Dzień dobry wszystkim balowiczom...

1. Data: 2004-02-22 07:37:05

Temat: Dzień dobry wszystkim balowiczom...
Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie małe, błahe pytanie, ale proszę o poważne odpowiedzi na priv:
ile wziąć za stronę przepisanego tekstu, jak takie usługi są u Panstwa
wyceniane. Trafiło mi się przepisanie pracy magisterskiej z prawa i nie
potrafię tego obecnie wycenić. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Dorota

2. Data: 2004-02-22 07:46:21

Temat: Re: Dzień dobry wszystkim balowiczom...
Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1,40 zl nie powinno byc za drogo

Leszek
PS. Na zadnym balu nie bylem bo nie mam z kim :)

3. Data: 2004-02-23 12:16:36

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jaki bal, czyzby harytatywny ?

pozdrawiam

4. Data: 2004-02-23 13:15:51

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, w sobote ktos organizowal bal integracyjny w Warszawskim Palacu Kultury

Leszek

Fw: sondaz nt. PFON
23 luty - dzień walki z depresja...
Renty inwalidzkie
To Polska właśnie...
renta socjalnaa 30% sredniego wynagrodzenia