Dzień dobry

121. Data: 2003-11-14 21:29:23

Temat: Re: Dzień dobry
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w
wiadomości news:005601c3aae1$f6f32800$57484cd5@d3h6c1...

> :)
> mam na mysli te herbowa
> czy jeszcze jakas inna

Tak tę:-)

Pozdrawiam
Marta

122. Data: 2003-11-17 11:30:01

Temat: Odp: Dzień dobry
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia Plitnik <p...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bpaec1$qfm$...@n...onet.pl...
> Bedę natrętna i > pytam dalej,kto ma ten przepis na konfitury?
No, przecież podawałem dokładny przepisik.

Zawsze marzyłam o > konfiturach z róży,takich prawdziwych.

To był przepis na takie prawdziwe konfitury. Pochodził z 1886 r.
Pozdrawiam :-)
Janusz

123. Data: 2003-11-17 12:19:17

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w
wiadomości news:bp0u80$aeo$1@korweta.task.gda.pl...

> Trafny, bo ma też piękne pełne kwiaty (dużo płatków) i
> intensywny kolor.

A czy ja ją moge na taras?Wysyłkowo można gdzieś kupić?Bedę natrętna i
pytam dalej,kto ma ten przepis na konfitury?Zawsze marzyłam o
konfiturach z róży,takich prawdziwych.W Sopocie sprzedają pączki z
konfiturą z róży,ale ja wiem czy to taka prawdziwa?Raczej nie;-(

Gosia która teraz będzie zadręczać pytaniami:-)

124. Data: 2003-11-17 14:34:58

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w
wiadomości news:bpaf34$5mh$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To był przepis na takie prawdziwe konfitury. Pochodził z 1886 r.

A czy któryś z tych przepisów jest na konfitury wirtualne? ;-)

Pozdrawiam
Ewa
zaintrygowana

125. Data: 2003-11-17 19:57:44

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konfiturą z róży,ale ja wiem czy to taka prawdziwa?Raczej nie;-(
>
> Gosia która teraz będzie zadręczać pytaniami:-)
ja tylko podam adres Pana Choduna
c...@p...onet.pl
( z raz na tydzien sprawdza poczte)

:)
ktory ma te roze w swojej ofercie
wysyla rowniez wysylkowo
ale dosc drogo wychodza koszta wyslania
:)
wpisz do wyszukiwarki "rosarium"
dowiesz sie wiecej
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

126. Data: 2003-11-17 20:13:26

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja podam coś więcej : www.zszp.org.pl/szkolka_full.phtml?idsz=12

> wpisz do wyszukiwarki "rosarium"
> dowiesz sie wiecej

Nie wpisuj, bo wyskoczy ci kupa śmieci włącznie z kółkami różańcowymi.

Pozdrawiam
PP.

127. Data: 2003-11-17 20:36:22

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w
wiadomości news:bpaec1$qfm$1@news.onet.pl...

> [...]
pączki z
> konfiturą z róży,ale ja wiem czy to taka prawdziwa?Raczej

Właśnie w jednym z artykułów na temat tarasów jest napisane
jak byk, że korzenie róż zniosą jedynie - 7 stopni:-(
Jedyna nadzieja w tym, że dzikie róże są odporniejsze na
niskie temperatury niż te szlachetne. Po przejrzeniu ofert
szkółek dochodzę do wniosku, że łatwiejsza jest do zdobycia
'Hansa'.
Rosa rugosa w gruncie przetrwała bez okrycia, mimo że
sadziłam ją maleńką i w ostatniej chwili.
Nie wiem jaka to odmiana niestety i kwait miała jeden, więc
o konfiturach mowy być nie mogło.
Ale za to w przyszłym roku;-)

Pozdrawiam
Marta