Dziennikarz szuka

11. Data: 2001-09-01 09:50:41

Temat: Re: Do Franza i Piotra
Od: "Piotr Solarz" <P...@I...COM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mz" <m...@y...co.uk> napisał w wiadomości
news:9mim39$203$1@news.polbox.pl...
: piśmie. Każdy tekst ktoś sprawdza - słowo po słowie, patrz PRESS 04/2001.
: Dzięki za zainteresowanie.

Szkoda, że nie sprawdza korespondencji. Mieliśmy niezły ubaw jak przyjaciel
i jego brat oraz ich pracownik dostali liścik intencyjny z informacją, że
został JAKO JEDYNY wybrany spośród 100 Wrocławian i jeśli tylko kupi coś to
dostanie w nagrodę samochód. Nawet takie śmieszne kluczyki tam były.

Ciekawe czy jesteście w Internecie tak jak Polityka, Wprost, Gazeta, Rzepa,
czy nawet NIE?
Obawiam się, że jakby ktoś was poczytał w Internecie to nigdy by was nie
kupił. Ale takie są już losy czasopism, które robią przegląd z artykułów,
które ukazały się na świecie.

Piotrek

12. Data: 2001-09-01 17:43:36

Od: Asia Słocka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Solarz"
> [...]
was nie
> kupił. Ale takie są już losy czasopism, które robią przegląd z

NIe mam nic do całej reszty listu..tylko to ostatnie zdanie ..nie
jest
prawdziwe:-)
Zwykłym polskim przykładem jest Angora (obecna w internecie)
a na świecie inne pisma.
Asia

13. Data: 2001-09-01 19:16:15

Od: "Piotr Solarz" <P...@I...COM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Słocka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Przeglądałaś kiedyś to czasopismo? Ciekaw jestem jaką objętość planuje nasz
dziennikarz na artykuł o lekarstwach? Dobry artykuł powinien mieć
przynajmniej 1 stronę A5. Jeśli ma to być tak jak zwykle w tej gazecie;
tylko parę zdań, to chyba to nie ma sensu. Angora drukuje całe artykuły, a
nie ich streszczenia na kilka linijek. Poza tym w stosunku do poziomu cena
też ma ogromne znaczenie.

Chyba to jednak już off topic.

Piotrek

Gasprid, Quamatel, Espumisan