :)

Bardzo dziekuje w imieniu swoim i wszytkich kobietek.Magda.

1. Data: 2001-03-11 17:05:51

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eva"
A ja nie widze powodu do radosci z powodu tego dnia.
Zwlaszcza raz w roku.

Dokładnie tak jak mówisz !
Dla mnie to swięto jest niepoważne !!!!!!!!!!!!!!
Raz w roku część facetów udaje jak to bardzo kocha swoje kobiety i lecą do
nich z tymi kwiatkami - oczywiście właściciele kwiaciarnii zacierają rączki
z dochodów - i przez jeden dzień udają jak to cenią te kobiety.
A przez resztę roku nie powie taki miłego słowa kobiecie, nie przytuli, w
niczym nie pomoże, wyręczy, często ją nawet zwyzywa, czasem nawet pobije
:-( lub jeszcze kilka innych nieprzyjemnych (w danym momencie) spraw.
Na opinię u kobiety trzeba pracować całymi latami - łatwo się mówi - trudno
realizuje :-)
--
TNIJ CYTATY, bo jest ŚMIETNIK !!!

"Bog jest wszystkim i wszystko jest Bogiem" (dla Rageziv'a i innych)(dlugie)
Czarny ....
BiG Brother
big brother
moralne aspekty...