Dzień ddobry

1. Data: 2002-10-11 06:54:02

Temat: Dzień ddobry
Od: "Agnieszka" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanie, mój kuzyn kilka dni temu uległ wypadkowi samochodowemy,
ogólnie tak zewnętrznie to nic mu nie jest, pare siniaków i zadrapań.
Problem w tym, że nikogo nie pamięta. Mama, siostra i babcia które mieszkają
z nim to oczywiście obce panie. Poznał, i to tak trochę niepewnie tylko moją
mamę czyli swoją ciotkę. No i pytanie mam takie: czy należy go nękać
odwiedzinami w szpitalu?? Takie sprawdzanie czy kogoś może pamięta to pewnie
jest dla niego męczące ale z drugiej strony jak pojechała tam moja mama to
niby ją poznał, pewnie jak coś mu się z nią kojarzy to powinna go odwiedzać,
nieprawdaż??

dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam
agniecha