Dzieńdoberek!

1. Data: 2004-07-12 17:56:42

Temat: Dzieńdoberek!
Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was Wszystkie!

Mam na imię Agnieszka.
Od niedawna (5-6 dni?) przyglądam się Waszej grupie i nie mogę wyjść z
podziwu, że tak wiele osób pasjonuje się tym, co i mnie kręci. Zajrzałam na
grupę w poszukiwaniu pomysłów na haft krzyżykowy na ciemnozieloną torbę na
lato i oszalałam. Oszalałam do tego stopnia, że w piątek wieczorem kupiłam
czółenka do frywolitek i pierwsze węzełki - dość koślawe:) - mam za sobą.
Dwa słowa o mnie: robótkami ręcznymi bawię się od 6. roku życia - wtedy
zrobiłam pierwszą "serwetkę" na szydełku (potem mama, ku mojemu utrapieniu,
przez wiele lat prała ten koszmarek, krochmaliła, prasowała i z dumą
wykładała na meble!!!). Teraz głównie wyszywam (krzyżyki), rzadziej robię na
szydełku i na drutach.
Zajmuję się jeszcze jedną rzeczą, która - jak się zdążyłam zorientować
przeglądając archiwum i FAQ - pojawiła się na grupie: robię zabawki z
koralików - głównie zwierzątka, choć nie tylko. Pierwszą zabawkę,
krokodylka, nauczył mnie robić 11-letni chłopczyk z Czech, drugą - myszkę -
9-letnia dziewczynka z Ukrainy. Potem się posypało...

Pozdrawiam wszystkie grupowiczki i myślę, że z przyjemnością spełnię
polecenie z ostatniego zdania z FAQ ;)

--
AgaWa
GG 4624445

1. Data: 2004-07-12 18:06:51

Temat: Re: Dzieńdoberek!
Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy Cię Agnieszko, a ja szczególnie podziwiam Twoje zainteresowania
koralikowe i serwetkę zrobioną w wieku 6 latek. Mama musi być z Ciebie
bardzo dumna skoro tak pieczołowicie obchodziła się z Twoim dziełem.
Ja swoja pierwszą zrobiłam w wieku 45 lat !!!!
Podobie jak Ty podziwiam dziewczyny, że potrafia robić takie wspaniałe
rzeczy i też chciałabym się jeszcze dużo nauczyć. No to zabieramy się do
pracy.
Pozdrawiam
Krystyna
Ps. Mam nadzieję, że pokażesz nam swoje koralikowe zabawki.

1. Data: 2004-07-12 19:05:30

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Julita

--
http://www.szpilka.netnafta.pl
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

1. Data: 2004-07-12 21:30:47

Od: "AnnaB." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i gratuluję świetnego startu (przeczytane ze zrozumieniem FAQ) !
:-)))

--
Anna B (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-07-12 23:28:21

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj kolejna pozytywnie zakrecona robotkowiczko !!!!!!!!!!

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-07-13 07:43:41

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam w naszym zakręconym gronie szydełek, frywolitek, igieł, nici, włóczek.
Pozdrówka
Anna J.
ps.
To piękne ,że możemy spotykać się przez internet (pozytywna tego strona)
i dzielić sie swoimi doświadczeniami.
Myślę ,że większość z nas tak jak i ja interesowała się już w dzieciństwie.
A swoje pierwsze prace wykonywała przy boku mmamy, babci bo nie było
telewizji i wieczory były zajęte przez robienie sweterków,rękawczek
,skarpetek, serwetek itp. Prace wykonywane były w wąskim gronie i nie było
możliwości wymiany na skalę światową tak, tak na skalę światową. A my teraz
mamy ogromne szczęście, że przy pomocy internetu możemy sobie przekazywać
górę pomysłów ,wzorów ,inspiracji niemal z całego świata.
Och ale się rozmarzyłam chyba ze szczęścia i radości,że dajemy sobie i innym
górę radości, uśmiechu.

1. Data: 2004-07-13 15:34:52

Od: "Asia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> AgaWa
> GG 4624445
>

> Witaj! widzę że frywolitki zawojowały kolejną osobę,ja pierwsze słupki
robiłam parę godzin zanim doszłam która nitka ma być cały czas ruchoma i jak
to zrobić.Bardzo lubię wszystkie robótki ręczne mam kilka obrazków ,wiele
rzeczy podarowałam w prezencie.Prawdą jest że możliwość kontaktu przez
internet to wspaniała sprawa wiele wątpliwości ożna w mgnieniu oka rozwikłać
dzięki naszym grupowiczkom.Ja też jestem od niedawna .....a już pewne problemy
robótkowe pomogły mi rozwiązać grupowiczki pozdrawiam Asia z Krakowa.

1. Data: 2004-07-13 18:54:21

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

Ja w obecnej chwili uczę sie frywolitek ale na igle.

Monika z Rybnika

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
ciekawy link -> http://www.craftcreations.com/Articles/articles.html

1. Data: 2004-07-13 22:16:25

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> 9-letnia dziewczynka z Ukrainy. Potem się posypało...
>
> Pozdrawiam wszystkie grupowiczki i myślę, że z przyjemnością spełnię

Witam Cię serdecznie!
Gratuluje pierwszych frywolitkowych węzełków:)

Pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław
GG 1852013

1. Data: 2004-07-14 20:55:46

Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

> Mam na imię Agnieszka.
> Od niedawna (5-6 dni?) przyglądam się Waszej grupie
[...]

Witaj, rozgosc sie... i zapomnij, ze istnieje cos takiego jak wolny
czas :) W ogole zapomnij, ze istnieje cos innego niz robotki ;)

> Oszalałam do tego stopnia, że w piątek wieczorem kupiłam
> czółenka do frywolitek i pierwsze węzełki - dość koślawe:) - mam za sobą.

Podziwiam i gratuluje dalszych sukcesow!
U mnie nauka frywolitek zakonczyla sie w liceum i nie mam czasu do
nich wrocic :(

> [...]
> krokodylka, nauczył mnie robić 11-letni chłopczyk z Czech, drugą - myszkę -
> 9-letnia dziewczynka z Ukrainy. Potem się posypało...

Jejku, nawet nie wiesz, jak sie ciesze, ze sie pojawilas na grupie! Od
kilku lat szukam bezskutecznie wzorow takich zwierzakow. Umiem robic
jedynie krokodylka. Czy uda mi sie wysepic od Ciebie inne wzorki? :)

Pozdrowionka
Magda - Kuleczka (Katowice)

--
Nie wiesz jak dojechać na wymarzone wakacje, chcesz sprawdzić jakie warunki są w
miejscu, do którego się wybierasz. Zapytaj na FORUM, inni już tam byli. Turystyczna,

[OT] Producent czółenek
[szydelko] biala bluzeczka -zrobilam !!
[szydelko] super ubranka!!!!! bluzki i sukienki
[OT] internet szaleje
stroje ludowe- kalendarz